Thanks meiden, had er bewust bijgezet dat ik die lipstick niet zeker wist.. Heb m toen gekocht en nooit gedragen omdat ik m wel erg bruin vond (Mac Whirl)
oliebol oliebol oliebol, zelfs m'n MAC Foundation begint eilandvorming te doen, ik baal zo.... het is zo lelijk... iemand DE tip? Word er zo verdrietig van altijd, pff.
Anoniem
Geplaatst: 12-05-16 14:31
Heb je er een andere primer onder? Of juist geen primer terwijl je dat anders wel had? Andere kwast? Andere dacreme? Andere poeder?
Hmmm... Heel apart, ik heb geen idee hoe het zou kunnen.
Verander je huid erg door invloed van het weer? Dat het vetter wordt in de lente/zomer en droger in de winter?
Anoniem
Geplaatst: 12-05-16 14:38
Mijn huid is over het algemeen enorm droog, vroeger echt last van "sneeuwvlokken" nog net niet van mijn wangen af en in de zomer is dit meestal minder maar niet enorm veel verschil!
Moet zo toch de stad in, misschien ook maar even naar MAC dan.
Vind t heel lastig maar je lijkt mij koel, je nek warm en dan weer koel
Rena100
Geplaatst: 12-05-16 15:03
Ondanks je roodheden, vind ik je toch wel aan de warme kant. Je hals en voorhoofd zijn voor mij zo op de foto wel duidelijk gelig...maar ik ben geen kenner, dus misschien praat ik wel wartaal
Je hebt rode plekken in je huid (wangen, neus, kin), maar je ondertoon is wel warm (geel) zo ver ik kan zien.
_Flower
Geplaatst: 12-05-16 15:15
Suus___ schreef:
Vind t heel lastig maar je lijkt mij koel, je nek warm en dan weer koel
Heb een duidelijk lichtere nek... Wel lastig vind ik met foundation kiezen, meestal kies ik dan toch voor de lichtere kleur, anders moet ik mijn hele nek ook meenemen.
Mavelle
Geplaatst: 12-05-16 15:21
Ik zou ook zeggen gele ondertoon..
Lisitano
Geplaatst: 12-05-16 16:44
Hi, ik ben Nikki en spiek graag met jullie mee.
Door jullie heb ik net een bronzer palet, dip brow en een nieuwe kwastenset besteld. Ik heb mede door Suus haar mooi opgemaakte ogen al heel wat geoefend met een crease maar het lukt me niet met mijn huidige kwasten. Ik had van Anastasia twee liquid lipsticks besteld maar de kleur Pure Hollywood valt bij mij echt heel anders uit dan op de swatches die ik online zag. Veel feller roze Ik heb ook wel heel lichte lippen..
En wat ook al door jullie is gebeurd de brow wiz en mary lou manizer. Ik ben helemaal enthousiast in het opmaken geworden dankzij dit topic
dat nieuwe lorac palette dat tati vandaag heeft gereviewd Maar daar betalen we ook weer invoerkosten op zeker?
linoleum
Geplaatst: 12-05-16 17:48
DnT schreef:
Je hebt rode plekken in je huid (wangen, neus, kin), maar je ondertoon is wel warm (geel) zo ver ik kan zien.
Precies dit denk ik ook.
Anoniem
Geplaatst: 12-05-16 18:00
Lisitano, welkom en wat leuk zeg. Topic wordt nog eens de schuld van iedereens lege portemonnee.
Damned, je kan altijd via MyUS of Shipito doen en de waarde verdoezelen.
Ik heb Elke net ontmoet en echt, het is zoooo'n schatje. Heerlijke Brabantse.
Hoop dat het van mijn huid gewoon is door de vele stress die deze week een groot deel speelt en dat het volgende week weer top zit, MAAR Elke had wel studio sculpt aangebracht en die zat echt heel mooi. Je zag het nog lichtjes maar zó'n verschil met hoe ik vandaag de deur uit ging. Ik kijk het nog even met m'n fix fluid aan als de stress minder is en anders is sculpt echt een hele goede.
Oh, en mijn look van vandaag met de Vice LTD palette. Liquid is de dupe van Limecrime Faded maar heb 'm later verwisseld voor Velvet Teddy.