Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zilverkenny schreef:Bedankt voor jullie reacties! Ik ben heel benieuwd hoe lang het gaat duren. En Lughnassadh: bedankt voor die site, ik heb me ingeschreven (alleen moet nog bevestiging krijgen). Ik ben benieuwd of ik nou wel bij een goede terecht kom. Maarja, we zullen zien.
zilverkenny schreef:Bedankt voor jullie reacties! Ik ben heel benieuwd hoe lang het gaat duren. En Lughnassadh: bedankt voor die site, ik heb me ingeschreven (alleen moet nog bevestiging krijgen). Ik ben benieuwd of ik nou wel bij een goede terecht kom. Maarja, we zullen zien.
Bij mij zal het misschien niet zo lang duren, omdat ik specifiek heb gevraagd om te onderzoeken of ik autisme heb.
Ik was trouwens gisteren bij een psycholoog (dat is degene die me vervolgens doorgestuurd heeft naar een psychiater), en die geloofde het in eerste instantie niet. Ze wilde me al wegsturen zonder iets. Ik ben dus geen typische autist, maarja ik ben ook al 20 en behoorlijk intelligent, dus ik heb al zoveel geleerd. Dat maakt het misschien lastiger. Aangezien ik al best goed weet hoe ik zou moeten doen om zoveel mogelijk 'normaal' te lijken.
Maarja na 20 minuten praten kwam ze toch wel tot de conclusie dat een onderzoek inderdaad wel nodig is.
En haha, hannahaapje: dat had mij ook kunnen overkomen. Ik heb nooit door wanneer iemand serieus is, of wanneer hij nou een grapje maakt. Mensen vinden het dus ook allemaal heel leuk om mij voor de gek te houden
.