Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!
door de pittige wind (en dorpjes met irritante klinkers) geen hoog gemiddelde, maar wel ff een lekker rondje gemaakt! De eerste kms staan als het goed is in de challenge,yeahh! Suuszels schreef:Oh echt? Het was maar een grapje!
Het stelde gelukkig niet heel veel voor, dus ik heb nog even een rondje gedaan. 

Paardennamen uit dit topic mag je daarvoor een PB sturen. ^^
? je bent echt ver gegaan haha, je zit bijna op de 100km
Geen idee hoe dat kan dan.. ik schrok al, want zulk briljant skeelerweer was het niet.. nu ziet het er wel goed uit maar een beetje laat 
Gisteren bij de paarden wou ik schaarsprong over de draad doen (stroom stond af) en toen ik neerkwam ben ik kei hard door mijn knie gegaan. Ik hoorde en voelde het echt kraken
. Dus ik ben weer bij af. Ik dacht dat mijn knie wel genezen was na het ski-ongeval in februari, niet dus... Oh jee ik baal zo
Paardennamen schreef:Trijnie, beterschap! Ik kon na mijn knie blessure gelukkig weer snel skeeleren, misschien gaat dat bij jou ook zo
. Helaas wel een laag gemiddeld tempo omdat ik erg veel stoplichten tegen kwam en ik over een hele smalle weg met veel auto's moest (andere weg was afgesloten) waardoor ik steeds aan de kant moest wachten om ze door te laten. Maar ik vond het erg leuk in ieder geval! Nu even wat meer routine hierin krijgen en dan opbouwen naar de 15 km, ik krijg namelijk na een tijdje pijn aan mijn voeten, maar volgens mij wordt dat steeds minder. Had het de vorige keer al na 6 km, nu kreeg ik er pas na 9 last van.
Na 10 jaar op dezelfde wieltjes gerold te hebben, heb ik er gisteren een nieuwe set onder gezet. Vanavond meteen even testen!