probeer de para toch maar in te nemen hoor dat scheelt echt als de verdoving uit begint te werken! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
probeer de para toch maar in te nemen hoor dat scheelt echt als de verdoving uit begint te werken!
. Hmm,zal het dan zo toch maar proberen,als het echt zoveel scheelt dan maar proberen
Maar dat lamme gevoel ik de tong is dus wel bekend?
en dan doorslikken,maar denk niet dat dat nu lukt op een of andere manier
, 2 paracetamols in stukjes binnen gekregen. Bedank voor de aanmoediging, ging makkelijker dan ik dacht
wil nu vooral chocolade koekjes maar ik denk niet dat dat verstandig is

bij mij werd het gewoon aanbevolen.. Was jij helemaal verdoofd of ook aan een kant? Ben de nacht verder goed doorgekomen, alleen een wat stijve kaak verder niet
op een irritante mug na dan :p
Gelukkig heb ik ook nooit wat en heb ik nog geen slechte ervaringen eigenlijk. Maar ik hoop voor je dat die bult vanzelf weggaat, hoef je er niet mee heen
Ik durf echt niet! Heb ook nog nooit gaatjes ofzo gehad dus ik vrees voor morgenochtend.. Assistente kon me niet vertellen of ze eruit moeten, maar ik ga volgende week dinsdag op vakantie dus dat lijkt me niet zo handig? Ik hoor ook alleen maar horrorverhalen in m'n omgeving, dat helpt ook niet echt
en wie weet halen ze de kiezen er wel niet meteen uit
komt vast wel goed! hilly200 schreef:Hoe hadden jullie dat trouwens, ik heb nog perio- aid (?) staan van toen ik nog last heb, maar gister is er tegen mij niks gezegd over spoelen maar ik vraag mij toch af of het niet verstandig is om daar even mee te spoelen om het gat toch wat schoon te houden. Merk niet dat er wat in zit maar vroeg het me af..