Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Had je anders een oefenwedstrijd gehad vandaag?

Dat ik bij mn pink een maand later in het ziekenhuis kwam, omdat ie toch wel heel erg scheef stond, dat de artsen zeiden; ehmmm... had je niet beter wat eerder kunnen komen? Dat stuk dat is afgebroken zit naast je pees, die had hij dus door kunnen snijden

of door de adrenaline komt het later? 
). Die werd toen tijdens de wedstrijd echt al enorm dik. Toen riep ik naar de kant: kunnen jullie regelen dat er zo ijs is als de wedstrijd klaar is?
Toen dachten ze: oh god, daar gaan we weer...
gelukkig maar dat het goed is gekomen!
Tegenstanders zeggen dan vaak: ohneeeee dat ziet er niet goed uit! "Oh valt wel mee hoor, die staat zo wel weer op en dan is er niets aan de hand."
Ook een keer een knal op mn borstkas gehad, krabbelde ik dus ook direct weer overeind, maar ik kreeg dus gewoon helemaal geen lucht. Dat ze me aangekeken van:
"Wat doe je?" "Krijg... Geen... Lucht..." "oh oliebol..." 
Dan heb je tenminste niet meer dat je denkt dat je een goed schot afleverd en dat hij dan meters overzeild

ben niet de grootste dame, maar gezien ik ze boven mm hoofd ontvang en ook wegschiet op de afstand, dan komen de verdedigers er niet zo snel bij. Grote dames zijn te traag en kleine dames te klein om erbij te komen. Mocht ik terwijl ik de bal ontvang zien dat ze er dichtbij gaan komen (als de bal bijv te langzaam terugkomt of niet lekker), dan probeer ik altijd nog om er een stip uit te versieren 

Haha, ik vind dat echt wel heel laat. Ik moet ook 20 minuten fietsen. Daarbij moet ik elke dag om 06.15 uur opstaan en heb ik mijn slaap hard nodig om weer fris en fruitig voor de klas te staan. *Voelt zich een oud wijf*