Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ojajoh schreef:Ik geloof dat dit echt mijn topic is,........
31 december ongesteld geworden tijdens de prikpil, er 1 overheen. Non stop ongesteld geweest tot 5 mei ( juist ruim 4 maanden ja) intussen gesteriliseerd, week niet ongesteld geweest en nu inmiddels alweer een goede ruime week.... Mij benieuwen wanneer het nu weer stopt
Rebeccaa schreef:Zertab schreef:Ben ik de enige die me dan het liefst heel de week in bed verstop omdat ik mezelf dan afschuwelijk vies vind?
Nee hoor, ik voel mij 2 dagen vóór dat mijn menstruatie begint en de eerste 2 dagen van mijn menstruatie ook heel vies. Ik houd vocht vast, mijn huid wordt vet, mijn haar is sneller vet, mijn gezicht glimt, ik zweet wat sneller, ik krijg puistjes.. Na de eerste 2 dagen wordt dat gelukkig steeds minder, maar die 4 dagen voel ik mezelf echt heel erg vies/onverzorgd.
vuurneon schreef:Ojajoh schreef:Nou dat vind ik niet zo erg, de duur er van wel. 4 maanden non stop bloeden is niet goed voor t lijf kan ik je zeggen
Hoe werkt dat eigenlijk nu na je ingreep, nu bloed je nog maar als dat tzt stopt, stopt je menstruatie dan ook voorgoed?