Dani: wat rot, kan me voorstellen dat het frustrerend is
het is denk ik, helaas, wennen hoe je daar bet beste mee om kunt gaan. Misschien is inderdaad ergotherapie een optie, vanwege handige tips etc.
Murthel: ken je situatie natuurlijk niet, maar ik had ook een schouder als jij. Daar hebben ze in het Erasmus MC in Rdam wat aan kunnen doen zonder hem vast te zetten. Daarna getraind bij een sport medisch centrum en nu kan ik goed leven met die schouder. Al is er genoeg wat ik niet kan, maar na 12jaar ben ik daar aan gewend.
Als je interesse hebt in meer info hoor ik het wel!
Katja: heb jij meer info (eventueel via pb) over wat je precies doet met de fysio en wat qua trainen?
Shamalarabs: frustrend kan dat zijn he?! Het is zo moeilijk omdat niemand in kan schatten hoe jij je voelt.
Inmiddels zit ik 2 maanden thuis, combi van meerdere factoren. Na het thuis blijven kon ik m'n nachten doorkomen met tramadol. Nu 2x 2u geprobeerd te werken in 1 week. Heb 7 nachten amper geslapen van de pijn (overgeven door de pijn en maar 3/4u slapen) en weer aan de morfine (Oxycodon).
Vandaag van de arbo gehoord dat ik toch nog een keer moet proberen te werken.
En kreeg een opmerking: 'je hebt geen echte blessure, want zoals je aan geeft is er niets te zien op de röntgenfoto's. Dus je kan wel proberen te werken.'
In de auto naar huis drong het pas tot me door. En ben eigenlijk best boos.
Dus ik dat ik aan de tramadol zit, morfine en al 6maanden bij een revalidatie afdeling loop is voor de fun?