Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan_O schreef:Leuk inderdaad om alle verschillende afstanden en tijden te lezen, en hoe iedereen er verschillend mee bezig is.
Petitparis vervelend dat je last hebt van je enkel, wellicht verstandig te laten checken voor het erger wordt.
Renee respect hoor dat je 10km hebt gelopen, en nog binnen uur ook! Je voorbereiding klinkt niet helemaal top nee, zeker die wijntjes icm 1 pannenkoek![]()
Hoe komt het dat je last hebt van slapheid/hypoerventileren? Is dat spanning of de lichamelijke inspanning?
NoeskaMoos schreef:Knap dat je het toch gehaald hebt Renee16! Ik doe het je niet na![]()
Afgezien van wijn/pannekoek lijkt Redbull me ook finest voor je.
Zeker als je zegt last te hebben van (bijna) hyperventileren en slap zijn.
Er zit ontzettend veel rotzooi in die drankjes en meeste werkt op zeer korte termijn, (inclusief de suikerpiek), dus waarschijnlijk doe je er meer kwaad mee dan dat je er energie van krijgt om een lange inspanning te verrichten.
Ik had ook snel last van mijn enkels petitparis, maar heb recent nieuwe schoenen laten aanmeten en dat is nu eigenlijk helemaal over. Misschien ook tijd voor nieuwe schoenen?
Mits het daar van komt natuurlijk, daar zal de huisarts (of eventueel fysio) meer van weten dan ik
Lillith24 schreef:Wow Renee heftig die 10K, ook hoe je 'm ervaren hebt. Vind het heel knap dat je hem nog hebt uitgelopen. Of ik het goed vind is iets anders, maar dat zijn je eigen grenzen en beslissingenPas je een beetje op met jezelf?