Super mooi die berglandschappen, allemaal hetzelfde idee en toch weer heel verschillend

Fijn dat het meeviel Fading !!
Friem hoe is t bij jou ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silly1972 schreef:Ivy heeft mij geinspireerd om toch weer verder te zoeken naar mijn schouderstuk.
Ik heb nl een tattoo op mijn schouder die gecoverd moet worden, maar tegelijkertijd wil ik hem verbinden met de tattoo op mijn bovenarm zodat het 1 geheel wordt.
en dan wil ik ook nog mijn overleden ouders en 2 overleden paarden er in verwerken
En dan kan ik ook nog eens niet tekenen dus dat gaat een uitdaging worden haha
de cover moet in iedergeval weer een eenhoorn worden en voor de soort lijnen heb ik ook al een beetje een idee.
Heb thuis ook nog een mooie eenhoorn liggen.
Maar ja we gaan het zien, wat het uiteindelijk gaat worden
[ [url=m/1e33vi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZTjD1V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i9qpcJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y8PGo7.jpg]Afbeelding[/url] ]
PanamaD schreef:Ik lees al even mee en wil al jaren een tattoo met de J van mijn hond. Nu wil ik deze pas zetten als hij overleden is en vroeger wilde ik altijd dat zijn as erin verwerkt werd. Maar nu hoor ik steeds meer dat dat niet gedaan wordt?
Iemand ervaring mee?
De J wil ik wel op een speciale manier hebben dus niet enkel een J maar nog geen idee hoe en wat haha. Binnenkant pols
Tova schreef:Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Al een paar jaar spookt het door mijn hoofd om een tattoo te laten zetten, weet precies wat ik wil. Maar wel in een bepaalde stijl. Ik zoek een artiest die in deze stijl kan tattoeren, ik ben er bereid voor heel Nederland door te rijden.
Ik wil een hoefijzer, de bloem Iris en een dumbell te laten zetten in de volgende stijl. Hoe en wat precies laat ik verder over aan de artiest.[ [url=m/U84TCI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anoniem schreef:Merk dat met vervellen de hele lichte stukken van m'n tattoo niet helemaal mooi gepakt zijn.
Moet ik nu al naar de shop bellen of wachten tot alle velletjes eraf zijn?
Artiest gaat natuurlijk wel eind vd maand weer terug naar Barcelona
Yasmine schreef:Anoniem schreef:Merk dat met vervellen de hele lichte stukken van m'n tattoo niet helemaal mooi gepakt zijn.
Moet ik nu al naar de shop bellen of wachten tot alle velletjes eraf zijn?
Artiest gaat natuurlijk wel eind vd maand weer terug naar Barcelona
Ik zou even een week afwachten tot je tattoo helemaal verveld is. Dan kan je beter inschatten hoeveel er bijgewerkt moet worden. Bijwerken tijdens het vervellen heeft niet zoveel zin.
Supervixen schreef:Dat is nog eens een originele tattoo!