Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tokedri schreef:Ik heb het net gevraagd bij de huisarts en volgens haar kan het opgefokte , angstige niet van de spuiten komen. Ik had het al wel maar nooit zo bizar erg als nu.
Toch lees ik dat anderen het ook hebben, hier en op het b12 forum, dus het kan wel denk ik
Glossi schreef:tokedri schreef:Daphne, als jij Takeda hebt besteld dan kun je Centrafarm gewoon omruilen. Daar moeten ze niet zo moeilijk over doen. je krijgt iets wat je niet besteld hebt en dat is niet jou schuld.
Lughnassadh schreef:Daphne, als jij Takeda hebt besteld dan kun je Centrafarm gewoon omruilen. Daar moeten ze niet zo moeilijk over doen. je krijgt iets wat je niet besteld hebt en dat is niet jou schuld.
Als de verzekeraar alleen het goedkoopste middel wil vergoeden moeten ze dat middel leveren. Tenzij de arts aangeeft dat het perse het duurdere middel moet zijn.
Essxan schreef:Ik meld mij ook. Bij mij is in 2005 een b12 tekort ontdekt. Omdat ik een jaar na de bevalling zo moe bleef kreeg ik van mijn vader de tip om mijn b12 te laten testen. De uitslag was <45 dus een gigantisch te kort. Bij ons zit het in de familie.
Ik zit nu al heel wat jaren op 1 injectie p/m. Toch ben ik nooit helemaal van mijn vermoeidheid afgekomen. S' avonds na het eten ga ik ook altijd even een uurtje liggen slapen. Doe ik dat niet dan val ik om 9 uur echt bijna om van vermoeidheid en dat is voor mijn vriend ook niet echt gezellig.
love_western schreef:Essxan schreef:Ik meld mij ook. Bij mij is in 2005 een b12 tekort ontdekt. Omdat ik een jaar na de bevalling zo moe bleef kreeg ik van mijn vader de tip om mijn b12 te laten testen. De uitslag was <45 dus een gigantisch te kort. Bij ons zit het in de familie.
Ik zit nu al heel wat jaren op 1 injectie p/m. Toch ben ik nooit helemaal van mijn vermoeidheid afgekomen. S' avonds na het eten ga ik ook altijd even een uurtje liggen slapen. Doe ik dat niet dan val ik om 9 uur echt bijna om van vermoeidheid en dat is voor mijn vriend ook niet echt gezellig.
Ook op andere vitamines getest? Ik had het ook. En nu ik vitamine d bij slik gaat het steeds beter.
Tiggs schreef:425 is toch niet laag?
Ik heb vorige week weer bloed laten prikken. Sinds de injecties (tijdelijk) gestopt zijn, ben ik continu ziek (verkouden, griep). Ben benieuwd of er een verband is.