Ik heb een gele ondertoon en zou heel gek gezicht krijgen met n roze foundation hoor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mlc schreef:Ja, maar ik ben altijd wat voorzichtig met zulke producten. Het droogt mijn huid vaak uit of juist het tegenover gestelde hiervan waardoor mijn huid weer ontzettend onzuiver wordt.
Edit: die van Garnier was de lichtste tint nog te donker voor mijn hand, laat staan voor mijn gezicht. Niet echt een optie voor mij dus helaas.
Voor mij is de lichtste tint ook te donker en daarbij vind ik hem niet lekker smeren zonder mijn dagcreme
Maargoed als ik die tubes op hem ga ik wel verder zoeken. Ik ben zelf gezegend met een goede huid gelukkig van uitdrogingen en onzuiverheden heb ik helemaal geen last
mlc schreef:Edit: die van Garnier was de lichtste tint nog te donker voor mijn hand, laat staan voor mijn gezicht. Niet echt een optie voor mij dus helaas.

shantal schreef:mlc schreef:Edit: die van Garnier was de lichtste tint nog te donker voor mijn hand, laat staan voor mijn gezicht. Niet echt een optie voor mij dus helaas.
Je hoort ook elke foundation op je neus te testen dan heb je gelijk de goeie kleur en zie je goed.
Je hand kan lichter of donkerder zijn dan je gezicht
Misschien dat je dan beter een kleur uitgezocht krijgt.
) en rest van mijn gezicht niet. Ik test elke foundation op mijn kaak, dan zie ik of ik de goede kleur heb. 

shantal schreef:mlc schreef:Edit: die van Garnier was de lichtste tint nog te donker voor mijn hand, laat staan voor mijn gezicht. Niet echt een optie voor mij dus helaas.
Je hoort ook elke foundation op je neus te testen dan heb je gelijk de goeie kleur en zie je goed.
Je hand kan lichter of donkerder zijn dan je gezicht
Misschien dat je dan beter een kleur uitgezocht krijgt.
Je hoort op je kaaklijn te testen. Dan kun je zien of de kleur met je huidskleur overeen komt. Je kiest voor kaaklijn omdat je dan ook meteen het verschil met je nek kunt zien. Mijn nek is bijv. meestal iets lichter dan mijn hoofd. Daardoor moet ik dus een foundation kiezen die een beetje met beide overeen komt. Dus iets wat er tussenin zit. Anders is het kleur verschil tussen mijn hoofd en nek te groot. Ziet er dan niet uit
Gebruik het nu volgens mij al 2 jaar. Eerst wisselde ik altijd van producten maar dat is nu niet meer nodig. Heb maar 1 product van een ander merk.