Janine1990 schreef:Pfff, aankomen als doel hebben, dát lijkt me pas moeilijk!!!
Inderdaad, gezond leven vind ik ook erg belangrijk. Ik ben 1.85m lang en heb een tijdje 96 kilo gewogen. Op het moment weeg ik 83 kilo. Afvallen was vrij eenvoudig. Maar door mijn lengte ziet niemand dat het nodig is.
Zelf heb ik de schurft aan niet sporten en alleen maar verkeerd eten, ben als de dood dat het een keer veel te vroeg mis gaat.
Had laatst een gesprek met een vriendin, ze is wat mollig en ook vrij lang. Maar weigert minder slecht te eten. Nu snoept ze niet veel, maar drinkt alleen maar koffie en frisdrank. Zo slecht. Maar ze is tevreden met haar figuur, dat is nog tot daaraantoe. Maar stel je nu eens voor dat je vroegtijdig iets in je hoofd of hart krijgt... Brrrrr...
Is inderdaad geen makkelijk doel.
Heb afgelopen jaren veel gejojo't, ben altijd al lang geweest (1.80m) maar door slecht reageren op de anti conceptiepil(len) daar veel mee gewisseld. Heb als meeste bijvoorbeeld 75kg gewogen, maar nu op mijn 'dieptepunt' 56-57 kg, ondergewicht dus. Komt ook door stress de laatste tijd (moeder overleden), maar merk gewoon al langer aan mijn lichaam dat het niet gezond is, ben veel moe, duizelig, blauwe plekken etc. Wil naar de 63-65 kg toe.
Ik kan heel makkelijk heel erg verkeerd eten, want ik kom echt moeilijk aan. Ik werk gerust in een week tijd 5 GROTE zakken chips naar binnen, een berg koekjes ed. Daar wil ik gewoon vanaf.