Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Anne. schreef:LauraM schreef:
O dat is wel jammer.
Blijven jullie dan wel gemotiveerd?Omdat het steeds dezelfde oefeningen zijn, kun je ook heel goed meten. Je merkt wanneer je sterker wordt, minder spierpijn krijgt en wanneer het makkelijker gaat. Op die manier kun je echt heel goed zien/merken wat er gebeurd met je lichaam, dat vind ik persoonlijk heel fijn. Daarom heb ik nu ook weer zin om vanavond die workout te doen
Bhriseis schreef:Inderdaad! Het wordt elke keer leuker, en je bent elke keer een beetje trotserIk moest met babygewichtjes van 0.5 kg beginnen, en ga vandaag naar de 1liter-fles, dus zo komt er wel variatie in. Ook de cardio kan je altijd wel nog een beetje beter doen, of nog dieper buigen bij bepaalde oefeningen. Het is heel pittig maar daardoor heel leuk
Tootz schreef:mijn hemel ik heb net een stukje van Extreme shred gezien.... daar zitten wel heftige oefeningen tussen zeg![]()
[ Video ]
_JY_ schreef:Ik ga nu 'shredden', dag 1 level 1. Ik ben benieuwd. Hopen dat ik niet dood neerval of in de kruipruimte onder het huis terechtkom