bokkers met hartproblemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Re: bokkers met hartproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 10:34

Dank je wel Marlies ga nu even douchen en dan richting het ziekenhuis half 12 moet ik mij melden.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 10:47

toi toi toi meid!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 12:08

Balen ik heb verhoging dus het is maar de vraag of ik geholpen wordt. Sta voor 13.00 uur op de planning infuus zit erin dus ik hoop maar dat het door gaat.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 12:25

Wat was je temp dan?

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 13:41

Mistral, wacht maar even tot vrijdag, ik wordt vrijdag geholpen, dan liggen we er samen!

Grapje natuurlijk, hoop dat je op dit moment onder 't mes bent!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 14:49

Mijn temp was 37.9 maar hij zit erin!
Viel tegen toch wel pijnlijk en dat gewroet erbij bah. Maar hij zit ben biggetjes roze nu.

Dovish dat gaat ook onder plaatselijke verdoving?
Qua verdoving ben ik wel wat gewend maar deze was erg gemeen. Helemaal bij het borstbeen

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 14:57

Sterkte Mistral en beterschap.
Hopelijk blijft je temp. goed , anders moet je blijven :=

Leuk Mistral een flatcoated retriever.
Mijn pup -ander ras- is nu 11 maanden en Stout met een hoofdletter >;)

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 15:16

Nee, onder narcose (gelukkig). Ik mag waarschijnlijk al wel maandag dan weer naar huis.

Mag je straks al weer naar huis dan Mistral, of moet je blijven?

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 15:17

Oei Mistral.. pijnlijk! Hoe gaat ie nu?? Mag je naar huis ?

Heb ik toch mezelf een kadootje gedaan. een tasjeshond. :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het heeft nog geen naam.. zit aan Tom,Blacky en zeus ofzo te denken.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 18:35

Haha Kaatje wat spookt jou pup uit?

Dovish gelukkig ik vind dat onder plaatselijke verdoving maar niets dat getrek en geduw. Daarnaast deed dat snijden echt wel zeer. Je ligt daar wetend wat ze aan het doen zijn ik werd daar niet helemaal goed van kneus die ik ben haha. Dus onder narcose is wel zo prettig.

Pipo wat een droppie!

Ik ben thuis pacemakertechnicus heeft hem ingesteld ik heb een rondje over de afdeling gelopen en voelde mij goed. Wel bloed het nog flink de pleister is inmiddels verzadigd en hij mag er pas over 2 dagen af. Volgende week vrijdag eerst voor controle naar de cardioloog en daarna bij de pacemakertechnicus.

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 07:42

Mogge

Oh , wat een drolliebollie is dat Pipo. Wel het type ; stop een tijger in uw tas.
Ik heb een chi X jack kruising , klein kreng :D
en er lopen hier 2 kaukasiche herders waarvan eentje nu 11 maanden.

Gisteren heeft ze een vloermat geconsumeerd :+ enorme gaten in de paddock , achter de kippen aan.

Fijn dat je weer thuis bent Mistral.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 07:57

haha Kaatje... 1 met grote honger en veel energie dus! Je kan m altijd verhuren om boomgaten te maken voor de aanleg :D succes met je adhd hond haha Maare.. wel een foto graag van je roedel.
Die hier was t gister er niet mee eens dat hij een halsbandje omkreeg.. grommen en proberen te happen.... melina niet gek en heb m in zijn nekvel gegrepen en dikke foei gezegd, dat hielp goed hij was helemaal beduusd :j

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 08:07

En jij hebt zo'n schat van een bassethound , ben ik dol op.

Even 1 fotootje ik moet naar mn werk.
Afbeelding

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 08:18

ohh die grote <3 die mini lijkt idd op mijn pupsels zijn mams. Moeten deze ook jasjes aan??? nee toch :?

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 10:33

Whaha... 'Gister heeft ze een vloermat geconsumeerd'!

Pipo, wat een leuke mini, gaat het goed 's nachts? En de naam al besloten?

Mistral, hoe gaat het vandaag? Heb je veel last van pijn of valt het mee?
Ik ben ook blij dat het het onder narcose doen, zie op tegen gesnij in mijn lijf als ik er bij ben. Moet zelfs zeggen dat dat bijna de reden is dat ik wederom voor dit model icd heb gekozen (doen ze altijd onder narcose). Ondanks dat ik er toch ook wel nadelen in zie (veel meer napijn, weken geen bh dragen, bluh..)

Mijn pup is druk bezig blokjes van het ene bakje in het andere bakje te doen. En ze dan op de stoel te leggen, daarna in de vensterbank en dan weer terug in een bakje. Mijn pup kan zich zo goed vermaken! En sinds een paar weken komen er af en toe begrijpelijke woorden uit. 'aai' (de poes), 'heit' en 'die'. Ik ben hem goed aan conditioneren, als ik zeg 'waar is je schoen' gaat hij druk zoeken. :D

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 13:39

_O- dovisch.. dat is tijdelijk hoor.. maak er maar gebruik van en geniet er met volle teugen van... strakjes luisteren ze echt niet meer hahaha. Zonder dolle, leuk <3

Het is MORMEL geworden :D een heerlijk ding! Vannacht even gepiept maar hij lag in de kattemand (vervoersmand) met de opening richting Doortjes bench. Verder niet gehoord. Vandaag meegenomen om speeltjes te kopen :)) en een mandje.. want tja t moet natuurlijk wel een beetje type k*ttelikkertje worden :+ Mormel draagt nu een rode blinbling katteriem en heeft een zwarte zachtpluche mandje _O- Hij is op de arm meegeweest naar de Jumper, action en de schoenenreus en daarna de lidl.. heerlijk ding!

Mistral.. hoe istie??

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 15:49

Mwah sinds gisteravond veel pijn. Vanmiddag ging ik bijna onderuit pleister was verzadigd. Dus mijn werkgever zou deze vervangen is de wond wat open gesprongen ik werd toch misselijk en bleek zweten. Dacht echt dat ik van mijn stokje ging. Al met al alles wat onderschat heb er nu echt wel even spijt van. Wel genant om bijna onderuit te gaan van zoiets. Mijn werkgever zei al je doet je altijd zo stoer voor maar ik voel mij een enorme kneus haha

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:01

Jeetje Mistral doe je voorzichtig :(:) .

Hier druk druk vandaag, Jesse is vandaag 1 geworden :D .

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:09

Hee Calice, gefeliciteerd!!!
Mistral... nee je bent geen kneus! ook jij heb je grenzen! Het is geen kattepis hoor. (emotion met een wijsvingertje omhoog) Doe maar wat op halve kracht, helemaal time out ken je toch niet ;)

OHHH ik heb lekker gereden op Gringo!!! *\o/* en daarna de pownys en ezel in de bak erbij gedaan.. Gingo is nogal een lijer soms maar t gaat redelijk goed. De pownys is hij wel gewend maar die stomme ezel he :+ die moet t nog even ontgelden soms. Verder vandaag wezen shoppen met Mormel (het pupje) en mijn zoontje. Alle 2 verwend :D

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 20:13

Citaat:
ohh die grote <3 die mini lijkt idd op mijn pupsels zijn mams. Moeten deze ook jasjes aan??? nee toch

Die kleine doe ik met lang in de sneeuw rakken wel een jas aan , omdat ik ze een keerklappertandend en helemaal verkleumd
binnen kreeg, de groten rollen ze af en toe door de sneeuw, en als t hoog ligt gaat ze koppie onder :D en dat is te koud.

Citaat:
Mijn pup is druk bezig blokjes van het ene bakje in het andere bakje te doen. En ze dan op de stoel te leggen, daarna in de vensterbank en dan weer terug in een bakje. Mijn pup kan zich zo goed vermaken! En sinds een paar weken komen er af en toe begrijpelijke woorden uit. 'aai' (de poes), 'heit' en 'die'. Ik ben hem goed aan conditioneren, als ik zeg 'waar is je schoen' gaat hij druk zoeken.

Ach die kleine schat. Een emmer met knijpers omgooien is ook zo leuk, zijn ze uren zoet mee }>

Gefeliciteerd met jarige Jesse *\o/*
Citaat:
Citaat:
Wel genant om bijna onderuit te gaan van zoiets. Mijn werkgever zei al je doet je altijd zo stoer voor maar ik voel mij een enorme kneus haha

Het klinkt best heftig. Sterkte en beterschap . :(:)
Het kneuzengevoel klinkt herkenbaar , maar zo is het helemaal niet we zijn juist stoere
wijffies, moet je kijken als een vent zou moeten doorstaan wat wij hebben , mannen doen niets anders dan piepen en moeten achterna gelopen worden met van alles en nog wat.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 17:26

Ik heb gister gereden en vandaag een buitenrit gemaakt *\o/* Maar wat is mijn tankje rond -O- :o echt vetklep nr 1 :D Ik heb m dus maar op het weitje van de pony's gezet zodat hij echt op rantsoen gaat.
Even apart van de andere. En als het gaat elke dag even rijden. Dan zal hij vast wel weer wat afslanken.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 17:47

Jammer dat het toch een beetje tegenvalt Mistral!

Pipo heeft een buitenritje gemaakt.

Ik ga volgende week voor het eerst sinds 4 jaar weer een keer in het zadel, samen met een andere bokker op buitenrit.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 05:37

hee gaaf Marlies! Alvast veel plezier!

Mistral.. hoe gaat ie nu?

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 07:08

Ja, ben ook benieuwd.. Is de pijn aldragelijker?

Ik mag me zo melden in t ziekenhuis :-)

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 07:45

Ojee ja jij bent strakjes aan de beurt.. spannend. Ben je nerveus? In ieder geval heel veel sterkte!
Mormel naast Fiep een poes van ons :D

Afbeelding

Afbeelding