Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bonjoy schreef:Wat een mooie resultaat-foto's al en wát een figuur Raponsje!!!Kan alleen maar dromen om zo'n mooi lijntje te krijgen!
Neroo schreef:Niet alle programmas staan namelijk compleet op youtube. En iedere x filmpje van 5 minuten is niet handig
Dorus schreef:Neroo schreef:Niet alle programmas staan namelijk compleet op youtube. En iedere x filmpje van 5 minuten is niet handig
Je kan afspeellijsten aanmaken waarbij je meerdere filmpjes achter elkaar af kan spelen. Als de complete workout op YouTube te vinden is kan je ze dus ook allemaal achter elkaar afspelen. Moet je alleen een account aanmaken.
Raponsje, jij bent echt zo inspirerend! Ik heb nu de tijd mijn leven aan te pakken en ik ga er gewoon voor zorgen dat ik dat alles op de rit heb als ik straks weer minder tijd heb. En dan kan ik jillian d'r dvd's aanschaffen zodat ik ook op de camping door kan gaan zonder internet.
Raponsje schreef:Ik heb het verschrikkelijk erg aan de binnenkant van mijn linkerbeen, en baal er ontzettend van. Zeker omdat er de laatste tijd wat kleine nieuwe (rode) lijntjes bij zijn gekomen...Edit: Ik heb trouwens ook striae.
Op mijn borsten - binnen kant van mijn benen en aan de achterkant van mijn knieen.
Inmiddels zijn ze helemaal wit weggetrokken maar aan de binnenkant van mijn benen zijn zo diep dat je ze kunt voelen.
Twist1991 schreef:Toppie! Dan ga ik gewoon door met gezond eten en shredden
Wat me wel echt is opgevallen is dat ik me zoveel beter voel dan voorheen! Gek wat een half uurtje intensief sporten en echt gezond eten met je lijf doet. Daarvoor at ik ook gezond, maar ik at ook wel eens chips, McDonalds etc. Nou had ik in het weekend wat gezondigd en ik merkte meteen dat ik me daarna echt slechter voelde. Ik word echt moe van heel vet eten of eten met veel suikerDus dat is eigenlijk alleen maar meer motivatie om gezond te blijven eten!
Oh en Raponsje, die foto van jouw buik: wauw! Ik vind het echt heel mooi als je zo de buikspieren ziet!Super!
Raponsje schreef:Oh hou op nu wil ik ook op vakantie.