Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liin schreef:Super hoor! Ik vind je zo eigenlijk heel mooi, juist omdat je wat recht bentkun je trots op zijn!
Ik heb nieuwe medicijnen(slaapproblemen), waar ik waarschijnlijk heel erg van ga aankomen![]()
Maar goed blijf gezond eten en sporten, we zien het wel..
Liin schreef:Mirtazapine sandoz, maar 10% komt volgensmij aan, krijgt meer eetlust etc/ Maar meestal ben ik hier best gevoelig voor. Van de andere bijwerking (duizeligheid en extra moe/slap) had ik vandaag al last. Ben dus erg benieuwd of dit wel het goede medicijn is en hoop niet aan te komen. Maar inderdaad zoals je zegt ligt het dan iig niet aan het eten.
Klinkt lekker hoor, je avondeten! maar waarom geen ontbijt?
caj2008 schreef:Ik zat even op deze site te kijken misschien ook leuk voor jullie.
http://www.dieetwebshop.nl
Het valt me op dat in sommige atkins repen nog best veel calorieen zitten.
Alwiene schreef:caj2008 schreef:Ik zat even op deze site te kijken misschien ook leuk voor jullie.
http://www.dieetwebshop.nl
Het valt me op dat in sommige atkins repen nog best veel calorieen zitten.
Atkins is toch koolhydraatarm? Voor wat ik weet eet je bij die dieetvorm vaak best wel veel calorieën, maar daar gaat het in dat dieet dan ook helemaal niet om. Het gaat alleen maar om de koolhydraten.
Davina21 schreef:Ik heb het erg druk gehad dus ben ook een weekje niet op bokt geweest!. Maar ik ben helemaa bij gelezen en de appeltaart en de muffins die ga ik ook zeker even proberen!!.
En Monnie, je ziet er zo prima uit toch? het afvallen is dan denk ik echt alleen nog dat je zelf helemaal super in je vel zit. Want ik zie het zo niet dat je iets van overgewicht heb.....
Ik ben zelf kwa gewicht stil blijven staan,.. niks afgevallen maar ook niet meer aangekomen.
Ik heb een nieuw dieet waar ik aan zou beginnen. Dit word morgen pas, ik heb bijna een week vrij en er lekker de tijd voor om het goed te volgen. En dan laat ik over precies een week weten of ik wat ben afgevallenmet dat dieet. Het is een dieet met veel eiwitten en weinig koolhydraten.
Anne_mieke88 schreef:ik ga mezelf gewoon schoppen![]()
ik schiet echt geen fiets op, als ik het er door de weeks af heb vreet ik het er in het weekend weer aan ....
Moet gewoon leren de maten te vinden...