[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 11:34

O dat weet ik ook wel.. als ik t al besluit te doen zou ik t voor mezelf doen hoor niet voor de buitenwereld :)

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 18:12

Net foto's opgestuurd naar modellenbureau's, hopelijk snel interesse.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 16:39

Mag ik jullie wat vragen over Mac?

Ik heb 2 merh's. Maar er zit kleurverschil in kom ik nu achter! Het is me regelmatig opgevallen dat er soms bij een look merh niet goed staat terwijl merh mij altijd goed staat.

Afbeelding

Zien jullie ook kleurverschil? Zo ja, ik ben dus niet gek :+

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 16:51

Sorry ik zie geen verschil via mij telefoon :')

Waarom heb je 2 dezelfde kleuren lipstick? :+

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 17:02

Ik zie wel een kleurverschil! De linker is iets warmer, zit wat geel in, de rechtse meer blauwachtig koel.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 17:06

Er zit verschil in inderdaad, mar echt heeel minuscuul. Links is inderdaad wat warmer/donkerder.

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 17:37

Ik zie zeker een kleurverschil.
Maar waarom zou je 2 dezelfde lipsticks hebben (en ze allebei gebruiken)?
Ik heb wel wat backups maar dan gebruik ik niet twee dezelfde lipsticks tegelijk :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-17 17:42

Kan aan de oudheid/nieuwheid liggen. Kan er ook aan liggen dat het toplaagje wat uitgedroogd is. Maar het blijft make up, met kleur pigmenten die soms net wat anders uit kunnen vallen. Dat houd je niet tegen volgens mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 10:21

Hooooiii!!!
Terug van een heerlijke week vakantie :D
Lekker op het strand gelegen en uitgebreid niks gedaan, ook geen make up gedragen en niks nieuws gekocht.

Zie swatches van Nabla voorbij komen, die wil ik ook wel eens proberen!
Zijn ze op de ogen net zo mooi?

Melati_vS schreef:
Mooie kleurtjes Yasmine! Nabla oogschaduw vind ik zelf ook erg fijn

Mijn look van vandaag, met Androgyny als lipkleur.

[ [url=m/wIoqvj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tRYlTl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi <3
Ik vind de wat rustiger looks bij jou vaak mooier dan de hele heftige.
Vind alleen je huid ontzettend droog ogen, waardoor het lijkt alsof je foundation niet mooi blendt.
Andere creme of komt dat door het weer?

Melati_vS schreef:
Ik heb idd laatste tijd wat moeite met foundation maar heb het idee dat het ook komt doordat m'n huid laatste tijd echt extreem droog is. Vellen en schilfers hangen aan m'n gezicht. Daardoor blend m'n foundation niet geweldig heb ik het idee. Dus als iemand sugessties/ tips heeft :)

Ah, antwoord stond verder op al :D
Als het een hydratie probleem is, kan ik echt het masker van Glam Glow aanraden.
En dan niet als masker gebruiken, maar dun laagje smeren als nachtcreme en 's ochtends er pas afhalen.
Werkt voor mij echt super!

velvetblack schreef:
Mooi kleur gebruik. Vind dat warme in de arcadeboog gecombineerd met warm altijd zo mooi.
Ik zou wel even kijken naar een lightweight foundation. Deze is erg zwaar voor je terwijl je dit niet nodig hebt volgens mij

Mooi palette van de action. Had geen idee dat hun spul redelijk goed was. Vind zoiets altijd sonde van mijn geld. Ik koop liever 1x iets duurders wat goed is, dan 10x iets van 3 euro om het uit te proberen.

Gister heb ik weer mijn lippen laten doen! Voor en na (het was alweer een jaar geleden)

[ [url=m/Vqfymp.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/57eBYI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Knappie <3

Suus___ schreef:
Prachtig elke.. gaat meteen weer kriebelen..
Melati ga mee met de rest echt n hele mooie look maar check je foundation ff

Ga zo n rondje doen en cv droppen dus even in de makeup.. vreemde zien niet hoe beroerd ik eruit zie toch?

[ [url=m/RysaIG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hMkYE3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit vind ik een ontzettende mooie look <3

Suus___ schreef:
Murthul schreef:
Mooi je lippen elke! Die rode eyeliner is ook echt tof!

En hoezo gaat het bij jou kriebelen suus? Je lippen zijn al hartstikke voel van zichzelf, niets meer aan doen!

Ik begin inmiddels n beetje wanhopig te worden, ik kan gewoon echt niks beginnen qua make-up. Bij alles wat ik doe schilfert t er allemaal zo af.. kan echt niet wachten tot ik klaar ben met mn medicatie.

Mn bovenlip aan de zijkant en ze zijn scheef.. thats why :)

Sinds wanneer???
Is me echt nog nooit opgevallen...
Mijn onderlip is aan de ene kant ook minder vol, maar die overline ik standaard een tikje zodat het eigenlijk niet opvalt.

eenitraM schreef:
Mag ik jullie wat vragen over Mac?

Ik heb 2 merh's. Maar er zit kleurverschil in kom ik nu achter! Het is me regelmatig opgevallen dat er soms bij een look merh niet goed staat terwijl merh mij altijd goed staat.

[ [url=m/YRdjWR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zien jullie ook kleurverschil? Zo ja, ik ben dus niet gek :+

Ik zie echt geen kleurverschil...
Maar het kan altijd ietsje voorkomen, omdat ze in batches gemaakt worden en elk pigment anders is en dus net een ieniemienie beetje kan verschillen.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 10:30

Ben ik ook weer. Ff behoorlijk druk gehad :)
Weer mooie looks en lippen voorbij zien komen iig !
En ik zie bij de kleuren hierboven idd ook ietsje kleur verschil: links iets rozer/roder en rechts iets warmer. T is wel heel minuscuul hoor.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 11:15

Dnt sinds forever :=
Daarom haat ik recht van voren selfies ook zo haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 11:17

Nu ik het weet en er specifiek naar kijk, zie ik het ietsje, maar nog steeds vind ik het niet een heel groot verschil.
Maar als het jou stoort, moet je er vooral wat aan doen!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 15:28

Afbeelding
Voor de liefhebbers

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 15:41

Van jou elk?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 16:37

Er is één backup en de bijna lege neem ik altijd mee met stappen en nu had ik ze naast elkaar liggen. Vandaar dat ik er twee 'gebruik. Maar waarom moet ik mezelf eigenlijk verklaren daarover? :+

Gelukkig ben ik niet de enige die verschil ziet. Ben dus niet gek. :P wanneer ik t draag zie ik het zelf ook.

DnT schreef:
Nu ik het weet en er specifiek naar kijk, zie ik het ietsje, maar nog steeds vind ik het niet een heel groot verschil.

En wat moet ik er aan doen? :')

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 16:59

eenitraM schreef:
DnT schreef:

Volgens mij was dat vaan DnT tegen Suus, en niet tegen jou. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 17:57

eenitraM schreef:
Er is één backup en de bijna lege neem ik altijd mee met stappen en nu had ik ze naast elkaar liggen. Vandaar dat ik er twee 'gebruik. Maar waarom moet ik mezelf eigenlijk verklaren daarover? :+

Gelukkig ben ik niet de enige die verschil ziet. Ben dus niet gek. :P wanneer ik t draag zie ik het zelf ook.

DnT schreef:

Dat was niet tegen jou, maar tegen Suus, met wie ik al een paar posts over haar lippen aan het praten was ;)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 18:06

velvetblack schreef:
[ [url=m/TZSuvA.png]Afbeelding[/url] ]
Voor de liefhebbers

Wat ga je dan precies doen ? :)

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 18:39

Oh my god ik heb het Anastsia Beverly Hills Modern Renaissance palette besteld. <3
Ben zoooo benieuwd! Wie heeft hem nog meer? :)

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 19:00

eenitraM schreef:

DnT schreef:

Je hoeft je niet te verklaren hoor vroeg het me alleen oprecht af waarom iemand 2 dezelfde zou hebben..

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 19:12

Ik vind het eigenlijk wel slim! :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 19:18

Eight, volgens mij vroeg je mij over mijn wenkbrauwen :D ik gebruik op dit moment eigenlijk alleen die soort brow pomade van Colourpop, de brow pot in Black N' Brown. Doordat ik hem echt door mijn gehele wenkbrauw gebruik ligt het product op mijn haartjes en kan ik het in model borstelen. En dan zit het als een huis. Voor meer hold gebruik ik de zeeptechniek haha.

Kelly schreef:
<3 <3
[ [url=m/hFaD2N.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/I4Nuuj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaaaa deze staat hier ook op mijn verlanglijstje, aangezien ik wat meer kleur aan mijn collectie wil toevoegen <3 ben al een tijdje geïnteresseerd in die nieuwe Smashbox palettes, zó'n goed pigment!

Melati_vS schreef:
Mooie kleurtjes Yasmine! Nabla oogschaduw vind ik zelf ook erg fijn

Mijn look van vandaag, met Androgyny als lipkleur.

[ [url=m/wIoqvj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tRYlTl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vind je look heel mooi, alleen inderdaad zoals anderen al zeiden is je foundation zó zichtbaar. Dat is echt zonde, want ik denk niet dat je het nodig hebt en het doet afbreuk aan de rest van je look. Het is ook niet dat ik niet van veel coverage houd, alleen moet het dan niet zo op de huid liggen :)

velvetblack schreef:
Mooi kleur gebruik. Vind dat warme in de arcadeboog gecombineerd met warm altijd zo mooi.
Ik zou wel even kijken naar een lightweight foundation. Deze is erg zwaar voor je terwijl je dit niet nodig hebt volgens mij

Mooi palette van de action. Had geen idee dat hun spul redelijk goed was. Vind zoiets altijd sonde van mijn geld. Ik koop liever 1x iets duurders wat goed is, dan 10x iets van 3 euro om het uit te proberen.

Gister heb ik weer mijn lippen laten doen! Voor en na (het was alweer een jaar geleden)

[ [url=m/Vqfymp.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/57eBYI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je lippen zijn zó mooooi geworden <3

Suus___ schreef:
Prachtig elke.. gaat meteen weer kriebelen..
Melati ga mee met de rest echt n hele mooie look maar check je foundation ff

Ga zo n rondje doen en cv droppen dus even in de makeup.. vreemde zien niet hoe beroerd ik eruit zie toch?

[ [url=m/RysaIG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/hMkYE3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie basic look! Ik hoop dat je je snel beter voelt :*

velvetblack schreef:
Ik heb heeeeeel lang gevochten met huidverzorging. Echt jaaaren! Nu pas eindelijk met fijne routine en producten waardoor de foundation automatisch ook beter zit. En sowieso, de allerbeste tip: drink echt genoeg. Liefste 2 ltr. Dat doet echt wonderen voor een huid/lichaam.

Vandaag heb ik een rode eyeliner! Eerst begon ik met een nude lip. Daarna toch voor Dew lipstick gekozen haha

[ [url=m/EF8dma.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4QERtJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/r3rqSS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zo jaloers hoe Dew jou staat, denk dat dat een kleur is die bij niet gaat staan :( en die gekleurde eyeliner moet ik ook echt eens doen bij mezelf!

borstnoot schreef:
Oh my god ik heb het Anastsia Beverly Hills Modern Renaissance palette besteld. <3
Ben zoooo benieuwd! Wie heeft hem nog meer? :)

Oh supertof, staat ook nog steeds bij mij op mijn verlanglijstje :)) ik dacht dat Shiz hem ook had!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 19:29

Borstnoot ik heb m en ben er compleet verliefd op.. als je op mijn berichten zoekt vind je er diverse looks mee :)

Dnt ja kweetniet.. goed over na denken :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 19:43

Naomi_Haffie schreef:
velvetblack schreef:
[ [url=m/TZSuvA.png]Afbeelding[/url] ]
Voor de liefhebbers

Wat ga je dan precies doen ? :)

En suus: het word gegeven door een make up artist die niet in onze counter staat. Ik zal er dus niet bij aanwezig zijn ofzo :) de gegevens weet ik verder nog niet, dit zal ik zsm hierop zetten. Vrij last minute, dat is jammer!

Vandaag was mijn look paars, in opdracht van Shizzel

Afbeelding

Afbeelding

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 19:44

Suus___ schreef:
Borstnoot ik heb m en ben er compleet verliefd op.. als je op mijn berichten zoekt vind je er diverse looks mee :)

Dnt ja kweetniet.. goed over na denken :)

Ohh ik zie het, ik ben zo benieuwd. De swatches en alle looks zijn heel veelbelovend!