Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Only2Bianca schreef:http://media.margriet.nl/m/rwtrw2u6dfvp.pdf
Hierbij de streep je slank uitvoering in PDF!
Wat een top uitvinding! Top Zorro - ideaal voor mijn lijstjes/planner en papier fetisj! Dank je wel!
#hou-er-van!
Oh en deze maakt het helemaal af!
http://www.dietenlijst.nl/downloads/vak ... -slank.pdf
Eulogy schreef:Eens met Imandra; het is natuurlijk logisch dat het ongezond is om langdurig minder te eten dan je lichaam nodig heeft om te overleven...
Het is ook nergens voor nodig want de meeste mensen zullen al afvallen met 2000 calorieën per dag en dan kun je makkelijk omlaag gaan als dat nodig is als je niet meer afvalt. Als je weinig eet zul je veel meer spierweefsel verliezen dan nodig is en als je vervolgens op een plateau zit en niet meer afvalt kun je lastig NOG minder gaan eten. Snap dus niet waarom je het zou doen of waarom je het zou aanmoedigen
jaimy10 schreef:Ik val heel snel af met 2000 kcal. Kilo p week, en nee niet alleen eerste week. Dus ja dat kan?
Renske_W schreef:Veriye schreef:Ik doe ook mee. Ik ga in juni trouwen dus wil graag nog de laatste 5 kilotjes kwijt.
Wat een mooie motivatie!
Succes!
EdkingEnzo schreef:Ik meld me ook graag aan in dit topic. Ik snoep/snaai echt veel te veel. Alles is zo lekker en overal kan ik wat snaaien, thuis waar mijn vriend van alles koopt en op mijn werk ligt ook altijd koek, chocola en snoep. En ik kan er zo moeilijk afblijven.
Ik zeg al zooo'n lange tijd dat ik gewoon wat wil afvallen, iets strakker wil worden. Maar ik heb echt een hekel aan sporten... (begin dit jaar geprobeerd voor ongeveer 3 maanden.) Is echt niks voor mij. Ik ga er met tegenzin heen, vind het helemaal niet leuk om daar te zijn en als ik thuis ben na het sporten voel ik me nog steeds niet fijn.
Hebben jullie tips om van al het lekkers af te blijven?
Ik ga nu even lekker bijlezen hier in dit topic!
Anthea schreef:Sommige mensen zullen best afvallen met 2000 kcal, maar dan moet je best groot en/of zwaar of juist veel sporten en spieren hebben.
2000 kcal vind ik voor een vrouw echt veel!
Senas schreef:EdkingEnzo schreef:Ik meld me ook graag aan in dit topic. Ik snoep/snaai echt veel te veel. Alles is zo lekker en overal kan ik wat snaaien, thuis waar mijn vriend van alles koopt en op mijn werk ligt ook altijd koek, chocola en snoep. En ik kan er zo moeilijk afblijven.
Ik zeg al zooo'n lange tijd dat ik gewoon wat wil afvallen, iets strakker wil worden. Maar ik heb echt een hekel aan sporten... (begin dit jaar geprobeerd voor ongeveer 3 maanden.) Is echt niks voor mij. Ik ga er met tegenzin heen, vind het helemaal niet leuk om daar te zijn en als ik thuis ben na het sporten voel ik me nog steeds niet fijn.
Hebben jullie tips om van al het lekkers af te blijven?
Ik ga nu even lekker bijlezen hier in dit topic!
Voor mij helpt het erg om het niet in mijn zicht te hebben. Als ik een zak chips naast mij leg dan eet ik veel meer dan wanneer ik naar de voorraadkast loop en een bakje vul met chips.
Wellicht kan je met je vriend overleggen of hij niet minder/geen chips e.d. kan halen en dat als hij het al haalt, dat hij dan uitdeelzakjes koopt. Dan kan je gewoon één portie pakken en is de 'schade' beperkt.
Fruit leg ik overigens wel in het zicht om mijzelf er aan te herinneren dat ik het heb
Je hebt maar een beperkte hoeveelheid wilskracht op een dag, dus let er op wanneer je het gebruikt en wees er zuinig op