Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maaikee43 schreef:Bij de pil ben ik eigenlijk bang dat ik het telkens vergeet..
hunter87 schreef:hey,
ik ga om bepaalde redenen overstappen op een andere pil. nu schreef mijn huisarts mij
ethinlylestradiol/gestodeen mylan voor.
iemand ervaring?
ik ben net zn 10kg afgevallen met veel moeite en ik heb dus gehoord dat je van overstappen op een andere pil (kan) aankomen.
was dat bij jullie ook zo?
toen ik op mijn 15e aan de mycroginon 30 ging had ik daar geen last van.
ik heb namelijk geen zin om weer heel wat kgs aan te komen alleen maar voor me pil...
niek_aaron schreef:@Yessy toen t spiraaltje geplaatst werd, een echo gehad....nu 3 jaar geleden. Verleden jaar de geul bij de paardenbak helemaal leeggeschept, maar dat kon mn onderkant niet zo goed aan. Drie maanden niks kunnen doen; tillen, stofzuigen, dweilen en ook naar de gyn geweest, omdat ik aan n verzakking dacht....
lichte verzakking, maar verder alles ok....
Heb zelf wel eens gedacht aan een......hoe heet dat ook alweer....cyste of vleesboom of zo.....maar alleen 10 dagen voor mn menstruatie.....Had trouwens dit keer ook gigantische pijn in mn borsten en dat heb ik echt al in geen jaaaaaren gehad.....
Ik kan me herinneren, dat mijn vorige huisarts over die buikkrampen zoiets had van .....als een pijnstiller helpt, mag je blij zijn. Vond ik zo'n aparte reactie. Heel veel vrouwen hebben er last van....
Ruby1995 schreef:Ja je bent dan wel korter ongesteld, maar ik probeer zelf wel altijd een week ongesteld te proberen zijn. Want toen ik de pil niet slikte was ik ook altijd ontzettend ziek ervan. Nu ik de pil slik is dat minder, dat is ook de reden waarom ik hem slik. Heb er nu 4 dagen last van ipv 1 week (en dan elke dag erg, die week). Maar je zult waarschijnlijk denk ik wel een paar dagen gewoon buikpijn hebben hoor. Maar het moet er toch een keer uit.... en het is maar 1 week.....
Michelleex schreef:Ruby1995 schreef:Ja je bent dan wel korter ongesteld, maar ik probeer zelf wel altijd een week ongesteld te proberen zijn. Want toen ik de pil niet slikte was ik ook altijd ontzettend ziek ervan. Nu ik de pil slik is dat minder, dat is ook de reden waarom ik hem slik. Heb er nu 4 dagen last van ipv 1 week (en dan elke dag erg, die week). Maar je zult waarschijnlijk denk ik wel een paar dagen gewoon buikpijn hebben hoor. Maar het moet er toch een keer uit.... en het is maar 1 week.....
Maar raad je aan om dan dus nu te stoppen met de pil, en wanneer zou ik dan weer kunnen beginnen?
Zodra mijn menstruatie begint?
Want ik wil namelijk momenteel ook niks van school missen.