Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Negerzoen schreef:Ik heb soms het idee dat mijn hele buik alleen maar uit een maag bestaat. Ik ben over het algemeen echt een bodemloze putIk heb wel snel gewoon genoeg gehad, maar zit heel moeilijk echt vol.
Anke_Amigo schreef:Negerzoen schreef:Ik heb soms het idee dat mijn hele buik alleen maar uit een maag bestaat. Ik ben over het algemeen echt een bodemloze putIk heb wel snel gewoon genoeg gehad, maar zit heel moeilijk echt vol.
bij mij was het dieptepunt ook denk ik dat ik doorhad dat als je binnen 20 minuten alles zo snel mogelijk opvrat, je dan niet voelde dat je vol zat. dat probleem kwam dan later welerg he
magli schreef:Naath86 schreef:Ik heb dat altijd als ik thuis kom om half 6. Dan heb ik zo'n honger en ipv dat ik dan met eten begin, ga ik me eerst even volstoppen zodat ik geen honger meer heb.. Daar gaat het mis..
Hahaha zo herkenbaar!
Dais_ schreef:Ja, het gaat best goedHet zijn van die simpele dingen waar je het aan gaat merken
Mijn horloge zit een gaatje strakker, ik kan naar de wc zonder mijn broek los te maken, die trek ik zo naar beneden, bh's worden te groot.
Er is nu 8 kg af.
Anke_Amigo schreef:heb even gespiekt bij je topic en mooie pony hoor!!! Ik heb ook van die foto's inderdaad. Ik ben bijna altijd wat aan de stevigere kant geweest. dat vind ik ook helemaal niet erg, maar mijn buik is altijd plat en strak geweest. Mijn probleem zit vooral in de bovenbenen en mijn armen. Nu na de zwangerschap is mijn buik ook verschrikkelijk dus ik ben nu helemaal dik. Als ik dan nu foto's zie dat ik zit, vind ik echt verschrikkelijk!!
Sanne, lijkt me dan inderdaad vooral sporten. veel doorzitten en een beetje verder achterover bij het paardrijden
Anke_Amigo schreef:ik hoop dat ik dat ook haal met 1,5 maand!! let jij alleen op je eten en niet snoepen of doe je ook nog wat anders?