Nog beter vind ik dat je hulp gezocht hebt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kionasuppie schreef:Mensjes ik zie het even niet meer zitten!
School toch ook! Ik heb deze week behalve vandaag elke dag een toets en ik moet ook nog frans inhalen...
Ik ben echt heel erg slecht in leren en ook al leer ik 2 uur voor 1 vak er blijft niks in mijn hoofd... Ik schiet ook heel vaak in de stres de laatste tijd met mijn pony gaat het eindelijk allemaal weer goed... maar ik kan het gewoon even niet meer hebben.
kionasuppie schreef:Mensjes ik zie het even niet meer zitten!
School toch ook! Ik heb deze week behalve vandaag elke dag een toets en ik moet ook nog frans inhalen...
Ik ben echt heel erg slecht in leren en ook al leer ik 2 uur voor 1 vak er blijft niks in mijn hoofd... Ik schiet ook heel vaak in de stres de laatste tijd met mijn pony gaat het eindelijk allemaal weer goed... maar ik kan het gewoon even niet meer hebben.
kionasuppie schreef:Huiswerkbegeleiding word bij ons opschool gegeven door leraren die niet kunnen uitleggen en als ik 3 weken van te voren begin heb ik kans op een 5,5....
En jammergenoeg weet ik niet 3 weken van te voren welke toetsen ik krijg... Ik doe echt heel erg mijn best... Hopen dat het ooit goedkomt...
kionasuppie schreef:Bij ons heb je dus geen echte bijles en ik weet eerlijk gezegt niet waar ik het moet zoeken...
de vakken zijn vooral
frans,duits,biologie,nask en een beetje engels...
kionasuppie schreef:Bij ons heb je dus geen echte bijles en ik weet eerlijk gezegt niet waar ik het moet zoeken...
de vakken zijn vooral
frans,duits,biologie,nask en een beetje engels...