Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 10:58

Mahatma Gandhi.
Citaat:
'Eerst negeren ze je, dan lachen ze om je, dan vechten ze tegen je en dan win je'

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 11:01

pmarena schreef:
*wauw* Echt, hier is geen beginnen aan....ik geef het op want dit is mijn energie echt niet waard 8)7

Lopen jullie dan maar huppelend dat rokende gebouw in waar links en rechts mensen uit tevoorschijn komen met brandplekken..... er is vast niks aan de hand want de brandweer staat toch niet voor de deur en het is toch ook niet op het nieuws? Politie heeft er geen lintje omheen gespannen... dat hadden ze echt wel gedaan als het gevaarlijk was :j Het zijn maar gewone mensen die naar buiten komen en je waarschuwen, wat weten die er nu van.

De tijd zal het leren. Het kritische team zal in ieder geval vechten tegen verplichte vaccinaties of meer van die enge plannen :=

:wave:

Wauw terug. Er is ook veel energie van "de andere kant" in jou gestoken. Ik zal je vergelijking doortrekken.

Blijven jullie, team kritisch, maar buiten naar dat rokende gebouw staan kijken. Er komen mensen met brandplekken uit. Denken jullie, misschien zijn het geen brandplekken. Het kunnen ook best schaafwonden zijn, of blauwe plekken, of helemaal niks. Eigenlijk weten jullie niet zo goed wat de mensen hebben die eruit komen, maar hey - er komt rook uit, dus er is vast iets verschrikkelijks aan de hand. Misschien is het trouwens ook wel geen rook, maar het is grijs, en grijs is de kleur van de industrie, en de industrie is heel chemisch met allemaal rare chemische stoffen die we niet snappen, dus genoeg reden voor wantrouwen. En het gebouw is van de overheid, de overheid is een rare instantie die experimenten uitvoert op kinderen.

De tijd zal het leren. Uiteindelijk blijkt dat mensen in het rokende gebouw worden "beschermd" tegen brand en prandplekken. De bescherming die ze krijgen doet misschien een beetje pijn en veroorzaken een paar lichte brandwonden. Het proces veroorzaakt wat rook. De mensen die uit het gebouw komen zijn wel bestand tegen vuurschade. Jullie eigen kinderen zijn, terwijl jullie stonden te kijken naar het rokende gebouw, compleet afgefikt omdat ze niet beschermd waren tegen de brand. Daarnaast hebben ze een paar kindjes op hun school of kinderdagverblijf die om verschillende redenen wat minder goed beschermd waren een beetje in de fik gezet. Die andere kindjes hebben, doordat jij je kindje niet beschermd, wel degelijk erge brandwonden. Dat is jou direct aan te rekenen - jij hebt ook andere kindjes in gevaar gebracht. Daarom blijven mensen hier zo hameren.

Ik hoop oprecht dat je de pagina's van de rijksvaccinatie site leest. Dat je je verdiept in het menselijk lichaam en hoe vaccinaties werken, maar ook hoe onderzoek werkt, wie het financieert en wie er op welke manier er wordt onderzocht. En wie er baat heeft bij de onderzoeksuitkomsten. En dat je je kindje(s) vaccineert en dat ze geen polio krijgen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 11:15

pmarena schreef:
*wauw* Echt, hier is geen beginnen aan....ik geef het op want dit is mijn energie echt niet waard 8)7

Lopen jullie dan maar huppelend dat rokende gebouw in waar links en rechts mensen uit tevoorschijn komen met brandplekken..... er is vast niks aan de hand want de brandweer staat toch niet voor de deur en het is toch ook niet op het nieuws? Politie heeft er geen lintje omheen gespannen... dat hadden ze echt wel gedaan als het gevaarlijk was :j Het zijn maar gewone mensen die naar buiten komen en je waarschuwen, wat weten die er nu van.

De tijd zal het leren. Het kritische team zal in ieder geval vechten tegen verplichte vaccinaties of meer van die enge plannen :=

:wave:

Wat je vergeet is dat het zoutzuur regent. Als ik moet kiezen sta ik toch liever te schuilen in een gebouw dat mogelijk een beetje in brand staat.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 12:29

http://www.rivm.nl/Onderwerpen/V/Vaccin ... _BMR/BMR_3

Citaat:
De afgelopen jaren zijn er wereldwijd (ook in Nederland) meerdere bofuitbraken geweest waarbij jongvolwassenen tussen de 18-25 jaar de bof kregen, ook al waren zij 2 keer gevaccineerd met het BMR-vaccin

Ze willen nu gaan testen of het helpt om een 3de BMR vaccinatie te gaan geven. Want blijkbaar werkt het al even/jaren niet voldoende om er 2 te geven.
Dus nu willen ze mensen tussen de 18 en 25 nogmaals gaan vaccineren om te zien of dat wel helpt

En verder: mensen!
https://www.facebook.com/KidPresident/v ... 633779054/

FirebirdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 13:05

Effe een paar pagina's terug omdat ik niet de indruk wil geven dat ik de discussie verlaten heb, ook al is het antwoord hier al door iemand anders gegeven...

pmarena schreef:
Firebird: interessant inderdaad!

Nu zou n.a.v. je verhaal iemand die echt overtuigd is van kwade opzet, wellicht nog kunnen reageren in de trant van: Natuurlijk kosten onderzoeken erg veel geld. En dat vele geld zit nu eenmaal bij de farmaceutische industrie en de overheid, beide partijen is er alles aan gelegen om rust te bewaren en de vaccinatiegraad zo hoog mogelijk te houden.

Zou het dan niet logisch zijn dat die er gruwelijk veel geld in stoppen om onderzoek te financieren met voor hen goede uitkomsten?

En dat onderzoekers ook beseffen dat het een soort doodvonnis is voor henzelf als ze naar buiten komen met kritische informatie, omdat de grote geldschieters dat ze niet in dank af zullen nemen?

-knip-

"Wij" zijn er van overtuigd dat een zelfde soort programma gemaakt kan worden over vaccinaties in de huidige vorm. Zoals je blij bent na het zien van zo'n verhaal dat je geen borstimplantaten hebt, ben je dan ook blij dat je met vaccinaties niet hetzelfde risico loopt. Want dat zou op vergelijke manieren fout kunnen gaan en het lijkt er op dat dat ook gebeurd.... maar men het ook hier niet wil zien....

Wat betreft dat eerste, ik heb de indruk dat je niet goed op een rijtje hebt waar welk geld vandaan komt voor welk onderzoek en wie dat allemaal doet. Dat is ook helemaal niet zo vreemd, want dat is een oerwoud aan geldstromen en verschillende instituten die allemaal min of meer aan hetzelfde werken. Wat wel zo is: de farmaceutische industrie is daar slechts een deel van, niet het geheel, en een groot deel komt bij instellingen en geldschieters zonder belang bij de uitkomst vandaan. Of, om het voorbeeld van de overheid er even bij te betrekken: die zitten al met een enorme kostenpost voor de ziekenzorg, die alleen maar toe zou nemen als meer kinderen en mensen ziek worden en dus zorg nodig hebben (of 'gecontroleerd zo'n ziekte doormaken', in hoeverre dat gecontroleerd kan - dat vind ik een bijzondere opmerking aangezien dat júist van grenzeloos vertrouwen in de medische wetenschap getuigt, meer dan realistisch imo). De overheid is er dus niet bij gebaat dat de volksgezondheid in gevaar komt, júist vanwege die financiële prikkels die je aanhaalt.

Verder dit dus:
tmr001 schreef:
Hier: http://rijksvaccinatieprogramma.nl/Veel ... an_vaccins nog uitleg over de bestanddelen van een vaccinatie en hier: http://rijksvaccinatieprogramma.nl/Veel ... Literatuur op basis van welke onderzoeken deze conclusies worden getrokken. Zoals je ziet voornamelijk universiteiten en de CDC, ofwel onafhankelijke instituten die geen economisch belang hebben bij de uitkomst van het onderzoek. Geen onderzoeken van farmaceutische bedrijven.

Dan wat betreft het rokende gebouw, nogmaals, niemand ontkent dat vaccinatieschade cq bijwerkingen bestaan. Het probleem is hoe dat opgevat wordt door een kritische ouder zoals jij, en hoe een wetenschapper dat ziet. Tuurlijk is ieder 'beschadigd' kind er één teveel, maar even sec bekeken: als jij nu een lijst met 20.000 kinderen met erkende vaccinatieschade zou presenteren, terwijl er wereldwijd honderden miljoenen kinderen gevaccineerd worden die niet op die lijst belanden, is er niemand in de medische wereld die het dan onveilig gaat noemen. Jij denkt, hallo, duizenden gevallen! En dat is begrijpelijk, maar dat is het hele plaatje niet.

Even ter vergelijking: die 5% rampzalige polioverlopen die je aanhaalt, dat klinkt als een kleine kans. Jouw kind heeft immers 95% kans om gewoon grieperig te zijn en dat is het dan. Wikipedia is een matige bron (heb te weinig tijd om die cijfers te checken, maar het lijkt me een realistisch getal) en die heeft het over 2 miljoen kinderen die elk jaar gevaccineerd worden. Als die allemaal 'gecontroleerd polio' zouden moeten doormaken, eindig je dus met 100.000 gehandicapte en/of dode kinderen. Per jaar, en dat is maar één van die ziektes! Dat dat ook geen optie is qua hoeveelheid rookpluimen lijk je wel met ons eens te zijn.

Dus moeten er veiligere vaccins ontwikkeld worden, meen je. Oké, nou, veiliger is natuurlijk altijd beter. Maar: realiseer je dat ieder lijf uniek is, en dat ieder lijf dus anders reageert op wat dan ook. Op ziek worden, op vaccineren, op eten, op allergenen, op het weer, op alles. Met andere woorden, iets dat "veilig" is (veilig in de zin dat het voor iedereen geschikt is ipv 99,9% van de populatie - dus jouw definitie van veilig vs de medische definitie van veilig) bestaat niet. In ieder geval niet totdat we volledig de werking van het menselijk lichaam begrijpen (stap 1) en totdat we dat op ieder individueel niveau volledig succesvol kunnen voorspellen (stap 2) en het financieel haalbaar is om dat voor iedereen te doen (stap 3). Of we ooit op dat punt gaan aankomen? Ik kan geen koffiedik kijken, maar de techniek moet wel heel snel gaan wil dat de komende eeuwen gaan lukken.

Anyway, zeker gezien de vergelijking met religie eerder krijg ook ik sterk de indruk dat dit meer dogmatisch is dan rationeel. Ik hou het hierbij dus ook voor gezien. :)

Edit: nog een kleine toevoeging, ik heb wel het idee dat het nooit goed is wat er ook gedaan wordt. Er is nu iets wat veel ziektes de wereld uit helpt en het overgrote deel van de bevolking bescherming biedt, maar dat deugt niet in de ogen van een steeds groter wordende groep. Zet je dat af tegen bijvoorbeeld kankeronderzoek, dan hoor je juist af en toe het geluid dat "het medicijn allang is uitgevonden, maar dat wordt achtergehouden omdat 'het systeem' geld verdient aan zieke mensen". Echt hoor, om moedeloos van te worden.

BigOne

Re: Laten ontstoren van vaccinaties en medicatie en dergelijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 13:30

Ts, ik kan me zo voorstellen dat je elke keer ogenrollend achter de pc zit, wat een domme mensen zijn wij , die wel vaccineren toch. We willen toch echt niet snappen dat de regering onze kinderen gewoon vergiftigd en dat vaccineren meer ziekte/dood/aandoeningen veroorzaakt dan niet vaccineren. Het is toch wat, waar moet je met zulke kortzichtige mensen heen.
Wist je dat nederland door de WHO zeer hoog op de lijst van gevaarlijke landen staat omdat we hier nog steeds de bible belt hebben? En helaas komen daar de antroposofen/ontstoorders en allerlei andere groepen ook nog eens bij. Ik wil je veel succes wensen met het grootbrengen van je kinderen zonder vaccineren, en dat bedoel ik niet sarcastisch , ik gun het je van harte. Maar hoop wel dat je kids op iets oudere leeftijd geen contact krijgen met mensen die het virus bij zich dragen en ze kunnen besmetten want in tegenstelling tot mensen die het als de wil van een hogere macht zien heb jij alleen je eigen overtuiging om op terug te vallen. Zoals een polioslachtoffer, nu meervoudig zwaar gehandicapt zei: Ik kan het mijn ouders niet kwalijk nemen maar de kerk wel, jouw kids kunnen het alleeen hun ouders kwalijk nemen.

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 15:03

Jammer dat je geen serieus antwoord kan geven en liever de vraag ontwijkt met non argumenten zoals je rokende gebouw.
Je vindt jezelf een kritisch persoon, maar duidelijke antwoorden geven kan je niet.
Snap niet wat er zo lastig is aan de vraag die ik stel.

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 15:27

pmarena schreef:
Snuffie: Ik geloof eigenlijk wel dat we het in grote lijnen met elkaar eens zijn (onbekende cijfers die het probleem zijn bij de bepaling van het risico-percentage) zullen we het lekker simpel daar op houden? :)

Eigenlijk vind ik het jammer (maar het is je goed recht). Bepaalde dingen zijn we het dus mee eens, maar jij komt tot een heel andere conclusie dan ik. Ik ben dus benieuwd naar aanleiding van mijn stukje, waarom jij tot die andere conclusie bent gekomen.

Een voorbeeld is dat ik schreef over de 0.001% en jij aangaf dat het dan al heel anders ligt. Ik toon aan (als het goed is) dat dit dus wel ongeveer zo is en ik krijg er eigenlijk geen reactie meer op terug. Ik ben wel benieuwd of ik je misschien tot iets ander inzicht heb kunnen brengen en zo niet waarom? Want ook ik sta open voor een andere mening/inzicht als dit goede argumenten heeft.

Ik vond de vergelijking met het rokende gebouw waar wij in staan en de zure regen (die een andere bokker eraan toevoegde) een hele goede. Hoe denk je daar dan over. Wat klopt er volgens jou niet aan de vergelijking dat je toch in de zure regen blijft staan (en compleet verbrand) terwijl de mensen in het rokende gebouw met kleine brandwonden naar buiten komen?

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 17:42

Ik kan je nu al zeggen dat iig de Ierse opsomming niet klopt... Ik vermoed dat er wel meer fouten dan inzitten..

pmarena schreef:
Ik heb het even voor je nagevraagd op de vaccin-vrij Facebook dromertje.

Daar zit veel meer kennis met veel meer onderbouwing dan ik heb, en kreeg ik zojuist binnen enkele minuten dit overzichtje dat ik zelf niet kon vinden van 1 van de toppers van dames die zeer veel over het hele onderwerp weten +:)+

Is niet super recent en niet voor de hele wereld maargoed ik kon zelf überhaupt zo snel niks vinden dus je moet het er maar even mee doen ;)

[ [url=m/SQAEF5.jpg]Afbeelding[/url] ]

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 20:23

pmarena en andere anti-vaccinatie: Wat zou er voor zorgen dat jullie wel voor vaccinatie zouden zijn?

Ik hoor namelijk van de andere groep (pro) wanneer jullie met degelijke bewijzen komen dan zijn zij wel over te halen.
Daarin geven ze drie criteria:
Goed onderzoek
Herhaald onderzoek
Grote hoeveelheid data (veel mensen).

Over de verhalen die ik hoor klinkt zoals mijn voorbeeld die ik altijd om mijn oren kreeg geslagen.
Stel er is geconstateerd dat bij veel inbraak ook veel ijs wordt verkocht.
De redenatie die jij volgt. Doordat er veel inbraken worden gepleegd wordt er extra ijs verkocht!
Dan plak je erbij; de ijscoboer heeft er baat bij. Hij koopt de inbrekers in zodat hij meer ijs verkoopt!
Terwijl in werkelijkheid is er nog iets anders; op de dagen dat er vele inbraken zijn en ijs wordt verkocht is dat het warm is. Door de warmte zijn mensen veel van huis en laten ze de ramen openstaan. Door de warmte hebben mensen ook meer zin in ijs en kopen ze meer ijs.

Wat ik hier mee bedoel is volgens mij al vaker gezegd. Correlatie maakt geen causatie (dingen die je ziet hoeven niet bijelkaar te horen).

Mensen die vertellen dat hun kind iets heeft over gehouden, zullen deels echt waar zijn. Bijwerkingen en extra "push".

Ik ben het dus met je eens. Doe voorzichtig, want zodra je kind geen sterk immuunsysteem heeft (door bijv al ziek zijn, niet lekker in vel of iets anders) doe het dan nog even niet.

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 21:08

Voordat het topic echt dood gaat, wil ik nog 1x de vraag injecteren (en ik zal geen CAPS gebruiken deze keer):
Hoe werkt ontstoren????

Ik lees dat het "schadelijke" ingredienten of effecten van een injectie op kan heffen. Maar hoe dan? Ik lees dat het een verdunde (hoe komen de fabrikanten van het ontstoor product daaraan?) Variant van het virus uit de injectie bevat. Maar moet het dan ook de injectie opheffen? En hoe?
Dit is geen strikvraag, ik vraag het me oprecht nog steeds af.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 22:35

Dat kan al bijna 30 pagina's niemand duidelijk uitleggen en geen onderzoeken voorleggen die bewijzen dat dit wetenschappelijk werkt, valt voor mij onder noemer van wie gelooft er in die gelooft er in.

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 23:24

En in de categorie merkwaardig.. dat je iets inneemt, of aan je kind geeft waar nooit onderzoek naar gedaan is omdat je de onderzoeken die er naar vaccinaties zijn gedaan niet geloofwaardig of bewezen genoeg acht.

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 11:12

_lautje_ schreef:
Wauw wat bijzonder dat jij weet wat Pasteur op zijn stervensbed in 1895 heeft gezegd!!

Echt serieus door dit sport beweringen kan je rest wat je schrijft al niet meer serieus nemen.
Schrijf dat soort onzin gewoon niet op als je jezelf niet per direct wil diskwalificeren en voor schut wil zetten.

Gewoon een stukje geschiedenis en simpel via Google te vinden.

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 11:29

_lautje_ schreef:
Realiseer je ook dat 14maanden een leeftijd is waarop autisme
Vaker wordt opgemerkt in de ontwikkeling. Er is 0,00000000 bewijs dat autisme wordt veroorzaakt door vaccineren.
Believe What you want to believe maar alsjeblieft deze twee ramdomly picked onderdelen van je betoog zijn zo bizar dat je niet serieus te nemen bent.

Autisme komt bij de Amish in Amerika niet voor bij de kinderen die niet gevaccineerd zijn.
Van een 4 tal kinderen is het wel bekend en die zijn gevaccineerd.

Er is in Amerika al legio bewijs dat autisme door vaccinaties veroorzaakt kan worden.
Er is al vele miljoenen uitgekeerd aan diverse ouders wiens kind na een vaccinatie autistisch werd.

Er is zelfs jaren terug door het RIVM onderzoek gedaan en toen kwam aan het licht dat vaccinaties toch wel vervelende en terugkerende bijwerkingen kon hebben zoals o.a. allergieën.
Dat document heeft héél even op internet gestaan maar is ook weer rap verwijderd.

Je kunt mijn betoog wel bizar noemen maar ik heb de info o.a. van een persoon met een medische achtergrond die met een mega manuscript bezig is over de gevolgen van vaccinaties.
Haar bevindingen corresponderen met de bevindingen van diverse wetenschappers en pathologen uit het buitenland. Vandaar die contacten met deze mensen.

Ik ben eind 2010 met behulp van haar begonnen met een manuscript over vaccinaties en gevolgen bij dieren.
Helaas zijn 3 van onze paarden in 2011 opzettelijk vergiftigd door een buurman met een mengsel van 4 illegale onkruidbestrijdingsmiddelen.
We hebben daardoor de laatste 5 jaar 3 rechtszaken gehad en voor mij een heleboel uitzoek werk.
Het werk aan dat manuscript is daardoor helemaal blijven liggen.

Voor de geinteresseerden. We hebben alle 3 de zaken gewonnen. Helaas zijn 3 paarden chronisch beschadigd geraakt. Vooral hun ontgiftigings systeem ( de CYP450 enzymen) en de lever zijn problematisch gebleven.
Ik heb me in dit topic gemengd omdat ik heel graag zou willen dat er een methode zou bestaan om de vergiftigingsschade te kunnen laten opheffen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 11:35

henny_w schreef:
Autisme komt bij de Amish in Amerika niet voor bij de kinderen die niet gevaccineerd zijn.
Van een 4 tal kinderen is het wel bekend en die zijn gevaccineerd.

Even kort zoeken en hier een korte samenvatting van een oonderzoek uit 2009 gepubliceerd in een medisch blad over autisme.
Dus je cijfers van 4 kinderen in totaal is dus gewoon onzin. In zit onderzoek zijn meer dan 1800 Amish kinderen onderzocht en uit dat onderzoek bleek dat 1:129 Amish kinderen gewoon autisme had en het dus onzin is dat zij geen autisme kennen doordat ze niet inenten/onbespoten eten krijgen/ etc.
https://imfar.confex.com/imfar/2010/web ... r7336.html

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 11:50

pmarena schreef:
Bedankt voor je reactie Henny en wat goed dat je die hier durfde te plaatsen, en de moeite wilde nemen +:)+
Ik weet heel zeker dat veel meer mensen je reactie kunnen waarderen, ook al zeggen ze dat niet in het topic omdat ze geen zin hebben om openbaar afgebrand te worden. Groot gelijk! Ik reageer ook alleen maar omdat ik de TS ben :roll:

Ik laat me niet bang meer maken voor allerlei ziektes als ik onze dieren niet zou vaccineren.
Toen ik in 2004 onze dierenarts vertelde dat ik ging stoppen met vaccineren van de paarden omdat er kwik in de vaccinaties zat lachte hij me in eerste instantie uit.

Weet je wel zei hij dat kwik de op 1 na giftigste stof ter wereld is. Weet je wel hoe schadelijk dat is. Dat ga je toch niet in een dier spuiten !!!
Hij was zo overtuigd dat hij een bijsluiter er bij pakte. En begon het overtuigend voor te lezen.
En toen was het slik, mercury (=kwik)

Hij begon te stamelen en wist even niet meer wat te zeggen. Vervolgens zei hij, ik heb dit écht nooit geweten. Jeetje, dat deze troep er in zit. Hij was geheel ontdaan. Ik hoefde me in elk geval verder niet meer te verdedigen dat ik stopte met vaccineren :)

Ik snap niet dat de voorstanders van vaccinaties zo'n probleem maken richting niet vaccineerders.
Ook een gevaccineerd paard kan ziektes overbrengen op andere paarden.
Als pro vaccinatiemensen zo overtuigd zijn van hun gelijk dan hebben ze toch niets te vrezen?
Juist de niet vaccineerders 'zouden' dan angst moeten hebben dat hun paard toch wat zou oplopen van zelfs gevaccineerde paarden.
Niet vaccineerders accepteren het 'risico' en de pro vaccinatiemensen hoeven dus niets te vrezen volgens Big Farma.

Wat wel typisch is dat sinds het jaar 900 in IJsland paardjes lopen en dat daar nog nooit door al die eeuwen heen gevaccineerd is.
Nog typischer is dat ze daar tot op heden geen epidemieën van paardengriep en andere ellende hebben meegemaakt.

Dichter bij ons is nog een mooi voorbeeld.
De Oostvaardersplassen. Een doorn in het oog voor velen omdat er veel te veel grazers op een te klein stuk loopt.
Paarden worden daar ook niet gevaccineerd. Een bekende organisatie, ik weet het niet meer zeker maar ik meen dat de WUR Wageningen erbij betrokken is geweest, heeft daar een aantal jaren terug onderzoek gedaan. Ze waren verbaasd hoe gezond de paardjes daar zijn. Er komen geen golven voor van influenza en andere ziektes.
Helaas gaan daar wel elk jaar in de winter paarden dood. Maar dan door verhongering :(

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 11:51

Kamy schreef:
Voordat het topic echt dood gaat, wil ik nog 1x de vraag injecteren (en ik zal geen CAPS gebruiken deze keer):
Hoe werkt ontstoren????

Ik lees dat het "schadelijke" ingredienten of effecten van een injectie op kan heffen. Maar hoe dan? Ik lees dat het een verdunde (hoe komen de fabrikanten van het ontstoor product daaraan?) Variant van het virus uit de injectie bevat. Maar moet het dan ook de injectie opheffen? En hoe?
Dit is geen strikvraag, ik vraag het me oprecht nog steeds af.

Ik quote het maar even zodat het relevant blijft.

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:00

_lautje_ schreef:
Even kort zoeken en hier een korte samenvatting van een oonderzoek uit 2009 gepubliceerd in een medisch blad over autisme.
Dus je cijfers van 4 kinderen in totaal is dus gewoon onzin. In zit onderzoek zijn meer dan 1800 Amish kinderen onderzocht en uit dat onderzoek bleek dat 1:129 Amish kinderen gewoon autisme had en het dus onzin is dat zij geen autisme kennen doordat ze niet inenten/onbespoten eten krijgen/ etc.
https://imfar.confex.com/imfar/2010/web ... r7336.html

Mijn informatie is van eerder dan 2009.
In jouw artikel staat niet vermeld hoeveel van deze kinderen wel of niet gevaccineerd zijn.

Wel staat er bij de specifieke onderzoeks checks : " A Vaccination History and a brief family history including questions specific to the ASD phenotype were also taken."

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:20

Ahhhh dus jij verkondigd dus dingen alszijnde feit, maar checkt daarbij niet of dat wel de meest recente gegevens zijn...
Aangezien jij beweert een soort van wetenschappelijk onderzoek te doen is dit wel heel ernstig. Iedere wetenschapper zou voor het missen van een dergelijk relevant artikel direct gekielhaald worden. Je onderzoek wordt dan gekwalificeerd als waardeloos en onbetruowbaar.

Wellicht is het aantal gevaccineerde kinderen wel meegenomen, maar niet genoemd in deze korte samenvatting van het gehele artikel. Ik heb nu enkel een korte samenvatting gepakt natuurlijk.

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:21

Kamy schreef:
om het spannend te houden ;-)
ik heb toch wel mijn grote bedenkingen bij Ab Oostehuis en zijn mex.gr.virus en het baarmoederhalskanker vaccin.... dat zijn 2 recentelijke entingen die ik niet vertrouw. Ab vertrouw ik niet, die gaat het volgens mij om geld. en het baarmoeder vaccin dat gaat volgens mij niet goed. ik ken daar ook verhalen over....

Ik las onlangs van een meisje wier eierstokken normaal waren maar na 3x HPV vaccins de eierstokken gingen verschrompelen.
Reactie van de vaccinmakers:
We hebben alleen gekeken hoe we een vaccin konden maken tegen baarmoederhalskanker.
Niet wat het vaccin doet op de voortplantingsorganen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:22

Is dat de officiele persverklaring of het geen dat het meisje beweerd te hebben ontvangen alszijnde verklaring?

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:23

henny_w schreef:
Kamy schreef:
om het spannend te houden ;-)
ik heb toch wel mijn grote bedenkingen bij Ab Oostehuis en zijn mex.gr.virus en het baarmoederhalskanker vaccin.... dat zijn 2 recentelijke entingen die ik niet vertrouw. Ab vertrouw ik niet, die gaat het volgens mij om geld. en het baarmoeder vaccin dat gaat volgens mij niet goed. ik ken daar ook verhalen over....

Ik las onlangs van een meisje wier eierstokken normaal waren maar na 3x HPV vaccins de eierstokken gingen verschrompelen.
Reactie van de vaccinmakers:
We hebben alleen gekeken hoe we een vaccin konden maken tegen baarmoederhalskanker.
Niet wat het vaccin doet op de voortplantingsorganen.

Maar is dat een causaal verband?
Ik weet dat bij mij 8 jaar na die bewuste prik mijn eierstokken perfect normaal zijn. Helaas wel fibromyalgie maar of dat een gevolg is van die prik weet ik niet en doe ik dus ook geen uitspraak over.

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:28

_lautje_ schreef:
Ahhhh dus jij verkondigd dus dingen alszijnde feit, maar checkt daarbij niet of dat wel de meest recente gegevens zijn...
Aangezien jij beweert een soort van wetenschappelijk onderzoek te doen is dit wel heel ernstig. Iedere wetenschapper zou voor het missen van een dergelijk relevant artikel direct gekielhaald worden. Je onderzoek wordt dan gekwalificeerd als waardeloos en onbetruowbaar.

Wellicht is het aantal gevaccineerde kinderen wel meegenomen, maar niet genoemd in deze korte samenvatting van het gehele artikel. Ik heb nu enkel een korte samenvatting gepakt natuurlijk.

Ik ga uit van eerdere berichten ja. Ik heb me zoals ik al eerder schreef een aantal jaren terug behoorlijk verdiept in het vaccinatiegebeuren.
Dat was in een tijd dat de Amish gemeente absoluut niet vaccineerde. Ik meen dat het in een artikel stond van Andrew Wakefield die behoorlijk wat onderzoek naar vaccinatieschade gedaan heeft. Niet alleen naar autisme. Hoe het de laatste jaren gesteld is met vaccineren bij de Amish weet ik niet.
Juist omdat de vaccinatiedruk van hogerhand steeds meer opgelegd wordt.

Wat ik wel weet is dat kort na het begin van vaccineren in Europa autisme steeds meer kwam opzetten en dat het voor de vaccinaties maar weinig voor kwam. Maar dat kan uiteraard stom toeval zijn !

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 12:34

Sorry je weet dat het onderzoek van Andrew Wakefield aantoonbaar frauduleus is geweest en uit z'n duim gezogen he?

Hij heeft zijn onderzoek zodanig gemanipuleerd dat zijn conclusies totaal kolder zijn.
En weet je waarom, zodat ouders met behulp van een letselschade advocaat een flinke claim konden indienen bij de farmaceuten.

Wakefield is hiervoor z'n professor titel kwijt geraakt (gebeurd echt niet zomaar).

Voor zijn onderzoek had hij geloof ik naar slechts 12 kinderen gekeken die allen al waren gediagnosticeerd met autisme voor aanvang van zijn onderzoek.
Ten eerste is 12 geen breed genoeg onderzoek en ten tweede apsnkinderen al gediagnosticeerd zijn is het lastig onderzoeken of dat komt door vaccinatie. Je hebt immers geen startpunt waar de kinderen nog 'blanco' waren.