[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 14:12

Als ik zoek op sideburn of verticale tragus, krijg ik vaak dezelfde afbeeldingen te zien, verwarring alom :D Maar hij zit voor mijn tragus inderdaad, niet erdoorheen.

Courses

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:52

Ik ben eigenlijk een beetje aan 't twijfelen geslagen of ik m'n oor nog naar 16mm stretch.
't Is echt mijn totally adore eindmaat, maar ik ben bang dat 't echt te overheersend word voor m'n gezicht.
Hieronder heb ik 12mm in;

Afbeelding

Ik weet 't niet echt zeker meer namelijk ^)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:54

Ik zou het persoonlijk zo laten, ik vind dit een goeie maat. Het is aanwezig maar nog niet overheersend, ik denk dat het bij 16 wel zo zou zijn.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:31

Zo te zien heb je een vast lelletje? Kan het niet helemaal goed beoordelen, maar daar vind ik zo groot nooit mooi bij staan :( :o

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:33

Nou ja, heel groot is 16mm niet. 20mm ofzo vind ik bijvoorbeeld echt te veel, 16mm is ongeveer dat randje van m'n huidige plug er nog bij :) Ik wil 't sowieso niet groter als m'n oorschelp want dat vind ik vaak niet zo mooi meer, 't moet wel subtiel blijven zeg maar.
Maar ik zit echt te twijfelen haha :')
Misschien dat ik er naar toe stretch en als 't niet bevalt ik gewoon weer downsize naar 12mm ..

Hier zie je 't wat beter volgens mij :+

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 2600_n.jpg
Laatst bijgewerkt door Courses op 17-10-12 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:34

Ik denk dat 16 echt te groot word :j

Verity

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:41

Ik ga maar eens uit de meelees-modus
Na twee jaar er over nagedacht te hebben, ben ik nu sinds twee weken aan het stretchen. Heel rustig begonnen met een 2mm expander en dit gaat nu echt super. Het valt me allemaal erg mee. Doordat het zo goed gaat alvast maar eens begonnen aan een 3mm denken maar heb nog houten knopjes liggen van 2mm waar ik eerst eens een poosje mee ga rondlopen. Nu was ik eigenlijk wel heel benieuwd waar jullie je piercings bestellen/kopen? Ik heb ze bij crazy-factory.com besteld en ben er meer dan tevreden mee. Stipt op de vierde dag lag mijn bestelling op de mat. Maar wie weet is er nog een aanrader?

En om even te antwoorden op de vraag van Courses. Vind het juist nu al ontzettend gaaf. Ik persoonlijk zou niet verder gaan. Vind het juist nu een perfecte maat. En gave tunnels :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:44

Ehm, AOP heeft hele mooie dingen, wel wat prijziger maar erg goeie service ook en veel vrijdag koopavonden met kortingen :)

Mhm, thanks voor de meningen tot zover! :)

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:45

Ik vind het nu juist precies goed, ik denk dat wanneer je gaat tot de 16 mm en een sieraad met zo'n randje erbij hebt , het al te groot word. Zonder een randje niet.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:47

Heb voor 16mm vooral dichte pluggies want dan zijn de afbeeldingen mooi zeg maar :)
Dus dan is het draagvlak niet achterlijk veel groter als m'n oortje.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:52

Courses schreef:
Heb voor 16mm vooral dichte pluggies want dan zijn de afbeeldingen mooi zeg maar :)
Dus dan is het draagvlak niet achterlijk veel groter als m'n oortje.

Dan is het wel mooi lijkt me :)

Edit: Mijn eigen einddoel is 12 aan beide oortjes, maar ik mag nog steeds niet stretchen :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 20:56

12mm is een leuk maatje hoor! Moet wel zeggen dat ik nu echt begin te merken dat 't een 'piercing' is want m'n oor protesteert echt heeeevig met die warmte wisselingen dus volop in de olie :')

Nou, ik ga als ik weer geld heb 14mm pluggies bestellen en door, dan zit ik tegen 't eind van 't jaar wel op 16mm denk ik :P
Hoop ik.
En anders ruil ik alles om voor de 14mm variant dan heb ik een compromis :')

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:03

Ik heb de mening van bokt nodig voor een definitief besluit, zal ik mn snakebite houden, of uit houden?
in;
Afbeelding

uit;
Afbeelding

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:13

Persoonlijk vind ik meer dan 1 piercing bij/rond je mond en lippen al erg druk. (als ik zoiets zie als dat jij hebt, zie ik zelf ook altijd heel duidelijk dat driehoekje dat het vormt :o )
Je moet het toch zelf beslissen, niet wij. Wat vind je persoonlijk mooier/makkelijker?

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:16

Zelf vind ik het allebij erg leuk, mn snakebite heb ik al 2,5 jaar en ben k dus ja vreemd genoeg aan gehecht haha, maar aan de andere kant nemen mensen me zo serieuzer en vind k dit ook wel mooi.

Geaa05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:18

Gheghe ik zou juist die bovenste uit doen.
Snakebite vind ik wel vet, ooit wilde ik een spiderbite haha. Maar die boven je lippen vind ik minder..
Maarja dat is mijn mening hihi.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:20

uit vind ik sensueler staan op de een of andere manier...komen je lippen meer tot z'n recht denk ik.

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:48

Courses schreef:
Ik ben eigenlijk een beetje aan 't twijfelen geslagen of ik m'n oor nog naar 16mm stretch.
't Is echt mijn totally adore eindmaat, maar ik ben bang dat 't echt te overheersend word voor m'n gezicht.
Hieronder heb ik 12mm in;

Ik weet 't niet echt zeker meer namelijk ^)

Hmmm.... ik zou hierbij blijven denk ik. zo te zien heb je ook niet heel veel vlees meer over tussen het gat en je hoofd (klinkt ook lekker... 8-) )
ik vind deze maat heel mooi staan!

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 22:58

v33ri3 schreef:
Ik ga maar eens uit de meelees-modus
Na twee jaar er over nagedacht te hebben, ben ik nu sinds twee weken aan het stretchen. Heel rustig begonnen met een 2mm expander en dit gaat nu echt super. Het valt me allemaal erg mee. Doordat het zo goed gaat alvast maar eens begonnen aan een 3mm denken maar heb nog houten knopjes liggen van 2mm waar ik eerst eens een poosje mee ga rondlopen. Nu was ik eigenlijk wel heel benieuwd waar jullie je piercings bestellen/kopen? Ik heb ze bij crazy-factory.com besteld en ben er meer dan tevreden mee. Stipt op de vierde dag lag mijn bestelling op de mat. Maar wie weet is er nog een aanrader?

En om even te antwoorden op de vraag van Courses. Vind het juist nu al ontzettend gaaf. Ik persoonlijk zou niet verder gaan. Vind het juist nu een perfecte maat. En gave tunnels :)

leuk dat je ook bent begonnen met stretchen! kijk anders even hier voor meer info:http://www.piercingforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=645
Dan weet je zeker dat het goed gaat komen.(stretch niet te snel! daar krijg je in de toekomst alleen maar problemen van!)

Zelf bestel ik voornamelijk bij AOP. een paar pagina's terug heb ik een post gedaan over hun geweldige service! ik kan ze echt aan iedereen aanraden.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 07:07

Uit!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 08:32

Ik zou die Medusa ( zo heet dat toch? :') ) eruit halen, ik ben daar nooit fan van en vind die snakebites juist wel leuk.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 08:42

Je kunt toch ook soms je snakebite uit doen? Net waar je zin in hebt!
Ikzelf heb een madonna en een labret, was een hele tijd geleden mijn labret zat waardoor ik hem uit had gedaan maar na enkele weken mistte ik hem toch dus ik had hem toen eigenhandig weer door mogen prikken -O-

Op mijn werk draag ik alleen mijn madonna (staat zo gek anders, een gat in je bovenlip, gat van labret zie je namelijk niet) en labretje gewoon uit.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 09:43

Ik heb een dringende vraag dames!
Ik heb lippiercing rechts onder en als mijn weerstand minder begint te worden begint dat ding als een gek pijn te doen en helemaal op te zwellen enzo. Nu dus ook weer en ben er gewoon ziek van...
Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 12:53

Je weerstand op peil proberen te houden.Slijmvlies reageert altijd op verminderde weerstand. Dus piercings die daar in gezet zijn reageren net zo heftig mee.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 13:06

@Courses: Ik vind de maat die je op de foto in hebt heel erg mooi bij je staan, persoonlijk zou ik het zo laten...

@Love_shyboy: Ik vind de onderste foto mooi, 1 piercing staat rustiger en ik vind het mooi bij je gezicht passen!