Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee_S schreef:goedemiddag allemaal
Ik had even een vraagje over eiwit shakes. Ik rij ongeveer 5x per week paard, en ben sindskort begonnen met iedere vrijdag een uur pilates.
Nou heb ik de laatste tijd (mede door de kou denk ik) best snel last van spierpijn, vooral na pilates en rijles op vrijdag.
Nou kreeg ik van mijn broertje (die veel fitnesst) de tip om eens te kijken naar eiwitshakes voor spier herstel. Ik heb dit nooit gebruikt en lachte t een beetje weg maar ik denk stel mn vraag toch hier eens.
Zou het voor mij kunnen werken? en zo ja wat voor shake dan? of hebben jullie misschien een andere tip om mn spieren wat soepeler te houden deze koude maanden?
Cocodox schreef:Er is lang niet meer gereageerd maar ik waag het toch...
Ik heb bij body&fit de Waldens farm caramel syrup gekocht; in één woord heerlijk! Zojuist door m'n bakje kwark gedaan, echt een aanrader (wel dun siroopje met als gevolg iets teveel siroop maar toch). Nu vroeg ik mij dus af hoe 'goed' dit spul nu werkelijk is. Het is 0kcal 0vet blabla, maar kan je daar echt van uitgaan en het zonder problemen toepassen in een voedingsschema?
antje_vip schreef:Mandy92 schreef:Ik heb wel is bij XXL nutrition besteld, de kleding vond ik verschrikkelijk. Maar ze hebben goede service
Ik had een pot eiwit zonder schepje... "dat bestaat niet, je kijkt gewoon niet goed" kon ik het mee doen.
antje_vip schreef:Mandy92 schreef:
Ik had een pot eiwit zonder schepje... "dat bestaat niet, je kijkt gewoon niet goed" kon ik het mee doen.
Dat had ik ook! Las dat die vaak helemaal naar de bodem zakken en na flink roeren met een pollepel voelde ik hem. DIe van body & fit doen dat nooit.