Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mrijn schreef:Ik wilde eerst typen: "Oh wat mooi", maar nu wacht ik toch nog eventjesNee hoor, zal vast heel mooi worden! Welke kleur heb je gekozen?
Jildau schreef:Als ik ooit eens geld over heb in dit leven laat ik m'n hele hoofd permanent doen. Bestaat er ook permanente foundation?
__Nathalie__ schreef:Mrijn schreef:Ik wilde eerst typen: "Oh wat mooi", maar nu wacht ik toch nog eventjesNee hoor, zal vast heel mooi worden! Welke kleur heb je gekozen?
Haha ik heb 2 dagen korstjes gehad toen was alles er al af.
Nu gaat het pigment settelen en zal de kleur meer tot zijn recht gaan komen. Over 3 weken is het eindresultaat na ronde 1 te zien. Eigenlijk net als met wenkbrauwen. Ik heb een mengsel van pigmenten omdat ik ze best wel heftig wil![]()
Afgelopen dagen
[ [url=m/DgubvH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PuIR9a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag
[ [url=m/gR9J7I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo was mijn mond voor die tijd en afgetekend met potlood
[ [url=m/yNtX2l.png]Afbeelding[/url] ]
Mrijn schreef:Dan zijn ze 'af' als ik voor mijn wenkbrauwen kom. Kunnen we meteen een afspraak maken voor mijn lippenHeel stom, maar ik heb een kersenlabello die wat kleur geeft en dat effect vind ik zo mooi! Best donker, maar toch transparant zonder dat kleffe van lipgloss. Ik hoop op dat effect van pmu met een beetje vet erover. klopt dat? En vond je het pijnlijk? Het lijkt me een gekke plek om te laten tatoeëren...
__Nathalie__ schreef:Wanneer je oude pmu hebt is er vaak litteken weefsel omdat er vaak te diep gewerkt word. Daar pakt microblading heel lastig op. Wanneer de oude pmu nog te donker is idem. Ik zet daar 9 van de 10 keer een poederwenkbrauw overheen dat pakt nagenoeg altijd.
Wanneer je nog geen oude pmu hebt kan het verschillende oorzaken hebben.
Verkeerde techniek van de microbladen
Vette huid
Dikke huid
Te gevoelige huid
Te veel gebloed
Veel wondvocht
Ik denk dat bij mij zo'n 90 % microblading in 2 behandelingen perfect heeft zitten en de overige hebben een extra nabehandeling nodig.
Ik werk wel met een nabehandeling zonder korstjes. Mijn klanten krijgen voor en na zorg instructies waar ze zich verplicht aan moeten houden.
Het uiteindelijke resultaat is pas met 4 weken te zien. Dan is alle pigment pas naar het oppervlak gekomen. Na een paar dagen dus nog niks van te zeggen.
Suzanne F. schreef:__Nathalie__ schreef:Wanneer je oude pmu hebt is er vaak litteken weefsel omdat er vaak te diep gewerkt word. Daar pakt microblading heel lastig op. Wanneer de oude pmu nog te donker is idem. Ik zet daar 9 van de 10 keer een poederwenkbrauw overheen dat pakt nagenoeg altijd.
Vette huid
Dikke huid
Te gevoelige huid
Te veel gebloed
Veel wondvocht
Ik denk dat bij mij zo'n 90 % microblading in 2 behandelingen perfect heeft zitten en de overige hebben een extra nabehandeling nodig.
Ik werk wel met een nabehandeling zonder korstjes. Mijn klanten krijgen voor en na zorg instructies waar ze zich verplicht aan moeten houden.
Het uiteindelijke resultaat is pas met 4 weken te zien. Dan is alle pigment pas naar het oppervlak gekomen. Na een paar dagen dus nog niks van te zeggen.
Bij mij is het dus dit alles bij elkaar. Het pakt amper en er is echt vanalles al geprobeerd. Meerdere technieken, meerdere dieptes, meerdere pgimenten. Er is bij mij geen verschil tussen net zetten en 4 weken later. Het is 4 weken later eerder minder dan beter.
En warme kleuren pakken bij mij helemaal niet. De donkere pakken wel maar worden grijs en blauw. Ook vloeit het gewoon dicht. Ik ben eigenlijk niet geschikt voor PMU maar ik neem toch maar genoegen met grijs en ik kleur ze gewoon dagelijks bij. Er staat tenminste al wat en dus kost het me alsnog minder tijd.
viphorse schreef:De eerste keer heeft het goed gepakt bij mij alleen daarna nooit meer. Warme tinten worden rood en koele tinten blauw grijs.
Heb nu week of 6 geleden micro gedaan en dat blijft wel iets beter zitten .
@Nathalie hoelang duurt het voor je er poederwenkbrauw over heen mag doen ?
__Nathalie__ schreef:Wanneer je oude pmu hebt is er vaak litteken weefsel omdat er vaak te diep gewerkt word. Daar pakt microblading heel lastig op. Wanneer de oude pmu nog te donker is idem. Ik zet daar 9 van de 10 keer een poederwenkbrauw overheen dat pakt nagenoeg altijd.
Vette huid
Dikke huid
Te gevoelige huid
Te veel gebloed
Veel wondvocht
Popstra schreef:Ik zie dat best vaak, dames waarvan de PMU wenkies of eyeliner grijs zijn geworden. En die het nog heel niet lang hadden zitten. Vaak zijn hun eigen haartjes nog blond ook en maken ze zich verder niet op. Vind het Geen gezicht, PMU eyeliner zonder dat ze mascara gebruiken.
viphorse schreef:Moet je eyeliner pigmenten eerst opwarmen ?
Altijd heeft mijn eyeliner goed gezeten al bijna 7 of 8 jaar. Keer door iemand anders laten bijwerken en hij is donkergrijs. Hoe vreeemd is dat....