Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joliieeenn schreef:Zo vandaag beginnen.. zometeen final wash en dan mn hopelijk CG approved prodcuten gebruiken. Ik verkoop zelf spullen van een merk en zag dit masker staan. Kan iemand bevestigen of ik dit mag gebruiken? Mijn final wash kon ik ook doen met een shampoo van dit merk zag ik.. (als ik juist bent)
Connie schreef:Joliieeenn schreef:Zo vandaag beginnen.. zometeen final wash en dan mn hopelijk CG approved prodcuten gebruiken. Ik verkoop zelf spullen van een merk en zag dit masker staan. Kan iemand bevestigen of ik dit mag gebruiken? Mijn final wash kon ik ook doen met een shampoo van dit merk zag ik.. (als ik juist bent)
Zo te zien zitten hier wel sulfaten en siliconen in en is dus niet CG-proof. Je kunt ook de ingrediënten op een website als deze plakken, dan weet je meteen of het wel of niet CG-proof is.
Caitlin_K schreef:Ik gebruik shampoo en conditioner! Gebruik af en toe een goedkoop haarmaskertje van de Kruidvat of zo! Een goeie van de conditoner ga ik proberen! Het is idd erg droog. Voelt stro-achtig aan.
Denise_Storm schreef:Caitlin_K schreef:Ik gebruik shampoo en conditioner! Gebruik af en toe een goedkoop haarmaskertje van de Kruidvat of zo! Een goeie van de conditoner ga ik proberen! Het is idd erg droog. Voelt stro-achtig aan.
Maar dan gebruik je niet de CG-methode? Dan zou ik me daar eens in gaan verdiepen. Gewoon een maskertje van de kruidvat klinkt als uitdrogende troep...
brokjes schreef:Hoi, zoals ik het nu begrijp zijn de shampoo's en conditioners van petal fresh CG proof?
En moet je voordat je overstapt je haar nog wassen met een sulfaatshampoo om siliconen te verwijderen? Of gaan die er ook uit met een sulfaatloze shampoo?