Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Melati_vS schreef:Mooie kleurtjes Yasmine! Nabla oogschaduw vind ik zelf ook erg fijn
Mijn look van vandaag, met Androgyny als lipkleur.
[ [url=m/wIoqvj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tRYlTl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Melati_vS schreef:Ik heb idd laatste tijd wat moeite met foundation maar heb het idee dat het ook komt doordat m'n huid laatste tijd echt extreem droog is. Vellen en schilfers hangen aan m'n gezicht. Daardoor blend m'n foundation niet geweldig heb ik het idee. Dus als iemand sugessties/ tips heeft
velvetblack schreef:Mooi kleur gebruik. Vind dat warme in de arcadeboog gecombineerd met warm altijd zo mooi.
Ik zou wel even kijken naar een lightweight foundation. Deze is erg zwaar voor je terwijl je dit niet nodig hebt volgens mij
Mooi palette van de action. Had geen idee dat hun spul redelijk goed was. Vind zoiets altijd sonde van mijn geld. Ik koop liever 1x iets duurders wat goed is, dan 10x iets van 3 euro om het uit te proberen.
Gister heb ik weer mijn lippen laten doen! Voor en na (het was alweer een jaar geleden)
[ [url=m/Vqfymp.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/57eBYI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suus___ schreef:Prachtig elke.. gaat meteen weer kriebelen..
Melati ga mee met de rest echt n hele mooie look maar check je foundation ff
Ga zo n rondje doen en cv droppen dus even in de makeup.. vreemde zien niet hoe beroerd ik eruit zie toch?
[ [url=m/RysaIG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hMkYE3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suus___ schreef:Murthul schreef:Mooi je lippen elke! Die rode eyeliner is ook echt tof!
En hoezo gaat het bij jou kriebelen suus? Je lippen zijn al hartstikke voel van zichzelf, niets meer aan doen!
Ik begin inmiddels n beetje wanhopig te worden, ik kan gewoon echt niks beginnen qua make-up. Bij alles wat ik doe schilfert t er allemaal zo af.. kan echt niet wachten tot ik klaar ben met mn medicatie.
Mn bovenlip aan de zijkant en ze zijn scheef.. thats why
eenitraM schreef:Mag ik jullie wat vragen over Mac?
Ik heb 2 merh's. Maar er zit kleurverschil in kom ik nu achter! Het is me regelmatig opgevallen dat er soms bij een look merh niet goed staat terwijl merh mij altijd goed staat.
[ [url=m/YRdjWR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zien jullie ook kleurverschil? Zo ja, ik ben dus niet gek
DnT schreef:Nu ik het weet en er specifiek naar kijk, zie ik het ietsje, maar nog steeds vind ik het niet een heel groot verschil.
Maar als het jou stoort, moet je er vooral wat aan doen!
eenitraM schreef:Er is één backup en de bijna lege neem ik altijd mee met stappen en nu had ik ze naast elkaar liggen. Vandaar dat ik er twee 'gebruik. Maar waarom moet ik mezelf eigenlijk verklaren daarover?
Gelukkig ben ik niet de enige die verschil ziet. Ben dus niet gek.wanneer ik t draag zie ik het zelf ook.
DnT schreef:Nu ik het weet en er specifiek naar kijk, zie ik het ietsje, maar nog steeds vind ik het niet een heel groot verschil.
En wat moet ik er aan doen?
eenitraM schreef:Er is één backup en de bijna lege neem ik altijd mee met stappen en nu had ik ze naast elkaar liggen. Vandaar dat ik er twee 'gebruik. Maar waarom moet ik mezelf eigenlijk verklaren daarover?
Gelukkig ben ik niet de enige die verschil ziet. Ben dus niet gek.wanneer ik t draag zie ik het zelf ook.
En wat moet ik er aan doen?
Kelly schreef:![]()
[ [url=m/hFaD2N.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/I4Nuuj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Melati_vS schreef:Mooie kleurtjes Yasmine! Nabla oogschaduw vind ik zelf ook erg fijn
Mijn look van vandaag, met Androgyny als lipkleur.
[ [url=m/wIoqvj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tRYlTl.jpg]Afbeelding[/url] ]
velvetblack schreef:Mooi kleur gebruik. Vind dat warme in de arcadeboog gecombineerd met warm altijd zo mooi.
Ik zou wel even kijken naar een lightweight foundation. Deze is erg zwaar voor je terwijl je dit niet nodig hebt volgens mij
Mooi palette van de action. Had geen idee dat hun spul redelijk goed was. Vind zoiets altijd sonde van mijn geld. Ik koop liever 1x iets duurders wat goed is, dan 10x iets van 3 euro om het uit te proberen.
Gister heb ik weer mijn lippen laten doen! Voor en na (het was alweer een jaar geleden)
[ [url=m/Vqfymp.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/57eBYI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suus___ schreef:Prachtig elke.. gaat meteen weer kriebelen..
Melati ga mee met de rest echt n hele mooie look maar check je foundation ff
Ga zo n rondje doen en cv droppen dus even in de makeup.. vreemde zien niet hoe beroerd ik eruit zie toch?
[ [url=m/RysaIG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hMkYE3.jpg]Afbeelding[/url] ]
velvetblack schreef:Ik heb heeeeeel lang gevochten met huidverzorging. Echt jaaaren! Nu pas eindelijk met fijne routine en producten waardoor de foundation automatisch ook beter zit. En sowieso, de allerbeste tip: drink echt genoeg. Liefste 2 ltr. Dat doet echt wonderen voor een huid/lichaam.
Vandaag heb ik een rode eyeliner! Eerst begon ik met een nude lip. Daarna toch voor Dew lipstick gekozen haha
[ [url=m/EF8dma.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4QERtJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/r3rqSS.jpg]Afbeelding[/url] ]
borstnoot schreef:Oh my god ik heb het Anastsia Beverly Hills Modern Renaissance palette besteld.
Ben zoooo benieuwd! Wie heeft hem nog meer?
Naomi_Haffie schreef:velvetblack schreef:[ [url=m/TZSuvA.png]Afbeelding[/url] ]
Voor de liefhebbers
Wat ga je dan precies doen ?