Ik heb al dagen geen lipstick gedragen omdat ik vrij ben en geen zin had in make up. Dus of ik de 30 dagen op tijd ga redden weet ik niet, maar ik blijf gewoon lekker foto's posten als ik wel weer lipstick op heb
Ik ben op zoek naar prince noir en hautecore vam MAC dus. Hautecore blijkt limited edition te zijn. Van prince noir ben ik daar nog niet helemaal uit..
Ohana_91
Geplaatst: 22-12-15 12:59
Dag 17;Essence stay with me - Pretty witty crappy car-selfie btw
Voor mij dag 8: YSL Rouge Volupte nummer 1 (Nude Beige?)
Inclusief irritant plekje/velletje Ongeveer zo Nude als dat ik kan gaan voordat het te erg wordt
Voor de "gefaalde" mensen, is het niet een idee om de challenge gewoon af te maken verder? Vindt het ook zo stom als je na 1 foutje de hele challenge niet meer mee doet (ookal is dat natuurlijk wel het idee van de challenge). Maar het lijkt me dan nog steeds een challenge om de rest van de maand weer te proberen om nog de rest van al je lipsticks te dragen, toch?
Nog even mijn lipstick van vandaag, officieel gisteren...
Dag 14: essence - barely there
Anoniem
Geplaatst: 23-12-15 10:48
Dag 16, MAC Viva Glam I
Vind hem in het echt meer bruinrood en heb hem daarom ook gehaald want heb Ruby Woo geprobeerd en die vond ik veel te rood voor mij.
Rena100
Geplaatst: 23-12-15 13:16
Dag 9, catrice in a rose garden.
Anoniem
Geplaatst: 23-12-15 14:50
dag 3, Catrice Ultimate stay Plum & base. Ziet er hier paarser uit dan ie daadwerkelijk is. En met mijn matte nagellak, wat je op de foto niet goed ziet
xRoosss
Geplaatst: 23-12-15 15:07
Wat een leuk topic! Stom dat ik het nu pas tegen kom, ben echt fan van Mac lipsticks en heb inmiddels wel een aardige collectie Heb alle pagina's doorgekeken en m'n Mac lipstick lijstje alweer aangevuld door jullie foto's
Is het erg als ik vanaf vandaag nog mee doe? Vandaag heb ik Mac Brave Red op en heb voor het eerst een look gemaakt met het Zoeva En Taupe pallet.