Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandarijn12 schreef:Hebben jullie een fijne werkomgeving? Begripvolle collega's?
Of vertellen jullie niet van AD(H)D?
xXVeronaXx schreef:Mandarijn12 schreef:Hebben jullie een fijne werkomgeving? Begripvolle collega's?
Of vertellen jullie niet van AD(H)D?
Niemand die het weet, wat niet weet wat niet deert![]()
Biologie was altijd mijn favo vak! Tevens het enige vak waar de info van bleef hangen
Ohja nog een leuke, ik had laatst hier op kantoor een broodje gemaakt in de combi magnetron.. Maar ik was dus vergeten om op de 'oven' knop te duwen.. Ging toen het brandalarm af en we zitten in een groot bedrijvencomplex haha oepsgelukkig staat het niet doorgeschakeld naar de brandweer!
Sonja_vR schreef:Shadow : ow hilarisch, sja, hier ook iets met het vmbo gedaan, mbo vee en dier(3 jarig op 1 vak na , tractortechniek) , maar daarna nog 1ste jaar mbo verpleegkunde, gestart en gestopt met de pabo en journalistiek
maar ben nu dus begonnen met campbell's biology 9th edition alvast maar te leren en eerdaags 21+ test aanvragen voor komend jaar .
wel heel toevallig/grappig...veel overeenkomsten, zeker ook die twijfel engels en bio![]()
ik trek naar biologie, komt misschien ook deels door de open dag, bij engels had ik een heel kort gesprek wat niet liep, info werd slecht gegeven etc.
Bij bio heb ik zo een uur gezeten, veel goeie info gehad, de docenten kwamen ook hele enthousiast over etc , gevoel was heel goed
Lalidan schreef:*knip*
shadow19871 schreef:Sonja_vR schreef:Shadow : ow hilarisch, sja, hier ook iets met het vmbo gedaan, mbo vee en dier(3 jarig op 1 vak na , tractortechniek) , maar daarna nog 1ste jaar mbo verpleegkunde, gestart en gestopt met de pabo en journalistiek
maar ben nu dus begonnen met campbell's biology 9th edition alvast maar te leren en eerdaags 21+ test aanvragen voor komend jaar .
wel heel toevallig/grappig...veel overeenkomsten, zeker ook die twijfel engels en bio![]()
ik trek naar biologie, komt misschien ook deels door de open dag, bij engels had ik een heel kort gesprek wat niet liep, info werd slecht gegeven etc.
Bij bio heb ik zo een uur gezeten, veel goeie info gehad, de docenten kwamen ook hele enthousiast over etc , gevoel was heel goed
Doe bio doe bioIk heb totaal geen spijt van de keuze. Een tip die ik je wel kan geven: Bij engels komen meer vacatures vrij altijd. Het is een verplicht vak en ze hebben 3 uur per week ipv 2. En dat merk je echt goed op de arbeidsmarkt. Maar belangrijker is dat je doet waar je hart ligt. De opleiding is geweldig leuk. Als je ooit info wilt hierover mag je altijd een pb sturen.
zonnebloem18 schreef:@ Sonja je zou kunnen denken aan internationaal onderwijs biologie in het engels, zijn hier een aantal scholen die dat doen.
Embe schreef:Als ik het product en de klanten ken wordt het een trucje voor mij, ik word dan niet meer getriggerd.
Mandarijn12 schreef:Heb je op zich gelijk in. Ik heb het mijn directe collega's wel verteld, en met een dosis zelfspot kom ik een eind. Ze helpen me waar ze kunnen, ookal snappen ze het soms niet zo. Gelukkig jong en leuk team. Ze zien wel kenmerken. Net ook m'n baas: "Kom eens, ik wil je ff spreken!" en dan schiet ik gelijk in de stress. Hij gelijk: "Kijk eens niet zo angstig, er gebeurt niks!" Zo de spijker op z'n kop