Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ambre schreef:Ik kan ook niet tegen foundation, ook niet vd betere merken zoals Clinique.
Maar ik kan ook tegen maar weinig cremé,.
welmoed__ schreef:Bedankt!
Wat ik altijd doe voordat ik mijn mascara op doe is mijn wimpers nat maken.
Ik doe op mijn wattenschijfje een beetje tonic, water werkt niet zo goed, en daarmee maak ik mijn wimpers wat nat. Dan gelijk mascara op en dan het andere oog. Krijg je je wimpers veel mooier mee gedaan, bij mij tenminste.
Giolli schreef:Maar, maar... Als ‘wenkies’ verboden wordt... hoe moet ik de borsteltjes boven je ogen dan noemen? Wenkbrauwen? Echt niet! Voor mij zijn het altijd wenkies. Ook in dit topic.
welmoed__ schreef:Bedankt!
Wat ik altijd doe voordat ik mijn mascara op doe is mijn wimpers nat maken.
Ik doe op mijn wattenschijfje een beetje tonic, water werkt niet zo goed, en daarmee maak ik mijn wimpers wat nat. Dan gelijk mascara op en dan het andere oog. Krijg je je wimpers veel mooier mee gedaan, bij mij tenminste.
Frummels schreef:Giolli schreef:Maar, maar... Als ‘wenkies’ verboden wordt... hoe moet ik de borsteltjes boven je ogen dan noemen? Wenkbrauwen? Echt niet! Voor mij zijn het altijd wenkies. Ook in dit topic.
Mag ik dan ook wimpies zeggen?
Giolli schreef:Frummels schreef:Mag ik dan ook wimpies zeggen?
Damn Frummel, ik kom jou echt overal tegen. Já! Jij mag wimpies zeggen!
velvetblack schreef:Nu zie ik allemaal kleine vieze kale dikke mannetjes die Wim heetten in een kudde ‘wimpies’ voor me