Heb nu zelf CND Cream Puff met Lecenté Silver Holographic Multi Glitz Glitter

Ik laat mn nagels doen dus deze blijft er ook gewoon 3 weken op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kayleigh_ schreef:Ik vind het een beetje slordig gezetSorry!
zorro schreef:Kayleigh_ schreef:Ik vind het een beetje slordig gezetSorry!
Ze zijn bij de nagelriemen niet helemaal netjes, dat is ook lastig met glitters vind ik.. al zie ik het bij nagelstylistes regelmatig voorbij komen, en vind ik dat zij het als betaald werk netter moeten afronden. Dat ik wat knoei bij mezelf, oke.. maar als je er voor geleerd hebt hoort het netjes te zijn.
LadyMadonna schreef:Mwah, fabrikanten zijn streng hoor... zoals cnd etc is ook erg vaak fake, zeker als het onder de prijs zit...
Ik zit al heel laag met m’n verkoopprijs
Matheno schreef:Hmm.. Ik vind het nogal duur voor een mengsel van avocado, jojoba en olijfolie, of ben ik dan erg sceptisch?
Ik gebruik de dag en nacht handcreme van Rituals en mijn handen en nagelriemen zie ik met de week verbeteren.
LadyMadonna schreef:Toch ben ik het niet met die dermatoloog eens... ik zie gewoon ontzettend veel verschil in resultaat of ik een goedkope kruitvat handcreme gebruik of die van kinetics of bcl
Cnd doel ik op de Shellac. Kost geloof ik iets van €25 per flesje.
Op Ali en eBay kom je ze tegen voor €5/6/7....
LadyMadonna schreef:Toch ben ik het niet met die dermatoloog eens... ik zie gewoon ontzettend veel verschil in resultaat of ik een goedkope kruitvat handcreme gebruik of die van kinetics of bcl
Cnd doel ik op de Shellac. Kost geloof ik iets van €25 per flesje.
Op Ali en eBay kom je ze tegen voor €5/6/7....