Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:00

Goedzo Bhriseis! Dat moet echt goed voelen!

Ik ben wel even 'trots' op mezelf. Had heel weinig gegeten vandaag en moest lang op mijn trein wachten en kon mezelf niet inhouden.. Als gevolg een zak Maltezer chocolade bolletjes gehaald... Als excuus dat ik al O lang geen chocola heb gehad := maar na ongeveer de helft van het zakje leeg gegeten te hebben, heb ik de rest net opgepakt en weggegooid. Normaal zou alles in mijn maag verdwijnen, maar ik vond het sonde van al het goede werk...

En dan vanavond op naar dag 3 van de shred :D

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:08

Gaaf Bhris!

Knap van je Birgit!
Maar je mag natuurlijk best een een keer wat lekkers nemen.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 15:11

Jammer dat ze geen smiley hebben die zich half over de grond vooruit sleept. -O-

Ik heb dus net NMTZ gedaan. Er zat inderdaad geen gespring in behalve in de warming-up maar daar heb ik wat vervangende oefeningetjes voor gedaan. Ik voel mijn armen gewoon niet meer :') Ik heb ook halverwege even gepauzeerd om een banaan naar binnen te werken, want had echt het gevoel alsof ik van mijn stokje zou gaan. Dus dit is wel een goede vervanger voor de 30 Day Shred, want heb echt het gevoel alsof ik er zojuist 5 kilo vanaf heb getraind. Poe hee :O

Sall

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:22

Goed bezig dames!!
Grappig om dat te ontdekken hè Birgit! Heel herkenbaar hoor

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:02

Ik heb net gegeten en moet om 7 uur bij de pedicure zijn.. Toch maar even 30 minuten vrij maken nu...

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:16

Ik ga zo een lekker bordje zalmpasta voor mezelf maken en dan op naar dag 4 van de work out.
Het gaat goed en ik vind het nog steeds leuk, dus dat is allemaal positief :P

myrt3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:46

aronneke schreef:
Ik heb net gegeten en moet om 7 uur bij de pedicure zijn.. Toch maar even 30 minuten vrij maken nu...

Vind je het fijn dan om zo vlak na het eten te gaan sporten? Ik kan dat echt niet, dan is t bij al dat gesprind dat mn eten omhoog komt..

aronneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:50

myrt3 schreef:
aronneke schreef:

Vind je het fijn dan om zo vlak na het eten te gaan sporten? Ik kan dat echt niet, dan is t bij al dat gesprind dat mn eten omhoog komt..

Nou eigenlijk ga ik altijd een half uurtje na het eten sporten... 10 minuten hardlopen lukt ook niet, maar wat lichte cardio en wat krachttraining is nooit een probleem. Ik voel me na het sporten altijd gelijk lekker leeg en niet meer zo vadsig vol van al dat vreten :Y)

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 19:10

Ik kan dat ook niet hoor, vlak na het eten sporten :n Maar ik vind het juist wel weer fijn om vlak vóór het eten te sporten. Workoutje doen en daarna lekkere lunch maken bijvoorbeeld. Maar dat is dan alleen als ik de hele dag thuis ben hoor, anders wordt het meestal toch ruim na of vlak voor het avondeten.

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:21

Ik moet inderdaad ook minstens 1,5 uur wachten voor ik na het eten ga sporten, skeeleren of wandelen gaat nog wel, maar bij alles wat meer inspanning vereist krijg ik pijn in mijn buik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:25

Hier echt een baalweekje. Vorige week B12 gespoten maar heb nog steeds last van zenuw/spierpijn. Dus hier alles op een laag pitje. Wel probeer ik veel te wandelen, zodat ik iig wat beweging krijg. Wil het morgen proberen weer op te pakken.

Qua eten gaat het goed. Paps neemt geen chips meer mee. Alleen heb ik nu echt enorm veel zin aan chips. Maar dat gaat dus niet.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:11

Dankje Karin!

Birgit: dat is inderdaad heel knap! Goed gedaan :)

Ukkie: wow die workout klinkt zwaar! Ik durf hem gewoon niet te proberen hihi

Love Western: Doe maar rustig dan, zodat je je niet extra blesseert... Die trek naar chips gaat wel over :(:) Sterkte! (en af en toe een keer chips kan natuurlijk geen kwaad!)

Ik zou een lekkere pasta maken, maar we kregen onverwacht bezoek en er werd voor pizza gekozen... Ik heb een volledige op (gelukkig met veel groenten) en heb gewoon nog honger -O- Terwijl de twee jongens de hunne amper op kregen, ik lijk wel een bouwvakker :=

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:18

NMTZ is leuk hoor!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:24

Ooit komt de dag dat ik dapper genoeg ben :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:28

Hier ook een baaldag, vanochtend gewogen en een kilo aangekomen. :\ Toen mn taille en buikomgeving gemeten en daar waren 4 en 2 cm af, dat is wel positief. Alleen nu ben ik weer zo opgeblazen als een ballon. Kan het altijd meten aan mn zomerjas, die past goed als ik wat slanker ben. Nu krijg ik em niet eens dicht. ;(

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:30

Ik heb net voor het eerst geshred, maar echt... Ik merk dat ik mijn buikspieren flink heb verwaarloosd;)

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:36

ik ben ook weer te bang om niet NMTZ te doen.. nu maar als tweede workout killer abs weer (ondanks de spierpijn van maandag hiervan)

Kun je mooi je buikspier training weer opbouwen Dora.. evt daarna door met 6w6p of killer abs

Tegenvaller Spikkel, houd je niet veel vocht vast door het warme weer?
(al was ik in 2 dagen opeens een kilo extra kwijt )

Kom je niet nog wat kalium of magnesium tekort Love-western dat je zo spierpijn hebt? Of komt het echt door de B12?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:38

Spikkel:

Kan zijn dat je vocht vasthoudt. Je weegt vaak meer als je bijvoorbeeld ongesteld moet worden. Een dagje flink drinken (vb groene thee en water) maakt vaak dat je er al heel wat kan uitplassen :)

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:48

Hebben jullie ook dat je nogal opgezwollen bent na het sporten? Ik heb het vooral op mijn buik en dan bedoel ik geen opgepompte abs :=

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:49

Zo, dag 21, level 3 voor het eerst overleefd. Vond het goed zwaar, maar er zitten een paar springdingen tussen, die kan mijn coordinatie niet aan :P Dus wil niet weten hoe dat er uit ziet :P

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:50

Net level 1 dag 7 gedaan, met zwaardere gewichtjes. De eerste serie met 2 kilo, de herhaling met 1 kilo, dat voelt dan ineens wonderbaarlijk licht en makkelijk. 2 kilo was wel echt even aanpoten zeg, pfoe!

En nu ga ik sla eten.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:54

Mizsz_Kitty schreef:
Zo, dag 21, level 3 voor het eerst overleefd. Vond het goed zwaar, maar er zitten een paar springdingen tussen, die kan mijn coordinatie niet aan :P Dus wil niet weten hoe dat er uit ziet :P

Jumping lunges en rockstarjumps? :+
Ik doe de shred nu voor de 2e keer en deze gaan mij nu redelijk := af
Ik heb die krengen vervloekt!!

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:57

die jumping lunges kan ik nog steeds niet normaal hoor....ik val gewoon om (A)
in level 2 moet je dan eerst naar voren en dan naar achter stappen, dat kon ik dus niet...dus stapte om en om naar voren. Deze springende gaat nog wel.
Vooral die ene dat je je voeten naar buiten draait en dan springt, die lukt niet best.
Ach, hebben nog 9 dagen om het te perfectioneren :P

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 21:58

Vocht vasthouden ga ik zeker nog achteraan bij de dokter/diëtiste, meer omdat ik 1,5 tot 2 liter water per dag drink, en hoogstens 4 of 5 keer per dag naar de wc ga :\
Ik ga het even in de gaten houden!
Morgenochtend weer lekker verder shredden. Had vandaag echt spierpijn van mn danstraining gister, niet normaal. :')

Ik heb trouwens mn collega aangestoken en zij doet het nu ook iedere dag. :D We hebben een schema uitgeprint waar alle dagen en levels op staan, iedere dag lekker afstrepen. :)
Laatst bijgewerkt door SpikkelFire op 08-05-13 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 22:00

Ah Kitty! De sumosquats! Altijd fijn }:0