Les Mills Lessen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 14:39

Heeeeeeeeeeeele brutale vraag. :#

Zijn er toevallig mensen waar ik een setje visitekaartjes heen mag sturen zodat jullie ze in de sportschool kunnen neerleggen?? ( :o niet geschoten is altijd mis toch?)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-14 15:59

merel_gomez schreef:
sssimonee: ja was zeker heel rustig ben ik ook niet gewend, meestal is het ook altijd wel druk. Vond het wel lekker. Ga eigenlijk nooit op dinsdag pumpen omdat ik het te laat vind. Zijn ook geen fijne tijden bij jou lijkt mij?

Ik vind een les die om 1900 uur begint al laat, dus half 9 helemaal := Ben werkzaam in de zorg en mijn wekker gaat om 0600 uur, vind het wel prettig als ik dan nog wat tijd heb in de avond.
Mijn wekker gaat ook om 6 maar die tijden haal ik gewoon niet helaas.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 16:07

Morgen trouwens eerst les van de workshop Steps. Erg veel zin in. :j

Olikea

Re: Les Mills Lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 16:54

Ik heb gisteren een lesje bodysculpting gedaan. Soort van BBB. Was pittig maar erg leuk.

Morgen combat.. is voor mij de eerste keer. Het was altijd op een onhandig tijdstip maar ze hebben geschoven in het rooster. Ben benieuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 16:58

Vanavond ga ik even babbelen met mijn instructrice bodypump, ik wil het graag weer oppakken maar red het heel slecht qua hoe ik me voel :\ kijken of ik een paar oefeningen mee kan doen. :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 17:49

Ik zit bij f4f en betaal 22 euro per maand voor onbeperkt fitnessen en groepslessen. 50 euro vind ik behoorlijk prijzig, weet niet meer wie het zei maar staat me iets van bij, haha.

Vanavond zumba van mijn bodypump instructrice, zij is volledig gecertificeerd in tegenstelling tot de andere dames die altijd zumba geven. Ben benieuwd naar de up to date nummers en dansjes :D

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:06

Dat was ik zei de gek.

Moet wel zeggen dat ze allemaal gecertificeerd zijn. Er lopen ook altijd fysio's rond om te helpen of tips te geven. Heel professioneel.
Ik hoor ook wel eens dat ze talentvolle of enthousiaste meiden vragen om een les te geven, dat gebeurd hier niet.

Maar blijft nog steeds veel geld :')

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-14 18:10

Ik betaal volgens mij ongeveer € 40 per maand voor onbeperkt fitness en groepslessen. De begeleiding in de sportschool is hartstikke goed. Mensen met verstand van zaken die je kunnen begeleiden met krachttraining die verder gaat dan setjes van 3 keer 15 en een standaardschema.

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:17

Ik ga ook 40 euro betalen. En inderdaad ook goede begeleiding, mogelijkheid tot bodychecks en daar personal training op

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:49

Hier ook iets meer dan 40 euro. Daarvoor kun je dan ook gebruik maken van de sauna en zwembad. Ik vind het duur maar deze sportschool is de enige in de directe omgeving die Les Mills lessen aanbiedt.

Oh ja, mocht er iemand zijn die zijn zwart/witte Les Mills sporttas wil verkopen (volgens mij werd deze weggegeven bij het Megakwartaal vorig jaar of in de Ziggodome), dan hou ik mij aanbevolen!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:54

Wij hebben ook sauna,zonnenbank en mogen in het algemene zwembad van Zevenaar zwemmen

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:59

Hier bij f4f is er ook gratis fysio en dietiste... Die zijn prima overigens.

De begeleiding tijdens het sporten zelf zal zeker minder zijn dan bij duurdere sportscholen, maar ik kan niet ff 45 euro of zelfs meer ophoesten per maand...

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 10:17

Hier ook sauna, infrarood. Zonnebank krijg je korting.

Ik zit klaar voor mijn eerste les Steps!! :D Spring zo op de fiets, ben ik vast warm als ik aan kom. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 10:38

Ik betaal 39 per maand :)

Het ging goed gisteren! Triceps zijn leuk deze release zeg :D (pump) muziek vind ik minder :+ vorige release vond ik leuker

Nu weer opbouwen naar 3 keer per week. Spierpijn nu :D

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 10:42

50 euro per maand :oo Dan moer t wel hele fijne en goeie sportschool zijn.
Ik betaal 26,5 voor mn sportschool. Incl groepslessen, sauna, begeleiding en goeie fitness apparaten. Tis eigk 38 euro ofzo per maand, maar heb studentenabbo :D Tis ook kleine sportschool, vind ik wel fijn.

Net om 8 uur dry needling gehad. Zat flink veel spanning in mn kuit want hij ging flink te keer, zelfs de fysio zei dat :D Kan er nu ook nauwelijks op staan en lopen :') Hopelijk is t nu weer over en kan ik weer gewoon normaal sporten. Ga nu denk ik maar wel elke dag 's ochtends en 's avonds strekken om t beetje soepel te houden..

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 10:44

Het ligt ook heel erg aan de omgeving hoe duur een sportschool is helaas. Dit is de goedkoopste bij ons in de omgeving of je komt bij F4F (wat voor mij nog een half uur rijden zou zijn dus niet echt dichtbij) en dat vind ik echt helemaal niets :n.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 14:40

Het is de grootste in de omgeving en de beste. De rest is kleiner en minder goed.
Er komen mensen van oa Purmerend hier sporten.
Woon in de polder, je rijdt al gauw 20/25 min om bij een andere sportschool te komen. Tja.......dan ben ik het geld weer kwijt aan benzine want ik ga zeker 3x per week.

Steps gedaan, errug leuk! Maar ik raak in de war bij The Box oefening (zoals hij dat noemt) Dus ik ga mar even googlen of ze een filmpje hebben. De rest ging perfect :D
Nu een stijve kont :')

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 15:45

Waarom kiwipitje?? Sorry, werk daar :+

Hier in de buurt heb je f4f waar ik dus sport, een basisfit, en nog een paar andere sportscholen maar die zijn dus rond de 55 per maand excl groepslessen :+ Vind 16 euro ook wel prima haha. Ben er toch elke dag en er hangt een supergezellige sfeer.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 16:00

Mja ik snap wel dat iemand niet naar F4F zou willen. Het is toch best massaal.
De sfeer waar ik sport is opzich best oké, al zou ik niet zo snel bij de krachttrainers gaan staan... Allemaal van van die enorme gasten.
Groepslessen zijn leuk en de instructie is goed, dat zeker. Ik kan zelden zo enorm met iemand lachen als met de Sh'bam/Pump instructeur :')

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 19:53

Bij ons is de sfeer erg leuk. Onze instructrices zijn altijd enthousiast vrolijk en stuk voor stuk ook erg grappig. De personal trainers zijn ook allemaal vriendelijk. De mensen achter de balie altijd aardig en een leuk woordje staat altijd klaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 20:59

Ik heb jaren bij FFF gezeten voor de groepslessen. Op de machines voelde ik me niet prettig tussen alle anabole steroiden met aso karakter := (Rotterdam Alexander was het :+ )

Nu bij Body Business sta ik met plezier tussen de spierbundels met goede begeleiding. Oh en ook begeleiding van de spierbundels die hier niet zo opgefokt zijn :)) en de begeleiding in de lessen is ook veel beter :j

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 21:18

Denk dat het bij grote steden ook anders is. Ik zit in Venlo en daar voel ik me super op mijn gemak, lekkere sfeer en groot aanbod aan groepslessen.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 21:32

Hier 24 euro per maand, dat is incl onbeperkt fitness met goede begeleiding. en onbeperkt groepslessen.
Het is nog wel een vrij nieuwe school, nu een maand of drie open.
Maar ik vind het er erg fijn, doe zelf niet fitnessen, behalve een kwartiertje op de loopband voor de les.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:36

Vanavond wezen sh'bammen en burnen!
Ze hebben nu een actie dat als je je abonnement upgrade je een selfiestok krijgt.
Dus de instructeur had zo'n stok meegenomen naar de les. Cha-os :')

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 22:41

Hahaha warboel :')

Ik zit bij de fff, hele nette vestiging. Mooie nieuwe apparaten, knap houten vloertje, goede instructie en gezellige lessen :) de enige reden dat ik (als ik een vaste baan heb straks) zou willen overstappen is omdat ik nu nog apart naar het plaatselijke zwembad moet, zou dat graag bij elkaar willen hebben.