Esplendido schreef:Satine schreef:Dat wordt een laaaaaaaaaange zwangerschap.
Oeps, foutje. Moet natuurlijk zijn 1 december 2012...
Echt
? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zahlina schreef:Ojee Rinske volgens mij zitten we in het zelfde schuitje.
DQ![]()
Ook wij kunnen de hand schudden.
Op de knieën alleen moet die van mij niet mee aankomen, dan komt hij er te gemakkelijk vanaf en dat weet hij vandaar dat ik ook verwacht niet getrouwd door het leven te gaan.
) dus als hij op zijn knieen gaat is dat voor mij een teken dat hij wat onderdaniger is en dat is voor mij al meer dan genoeg
maar ik verwacht geen romantisch iets nee
xDramaQueen schreef:kwam ik tegen in t boekje, heb van de VK heel veel boekjes en stapels folders doorgekregen, ook hoe we hem moeten erkennen enzoben nu een hoop aan t doorlezen, erg leuk, overal korting op enzo
![]()
Eigenlijk wil ik trouwenmaar wil persee met zijn 2en(3en nu dus) trouwen op aruba op mijn blote voetjes en dan in nl gewoon een grote bbq oid, denk alleen niet dat we dit jaar nog naar aruba gaan

Faelivrin schreef:Foto's van Fanci_Mike!!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Jullie zien er prachtig uit!!
MissToseland schreef:net bij de mensendieck therapeut vandaan... bekkeninstabiliteit
Lekker k*t! Duppie_ schreef:Mooie foto's FM! trouwen vind ik leuk bij een ander,voor mij hoeft het ook niet alhoewel ik het wel eens met mijn vriend erover heb om dan onze hond de ringen te laten brengen

)
jij denkt in beelden of niet
GoGoNut schreef:xDramaQueen schreef:kwam ik tegen in t boekje, heb van de VK heel veel boekjes en stapels folders doorgekregen, ook hoe we hem moeten erkennen enzoben nu een hoop aan t doorlezen, erg leuk, overal korting op enzo
![]()
Eigenlijk wil ik trouwenmaar wil persee met zijn 2en(3en nu dus) trouwen op aruba op mijn blote voetjes en dan in nl gewoon een grote bbq oid, denk alleen niet dat we dit jaar nog naar aruba gaan
Leuk! Mijn ouders , ik (als jong meisje van 6) gingen jaren achtereen op vakantie naar Aruba. Mijn vader heeft daar een vriend wonen en toen ik 7 jaar was ging mijn oom (broer van mijn moeder) ook mee met ons op vakantie.
Na alles geregeld te hebben in Aruba, hebben ze een dag voor zij in het geheim gingen trouwen mijn oom en mijn vader zijn vriend als getuigen gevraagd en de dag erna zijn ze stiekem getrouwd. Eenmaal in Nederland iedereen een kaartje gestuurd dat ze getrouwd waren en een zaaltje gehuurd met DJ en buffet e.d. Was echt super!!
Ik wist het overigens wel al voor we op vakantie gingen en ik heb keurig netjes mijn mond gehouden
wij zouden het net zo doen
alleen wel echt met zijn 2en en dan een kaartje en een dj met bbq oid
) 
.