Citaat:'Eerst negeren ze je, dan lachen ze om je, dan vechten ze tegen je en dan win je'
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:*wauw* Echt, hier is geen beginnen aan....ik geef het op want dit is mijn energie echt niet waard![]()
Lopen jullie dan maar huppelend dat rokende gebouw in waar links en rechts mensen uit tevoorschijn komen met brandplekken..... er is vast niks aan de hand want de brandweer staat toch niet voor de deur en het is toch ook niet op het nieuws? Politie heeft er geen lintje omheen gespannen... dat hadden ze echt wel gedaan als het gevaarlijk wasHet zijn maar gewone mensen die naar buiten komen en je waarschuwen, wat weten die er nu van.
De tijd zal het leren. Het kritische team zal in ieder geval vechten tegen verplichte vaccinaties of meer van die enge plannen
pmarena schreef:*wauw* Echt, hier is geen beginnen aan....ik geef het op want dit is mijn energie echt niet waard![]()
Lopen jullie dan maar huppelend dat rokende gebouw in waar links en rechts mensen uit tevoorschijn komen met brandplekken..... er is vast niks aan de hand want de brandweer staat toch niet voor de deur en het is toch ook niet op het nieuws? Politie heeft er geen lintje omheen gespannen... dat hadden ze echt wel gedaan als het gevaarlijk wasHet zijn maar gewone mensen die naar buiten komen en je waarschuwen, wat weten die er nu van.
De tijd zal het leren. Het kritische team zal in ieder geval vechten tegen verplichte vaccinaties of meer van die enge plannen
Citaat:De afgelopen jaren zijn er wereldwijd (ook in Nederland) meerdere bofuitbraken geweest waarbij jongvolwassenen tussen de 18-25 jaar de bof kregen, ook al waren zij 2 keer gevaccineerd met het BMR-vaccin
pmarena schreef:Firebird: interessant inderdaad!
Nu zou n.a.v. je verhaal iemand die echt overtuigd is van kwade opzet, wellicht nog kunnen reageren in de trant van: Natuurlijk kosten onderzoeken erg veel geld. En dat vele geld zit nu eenmaal bij de farmaceutische industrie en de overheid, beide partijen is er alles aan gelegen om rust te bewaren en de vaccinatiegraad zo hoog mogelijk te houden.
Zou het dan niet logisch zijn dat die er gruwelijk veel geld in stoppen om onderzoek te financieren met voor hen goede uitkomsten?
En dat onderzoekers ook beseffen dat het een soort doodvonnis is voor henzelf als ze naar buiten komen met kritische informatie, omdat de grote geldschieters dat ze niet in dank af zullen nemen?
-knip-
"Wij" zijn er van overtuigd dat een zelfde soort programma gemaakt kan worden over vaccinaties in de huidige vorm. Zoals je blij bent na het zien van zo'n verhaal dat je geen borstimplantaten hebt, ben je dan ook blij dat je met vaccinaties niet hetzelfde risico loopt. Want dat zou op vergelijke manieren fout kunnen gaan en het lijkt er op dat dat ook gebeurd.... maar men het ook hier niet wil zien....
tmr001 schreef:Hier: http://rijksvaccinatieprogramma.nl/Veel ... an_vaccins nog uitleg over de bestanddelen van een vaccinatie en hier: http://rijksvaccinatieprogramma.nl/Veel ... Literatuur op basis van welke onderzoeken deze conclusies worden getrokken. Zoals je ziet voornamelijk universiteiten en de CDC, ofwel onafhankelijke instituten die geen economisch belang hebben bij de uitkomst van het onderzoek. Geen onderzoeken van farmaceutische bedrijven.
pmarena schreef:Snuffie: Ik geloof eigenlijk wel dat we het in grote lijnen met elkaar eens zijn (onbekende cijfers die het probleem zijn bij de bepaling van het risico-percentage) zullen we het lekker simpel daar op houden?
pmarena schreef:Ik heb het even voor je nagevraagd op de vaccin-vrij Facebook dromertje.
Daar zit veel meer kennis met veel meer onderbouwing dan ik heb, en kreeg ik zojuist binnen enkele minuten dit overzichtje dat ik zelf niet kon vinden van 1 van de toppers van dames die zeer veel over het hele onderwerp weten
Is niet super recent en niet voor de hele wereld maargoed ik kon zelf überhaupt zo snel niks vinden dus je moet het er maar even mee doen
[ [url=m/SQAEF5.jpg]Afbeelding[/url] ]
_lautje_ schreef:Wauw wat bijzonder dat jij weet wat Pasteur op zijn stervensbed in 1895 heeft gezegd!!
Echt serieus door dit sport beweringen kan je rest wat je schrijft al niet meer serieus nemen.
Schrijf dat soort onzin gewoon niet op als je jezelf niet per direct wil diskwalificeren en voor schut wil zetten.
_lautje_ schreef:Realiseer je ook dat 14maanden een leeftijd is waarop autisme
Vaker wordt opgemerkt in de ontwikkeling. Er is 0,00000000 bewijs dat autisme wordt veroorzaakt door vaccineren.
Believe What you want to believe maar alsjeblieft deze twee ramdomly picked onderdelen van je betoog zijn zo bizar dat je niet serieus te nemen bent.
henny_w schreef:Autisme komt bij de Amish in Amerika niet voor bij de kinderen die niet gevaccineerd zijn.
Van een 4 tal kinderen is het wel bekend en die zijn gevaccineerd.
pmarena schreef:Bedankt voor je reactie Henny en wat goed dat je die hier durfde te plaatsen, en de moeite wilde nemen![]()
Ik weet heel zeker dat veel meer mensen je reactie kunnen waarderen, ook al zeggen ze dat niet in het topic omdat ze geen zin hebben om openbaar afgebrand te worden. Groot gelijk! Ik reageer ook alleen maar omdat ik de TS ben
Kamy schreef:Voordat het topic echt dood gaat, wil ik nog 1x de vraag injecteren (en ik zal geen CAPS gebruiken deze keer):
Hoe werkt ontstoren????
Ik lees dat het "schadelijke" ingredienten of effecten van een injectie op kan heffen. Maar hoe dan? Ik lees dat het een verdunde (hoe komen de fabrikanten van het ontstoor product daaraan?) Variant van het virus uit de injectie bevat. Maar moet het dan ook de injectie opheffen? En hoe?
Dit is geen strikvraag, ik vraag het me oprecht nog steeds af.
_lautje_ schreef:Even kort zoeken en hier een korte samenvatting van een oonderzoek uit 2009 gepubliceerd in een medisch blad over autisme.
Dus je cijfers van 4 kinderen in totaal is dus gewoon onzin. In zit onderzoek zijn meer dan 1800 Amish kinderen onderzocht en uit dat onderzoek bleek dat 1:129 Amish kinderen gewoon autisme had en het dus onzin is dat zij geen autisme kennen doordat ze niet inenten/onbespoten eten krijgen/ etc.
https://imfar.confex.com/imfar/2010/web ... r7336.html
Kamy schreef:om het spannend te houden
ik heb toch wel mijn grote bedenkingen bij Ab Oostehuis en zijn mex.gr.virus en het baarmoederhalskanker vaccin.... dat zijn 2 recentelijke entingen die ik niet vertrouw. Ab vertrouw ik niet, die gaat het volgens mij om geld. en het baarmoeder vaccin dat gaat volgens mij niet goed. ik ken daar ook verhalen over....
henny_w schreef:Kamy schreef:om het spannend te houden
ik heb toch wel mijn grote bedenkingen bij Ab Oostehuis en zijn mex.gr.virus en het baarmoederhalskanker vaccin.... dat zijn 2 recentelijke entingen die ik niet vertrouw. Ab vertrouw ik niet, die gaat het volgens mij om geld. en het baarmoeder vaccin dat gaat volgens mij niet goed. ik ken daar ook verhalen over....
Ik las onlangs van een meisje wier eierstokken normaal waren maar na 3x HPV vaccins de eierstokken gingen verschrompelen.
Reactie van de vaccinmakers:
We hebben alleen gekeken hoe we een vaccin konden maken tegen baarmoederhalskanker.
Niet wat het vaccin doet op de voortplantingsorganen.
_lautje_ schreef:Ahhhh dus jij verkondigd dus dingen alszijnde feit, maar checkt daarbij niet of dat wel de meest recente gegevens zijn...
Aangezien jij beweert een soort van wetenschappelijk onderzoek te doen is dit wel heel ernstig. Iedere wetenschapper zou voor het missen van een dergelijk relevant artikel direct gekielhaald worden. Je onderzoek wordt dan gekwalificeerd als waardeloos en onbetruowbaar.
Wellicht is het aantal gevaccineerde kinderen wel meegenomen, maar niet genoemd in deze korte samenvatting van het gehele artikel. Ik heb nu enkel een korte samenvatting gepakt natuurlijk.