Body & Fitshop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 19:17

Weet iemand of ze ooit een mobiele versie van de site gaan maken. Vind het raar en een gemiste kans dat ze dat nog niet hebben gedaan, of kijk ik scheel?

123321

Re: Body & Fitshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 20:32

Voor zover ik weet hebben ze geen mobiele site en ook geen app. Ik vind hem op mijn telefoon prima te gebruiken, maar misschien kun je je vraag neerleggen bij de klantenservice/facebook pagina/instagram pagina? :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 20:46

Ik heb een kleine 7 inch en dat is niet te doen met die site! Ik zal het eens bij ze neerleggen :j

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 14:04

goedemiddag allemaal :)

Ik had even een vraagje over eiwit shakes. Ik rij ongeveer 5x per week paard, en ben sindskort begonnen met iedere vrijdag een uur pilates.
Nou heb ik de laatste tijd (mede door de kou denk ik) best snel last van spierpijn, vooral na pilates en rijles op vrijdag.

Nou kreeg ik van mijn broertje (die veel fitnesst) de tip om eens te kijken naar eiwitshakes voor spier herstel. Ik heb dit nooit gebruikt en lachte t een beetje weg maar ik denk stel mn vraag toch hier eens.

Zou het voor mij kunnen werken? en zo ja wat voor shake dan? of hebben jullie misschien een andere tip om mn spieren wat soepeler te houden deze koude maanden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 15:28

Renee_S schreef:
goedemiddag allemaal :)

Ik had even een vraagje over eiwit shakes. Ik rij ongeveer 5x per week paard, en ben sindskort begonnen met iedere vrijdag een uur pilates.
Nou heb ik de laatste tijd (mede door de kou denk ik) best snel last van spierpijn, vooral na pilates en rijles op vrijdag.

Nou kreeg ik van mijn broertje (die veel fitnesst) de tip om eens te kijken naar eiwitshakes voor spier herstel. Ik heb dit nooit gebruikt en lachte t een beetje weg maar ik denk stel mn vraag toch hier eens.

Zou het voor mij kunnen werken? en zo ja wat voor shake dan? of hebben jullie misschien een andere tip om mn spieren wat soepeler te houden deze koude maanden?

Je spieren hebben eiwitten nodig om te kunnen herstellen van inspanning. Indien je een normaal dieet volgt dan is het bijna onmogelijk dat je een eiwit-tekort hebt (met normaal dieet bedoel ik dat je vlees eet, soms zuivel neemt, etc).

Indien je je eiwit consumptie toch wilt verhogen is het aan te raden meer eieren, vlees, kip, yoghurt, melk, tofu, of vis te consumeren. Een eiwitshake zou pas je allerlaatste optie moeten zijn aangezien het een supplement is en geen "quick fix" voor een slecht dieet.

Tips om spierpijn te beperken:
- drink meer water
- massage van de plekken waar je vaak spierpijn hebt
- warm/koud dompelbaden (of gewoon onder de douche warm/koud afwisselen, of warme handdoek en icepack, etc)
- spierpijnzalf
- stretchen voor en na de training
- warmer aankleden
- pijnstiller nemen met bloedverdunnende werking
- even doorbijten tot je lichaam eraan gewend is en dan stopt het vanzelf

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 21:56

Er is lang niet meer gereageerd maar ik waag het toch...

Ik heb bij body&fit de Waldens farm caramel syrup gekocht; in één woord heerlijk! Zojuist door m'n bakje kwark gedaan, echt een aanrader (wel dun siroopje met als gevolg iets teveel siroop maar toch). Nu vroeg ik mij dus af hoe 'goed' dit spul nu werkelijk is. Het is 0kcal 0vet blabla, maar kan je daar echt van uitgaan en het zonder problemen toepassen in een voedingsschema?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 09:23

klinkt heel zoet, zit er veel suiker in?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 10:35

Als er 0 kcal in zitten zal er geen suiker in zitten.

In het algemeen moet je er van uit kunnen gaan dat de claims op de labels kloppen. Je zou het dus zonder problemen gerust moeten kunnen toepassen in je voedingsschema.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 10:51

De suikervervanger is sucralose, wat 600x sterker is dan suiker. De bron van sucralose is suiker.

Heb nu geen tijd om de gezondheidsaspecten na te gaan. Wat wel vaak zo is met zoetstoffen dan wel vrij kunnen zijn van calorische waarden en dus niet omgezet wordt in vetten, het kan wel alsnog de bloedsuikerspiegel beinvloeden (sneller honger, sneller flauwte).

Je zal ook even moeten kijken of je darmen er tegen kunnen. Suikervervangers zoals maltose bijvoorbeeld kunnen wel wat overijverige darmen veroorzaken ;)

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:08

Bedankt voor de reacties! Duidelijk :j

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:27

Ik koop eigenlijk nooit meer bij body&fit, ik vind de shakes van meerdere andere sites veel lekkerder :o

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:36

Bij welke sites bestel jij Antje?

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:55

Ik bestel die ook niet bij body&fit maar bij myprotein.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:55

Ik bestel nu vaak bij Bodylab.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 19:29

Ik heb van Bodylab gehad en nu de Whey Delicious van XXLNutrition.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 22:20

Cocodox schreef:
Er is lang niet meer gereageerd maar ik waag het toch...

Ik heb bij body&fit de Waldens farm caramel syrup gekocht; in één woord heerlijk! Zojuist door m'n bakje kwark gedaan, echt een aanrader (wel dun siroopje met als gevolg iets teveel siroop maar toch). Nu vroeg ik mij dus af hoe 'goed' dit spul nu werkelijk is. Het is 0kcal 0vet blabla, maar kan je daar echt van uitgaan en het zonder problemen toepassen in een voedingsschema?

Ik doe hem wel door m'n warme havermout, ook erg lekker.
Ik vraag me wel af hoe ongezond dat spul nou eigenlijk is...

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 22:24

Ik heb vandaag de smartbar crunchy gegeten en jam wat zijn die lekker :D

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 11:37

Die zijn inderdaad goed te doen! Had ook repen van Mission maar daar reageert mijn lichaam weer heel erg op. Liefst haal ik helemaal geen eiwitten uit deze zooi.. :')

Ik zit te twijfelen om eens bij een ander te bestellen, XXL schijnt ook erg goed te zijn. Iemand daar ervaring mee :)

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 11:47

Ik heb wel is bij XXL nutrition besteld, de kleding vond ik verschrikkelijk. Maar ze hebben goede service :)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 12:13

Oke, ja kleding wil ik sowieso niet bij zoiets bestellen doe ik bij B&F ook niet.
Maar ze zeiden dat bij XXL de shakes wat "natuurlijker" waren zonder zooi, vandaar dat ik iets anders overweg.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 15:17

Mandy92 schreef:
Ik heb wel is bij XXL nutrition besteld, de kleding vond ik verschrikkelijk. Maar ze hebben goede service :)

Ik had een pot eiwit zonder schepje... "dat bestaat niet, je kijkt gewoon niet goed" kon ik het mee doen.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 15:18

Dat is ook niet netjes zeg, wat kost zo'n schepje nou :')

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 15:23

Ik ben eigenlijk best wel tevreden van de producten van B&F, maar ben dan ook maar een newbie op dat vlak. Ik heb gehoord dat PurePharma ook een goede shake zou uitbrengen, maar die kost 80 per pot geloof ik :s dan doe ik het liever met die van B&F

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 15:28

antje_vip schreef:
Mandy92 schreef:

Ik had een pot eiwit zonder schepje... "dat bestaat niet, je kijkt gewoon niet goed" kon ik het mee doen.

Dat had ik ook! Las dat die vaak helemaal naar de bodem zakken en na flink roeren met een pollepel voelde ik hem. DIe van body & fit doen dat nooit.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-17 15:48

antje_vip schreef:
Mandy92 schreef:

Dat had ik ook! Las dat die vaak helemaal naar de bodem zakken en na flink roeren met een pollepel voelde ik hem. DIe van body & fit doen dat nooit.

Ik heb 'm meerdere malen omgeroerd...