rea schreef:Ik heb geen speeltjes nie![]()
Iedereen heeft speeltjes
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ashleytjuhh schreef:Hhilde schreef:
Iedereen heeft speeltjes
[/quote]Geryon schreef:Iedereen heeft speeltjes?! Ik niet hoor.. Vind het hartstikke leuk om met mijn vriend iets te doen, maar bij mezelf doe ik echt niks...![]()
Hebben echt zoveel mensen speeltjes?Waar laat je die dingen echt?
edit: fiets ik bedoel ex

Remark schreef:Ik doe altijd zonder (heb een vriend dus dan kan t) maar ik vroeg me eigenlijk af wat jullie na "de daad" van de man doen? Ik moet echt naar de wc sprinten hahaha maar dan is "het" moment meteen voorbij hahahah een vriendin van mij had altijd een doek bij de hand maar dat lijkt me niet echt fris...
Remark schreef:Ik doe altijd zonder (heb een vriend dus dan kan t) maar ik vroeg me eigenlijk af wat jullie na "de daad" van de man doen? Ik moet echt naar de wc sprinten hahaha maar dan is "het" moment meteen voorbij hahahah een vriendin van mij had altijd een doek bij de hand maar dat lijkt me niet echt fris...
Geryon schreef:Iedereen heeft speeltjes?! Ik niet hoor.. Vind het hartstikke leuk om met mijn vriend iets te doen, maar bij mezelf doe ik echt niks...![]()

SteffiiY schreef:Geryon schreef:Iedereen heeft speeltjes?! Ik niet hoor.. Vind het hartstikke leuk om met mijn vriend iets te doen, maar bij mezelf doe ik echt niks...![]()
hahaha
Ik heb geen speeltjes, maar als je ze zou hebben kun je ze in je nachtkastje bewaren toch!

JessAndHope schreef:Geryon schreef:Iedereen heeft speeltjes?! Ik niet hoor.. Vind het hartstikke leuk om met mijn vriend iets te doen, maar bij mezelf doe ik echt niks...![]()
Nachtkastje, onder mn bed, onder matras, onder mn kussen, bovenin de kast....
Alleen nu dochterlief op ontdekkingstocht is en mn collectie wat uitgebreid heb ik een kistje wat stevig op slot zit
EDIT: GEEN DEKENKIST JA!!!