Nou, ik dacht dat je er om bepaalde redenen echt op tegen was. Maar aangezien je begon over je vettige haar en het hebben van een meeting, opperde ik de appelazijn wat daar tegen zou helpen.
Nu zou ik het liefst ook niets in mijn haar smeren en grotendeels heeft mijn haar dat ook niet nodig, maar ik heb het probleem dat ik een jeukende hoofdhuid krijg als het te droog is (als het vriest) of als het een beetje vettig wordt. En hier helpt appelazijn tegen.

Ik neem het dus ook niet zo zeer voor mijn haar, maar wel voor mijn hoofdhuid. En dus zo 1x in de 2 weken wassen met een oerzeepje omdat ik het zelf niet nodig vond om door de vetperiode heen te gaan, dit heb ik zo kunnen uitbreiden dat mijn haar zo goed als niet meer vet word.
Dus iedereen doet het op zijn eigen manier, bedoelde het ook niet als aanval, puur nieuwsgierigheid.
Appelazijn is overigens vooral goed om de balans van je huid goed te krijgen (die verstoord wordt door temperatuur/weer, dingen als een fohn en chemische troep) en en aloë vera is heel erg voedend.
Als het je zoiets maar 1x in de maand gebruikt, word je haar daar absoluut niet afhankelijk van.
Maar naar je gevoel luisteren is nog altijd het belangrijkste!