thanks! misschien moet ik er toch eens naar gaan kijken.. vind het wel echt super eng! zijn er nog alternatieven zonder de schaar?
jaa het was heel mooi stijl!
Yasmine
Geplaatst: 19-10-12 20:34
Ooooh ik ben vandaag naar de kapper geweest en het is zo kort Iedereen zegt dat ze het erg mooi vinden maar ik weet echt nog niet of ik het mooi vind Straks maar eens een foto maken en dan kunnen jullie oordelen.
Hmm iemand reageerde op mij dat ik mn haar bruin met een pony kan knippen , hier dacht ik zelf ook al over maar ik twijfel zo of bruin haar leuk staat... Ik vind het blonde ook wel mooi , krijg ook wel vaak complimentjes over mn haarkleur ... Ga zo maar ff een foto editen met bruin haar ..
ik zag net reclame van l'oreal salt spray.. iemand toevallig al geprobeerd? geeft dit een beach hair gevoel? volgens mij is dat van andrelon of nivea... heb het vroeger weleens gehad, was fijn zomerhaar in de winter!
zijn er hier mensen met een dip dye? ik wil misschien mijn haar dip-dyen, maar ik heb vrij donker haar, dus dan moet ik het eerst blonderen/bleken en daarna verf er in, en ik wil het eigenlijk donkergroen, de kleur groen die in de mode is de laatste tijd, een beetje in de pauwen veren kleur stijl.... hoe kan ik dit het beste aanpakken? ik heb ook heel erg lang haar, dus als het mislukt kan ik het er altijd nog afknippen maar mijn haar is dus heel lang, maar zonder veel volume, ik heb al wat lagen er in maar dat helpt niet heel erg, het is namelijk ook erg stijl en ik heb een enorm vervelende kruin, waardoor ik nooit een rechte of schuine pony kan aangezien het dat recht overeind gaat staan, wat zouden jullie doen?
xBueno
Geplaatst: 19-10-12 21:51
.
Laatst bijgewerkt door xBueno op 29-06-22 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt
ik niet, als je mooi natuurlijk blond hebt, dan moet je het niet verven haha. je krijgt het noooooooit meer zo mooi terug. als je wat anders wilt kun je misschien bruine dipdye doen?
@frederieke, je kan ook proberen met pastelkrijt inderdaad, daar staan verschillende filmpjes van op youtube. en je wast het zo uit je haar.
Bruin kan je hebben al vind ik dat het blonde je vriendelijker maakt en het bruine haar beetje meer bitchy look geven. Misschien is iets lichter blond juist wel leuk? Kan je hebben met je lichte huid.
Bueno, hoelang blijft die krijt zitten? en waar heb je dat gehaald? en zou het ook lukken op donkerbruin haar? lijkt me wel leuk om een keer te kijken hoe het staat voor je het echt verft, of is het ook slecht voor je haar?
Pastelkrijt is samengeperst pigment. Je kan in de kunstbenodigdheden winkel vaak ook pigment kopen in zakjes dat is al los poeder. Ik denk dat je beter te werk kan gaan met het poeder dan met de krijtjes. Puur pigment pakt denk ik ook op donker haar, kijk maar eens naar die feesten in India waar ze met pigment iedereen bestrooien daar hebben mensen (die zwart haar hebben vaak) ook opeens knal kleur haar door het pigmentpoeder
xBueno
Geplaatst: 20-10-12 10:33
.
Laatst bijgewerkt door xBueno op 29-06-22 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Oké gisteren dus mijn haar gekleurd en het is een beetje een ginger kleur geworden!! Vind het zelf niet zo mooi maar een grote ramp is het ook niet! Maar welke kleur moet ik nu de volgende keer kopen zodat het niet meer zo licht rood/oranje achtig is??