Ik heb een gele ondertoon en zou heel gek gezicht krijgen met n roze foundation hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mlc schreef:Ja, maar ik ben altijd wat voorzichtig met zulke producten. Het droogt mijn huid vaak uit of juist het tegenover gestelde hiervan waardoor mijn huid weer ontzettend onzuiver wordt.
Edit: die van Garnier was de lichtste tint nog te donker voor mijn hand, laat staan voor mijn gezicht. Niet echt een optie voor mij dus helaas.
mlc schreef:Edit: die van Garnier was de lichtste tint nog te donker voor mijn hand, laat staan voor mijn gezicht. Niet echt een optie voor mij dus helaas.
shantal schreef:mlc schreef:Edit: die van Garnier was de lichtste tint nog te donker voor mijn hand, laat staan voor mijn gezicht. Niet echt een optie voor mij dus helaas.
Je hoort ook elke foundation op je neus te testen dan heb je gelijk de goeie kleur en zie je goed.
Je hand kan lichter of donkerder zijn dan je gezicht
Misschien dat je dan beter een kleur uitgezocht krijgt.
shantal schreef:mlc schreef:Edit: die van Garnier was de lichtste tint nog te donker voor mijn hand, laat staan voor mijn gezicht. Niet echt een optie voor mij dus helaas.
Je hoort ook elke foundation op je neus te testen dan heb je gelijk de goeie kleur en zie je goed.
Je hand kan lichter of donkerder zijn dan je gezicht
Misschien dat je dan beter een kleur uitgezocht krijgt.