Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
calice schreef:wakker van de zenuwen in een ziekenhuis bedje.
afgelopen woensdag ben ik met spoed opgenomen ivm acute zwangerschapsvergiftiging.
gisterochtend lag ik helaas met een bloeddruk van 160/110 dus meteen op de bloeddruk verlagers gezet en de gynaecoloog is gaan overleggen.
doordat de 24 uurs meting van mijn urine zoveel eiwitten bleek te bevatten is er gisteravond besloten om mij straks om half 8 in te gaan leiden.
dus binnen nu en een dag of 3 hebben we gewoon ons eerste kindje in onze armen en ik vind het echt super spannend en stiekem ook dood eng haha.
inmiddels heb ik mijn kopje warme melk op en ga ik kijken of ik toch nog even een uurtje slaap mee kan pakken.
het was in ieder geval lekker om op dit bizarre tijstip mijn verhaal even van me af te schrijven.
SaskiaKa schreef:Goh, Balou_k.... heel erg voor jou en natuurlijk je ouders, maar niet zo lekker tactvol, he?
Ts: heel veel sterkte met de laatste loodjes! Ik neem aan dat de artsen in het ziekenhuis je goed in de gaten houden en geen aanleiding zien voor een spoed-keizersnede, wat eigenlijk alleen maar goed nieuws is. Het is wel heel erg vervelend dat het zo ontzettend lang duurt, maar je lichaam moet er wel klaar voor zijn natuurlijk.
Ik hoop dat je de kracht hebt om nog even vol te houden. En als je straks je wondertje in je armen hebt, weet je precies waar je het voor hebt gedaan! (en waarschijnlijk zou je het dan morgen weer doen.... )
calice schreef:ik ben absoluut niet bang ons ventje te verliezen. hij staat al bekend als de druktemaker van de afdeling en lig meerdere malen per dag aan de ctg.
calice schreef:sannert, volgensmij hebben ze voor de gel gekozen omdat ik hier zaterdag goed op heb gereageerd. zit nu even wat te eten en ga zo een ommetje over de gang proberen te maken in de hoop dat het effect heeft. krijg vandaag trouwens ook een erg drukkend gevoel in mijn bekken tijdens de weeen en dat was eerst niet.
Nell_ schreef:Vind wel dat ze je lang laten aanmodderen![]()
Vooral met die vergiftiging.
Ik heb er uiteindelijk ook 4 dagen over gedaan door de vergiftiging, maar bij mij braken ze de vliezen al met een ruime 1 cm. Kleine moest er echt uit toen.
calice schreef:haha ik moet echt om jullie reacties lachen.
ben jalours op alle vrouwen die de afgelopen dagen binnen zijn gekomen en al weer met hun beebje naar huis zijn. heb net een rondje gelopen en alle verloskamers zijn bezet dus ik zal wel onder aan de prioriteiten lijst staan.
calice schreef:fiem, ik vind het ook erg lang gaan duren, zeker omdat ik sinds vrijdag al loop te rommelen. verder is er volgensmij niet meer veel haast omdat mijn bloeddruk stabiel is. maarja of mijn urine of bloed nu slecht is weet ik niet.