Ben je wel eens bij een osteopaat geweest? Ik heb een hele goede en zij maakt regelmatig m'n maag,baarmoeder , slokdarm, middenrif en overgang dunne/dikke darm los. Pijnlijke behandelingen maar wel veel resultaat.
bowena_84
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-16 14:35
Nee Hannanas, maar dat staat wel op de planning! Mijn bekken fysio vind dat ook een goed idee
Deugenietje
Geplaatst: 16-03-16 22:47
We zijn nu een maand verder? Hoe is die? Beetje tot rust gekomen?
Oh jeetje, wat goed en lief dat je nog aan me denkt Deugentietje!
Met mij gaat het best okee naar omstandigheden. Ben gesetteld in Enschede en onderneem al wat activiteiten. Heb bijna alle medici ook al zo'n beetje rond hier, best wel erg haha. Mijn buik heeft het heel lang écht goed gedaan. Helaas vorig week donderdag goed ziek geweest waarbij er niets binnen bleef en ik merk dat het even duurt voordat mijn buik weer hersteld is. Maar dat geeft niet daar nemen we de tijd voor Mijn lijf daarentegen heeft het moeilijk. Ik merk dat ik prikkels en spanning steeds moeilijker verwerkt krijg. Ik heb veel last van zenuwpijn in mijn achterhoofd als ik veel prikkels/spanning heb (gehad), op de een of andere manier worden de zenuwen dan geprikkeld en dat geeft vreselijke pijn. Ook word staan en lopen pijnlijker en moeilijker. Als ik me in de ochtend opgetut heb voor de spiegel (alles bij elkaar zo'n +/- 30-45 min) dan heb ik al flink pijn. Dit word veroorzaakt door mijn instabiele si-gewricht en bekken. En zo nog wat meer kwaaltjes. Ik doe ontzettend mijn best om mét mijn lijf te leven en er lief voor te zijn en goed te doseren. Ik ben druk aan het solliciteren en maak me soms wel zorgen. Maar ik kijk nu vooral naar wat ik wél kan en als ik dat vergelijk met sommige van mijn lotgenoten is dat nog best veel. Ik ga binnenkort naar de huisarts om eens een goed plan van aanpak op te zetten wat betreft fysio, osteo en pijnstilling. Zodat ik ook lekker kan werken en in combinatie met goed op mij grenzen letten en correct onderhoud van mijn lijf verzuim zoveel mogelijk kan beperken. Mentaal voel ik me kiplekker en zit ik best goed in mijn vel.
Dus, heel lang verhaal kort, het gaat best okee. Niet goed maar wel okee. En voor nu kan ik daar mee leven
Maar nu, hoe is het dan met jou?
Deugenietje
Geplaatst: 17-03-16 11:20
Klinkt redelijk positief. Fijn dat je geestelijk goed in je vel zit. Lastig dat je buik nog lastig doet.
Deugenietje
Geplaatst: 30-08-16 20:10
hoi hoi
Het is wel erg lang geleden, maar hoe is het nu met je?
Jeetje dit topic is al zo oud dat ik niet eens meer een mailtje kreeg. Ik zag het nu toevallig voorbij komen.
Met mij alles goed!
De pijnklachten blijven (soms heftig) aanwezig maar zit helaas vol met littekenweefsel. Vooral als mijn darmen of blaas vol zijn of rond de menstruatie doet het erg pijn. Maar heb het een plekje gegeven en kan ermee omgaan.
PDS heb ik goed onder controle mbh van de dietiste. Verder kom ik al een tijd bij een (imo beste) revalidatie arts en sta ik op de wachtlijst van een goed revalidatiecentra.
Het blijft steeds aanpassen maar het gaat me beter af!
Hoe gaat het met jou?
Deugenietje
Geplaatst: 02-09-16 17:10
Fijn dat je het een plekje hebt kunnen geven. En lastig dat je nog wel pijn hebt.
Ben je trouwens ook helemaal gesetteld?
Met mij gaat het goed. Mijn buikpijn klachten zijn zo goed als weg, dit komt omdat ik nu weet wat mij problemen geeft. Ik loop nu ook sinds een week of 2 bij een dietist omdat ik te zwaar ben en daarvoor een steuntje nodig heb. En het was ook meer omdat ik niet tegen veel fruit soorten kan.
Wel goed hoor, wat lief dat je aan me dacht! Mijn buik is wel erg gevoelig op het moment maar dat komt omdat er een klein mannetje in ligt te trappelen
Hoe gaat het met jou?
Deugenietje
Geplaatst: 23-04-17 22:12
Oh gaaf je bent zwanger. Gefeliciteerd. Wanneer ben je uitgerekend?
Met mij gaat het buiten gewoon goed qua buik. Ik kan weer melkproducten eten zonder last te krijgen. Enige probleem is nog wel bij appel.
Dat is super mooi om te horen! Geen appels kun je prima mee leven lijkt mij
Door de groei van de baarmoeder heb ik wel veel last van het littekenweefsel,maar ach daar is mee te leven! Ik ben 28 juni uitgerekend, dus nog zo'n 9 weken
Deugenietje
Geplaatst: 24-04-17 16:51
Nog eventjes. Spannend.
Houd je me op de hoogte als de kleine op de grote wereld is?