En ik kan dit ook, grr! Roken is vies, slecht em duur.. En mijn nieuwe vriend rookt niet en vind het dus vrij ranzig
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En ik kan dit ook, grr! Roken is vies, slecht em duur.. En mijn nieuwe vriend rookt niet en vind het dus vrij ranzig
Zit al de hele dag te springen hier op kantoor, en niemand die mijn gevoel snapt haha.
Ik ben ooit eens 11 weken gestopt, toen had ik een vriend die rookte en die me het ook echt heel erg moeilijk heeft gemaakt.. De eikel.. ben blij dat jouw vriend je iig support
Gisternacht heb ik echt waardeloos geslapen, maar vannacht was echt heerlijk! En ik dacht niet meteen aan roken toen ik wakker werd. 
Al moet je natuurlijk ook weer niet alleen willen stoppen omdat je vriendje het vies vindt. Het heeft bij mij heel lang geduurd voordat ik voor mezelf had verzonnen waarom ik eigenlijk wilde stoppen. Eerder vond ik dat ik moest stoppen om standaard redenen als vies, duur, ongezond. Nu heb ik eigenlijk maar één reden: Ik wil controle hebben over mijn eigen lichaam en dat niet overlaten aan zo'n smerig nicotinemonstertje. Dat motiveert wel erg goed moet ik zeggen.
Maar ik slaap altijd onrustig, dus daar merk ik weinig verschil in
Ben alweer tijdje wakker maar nog geen behoefte om een sigaret
Straks na 't ontbijt wssn wel 
Het is gewoon zonde en slecht, en ik wil er niet meer afhankelijk van zijn
Vanavond word nog wel beetje lastig denk ik, ik bezorg eten en onderweg rookte ik in de auto dan altijd een sigaretje.. ik moet zo eerst de auto maar even schoonmaken denk ik.. asbak legen, lege sigaretten pakjes in de prullenbak
Weg ermee
Hoe gaat het nu?
Vanavond wordt al helemaal leuk, feestje van een goede vriendin van me waar vrij veel mensen roken. Ach, als ik dat weet te doorstaan dan is de rest een eitje.
Ik ben trots op ons
We can do this! Ik probeer wel zoveel rokers te vermijden, vind het namelijk heerlijk ruiken
EvelijnS schreef:Dat is inderdaad goed om te doen, auto uitruimen.Hoe gaat het nu?
Hier nu dag 4, nog steeds wel pittig.Vanavond wordt al helemaal leuk, feestje van een goede vriendin van me waar vrij veel mensen roken. Ach, als ik dat weet te doorstaan dan is de rest een eitje.
Vanavond rond 11 uur is het een week geleden dat ik de laatste heb gerookt haha
Gister voor t eerst sinds ik gestopt ben op visite geweest bij een roker, ging best oke vond ik zelf
Zal er toch mee om moeten gaan, veel rokende vrienden dusja 
ben wel gemotiveerd, maar nog niet helemaal klaar met het roken dus ik hoop dat de Tabex mij net dat steuntje geeft die ik nodig heb. Heb er veel positieve verhalen over gehoord en gelezen. Meer mensen hiermee bekend?