Het Engelse bedrijf wil ook maar niet reageren, dus dan heb ik gelijk weer een laatste hoop plan!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ashley5 schreef:Dat was ik gelukkig al gewend, want mijn ruiterboog heeft ook geen oplegger
Elanor schreef:Ik zie net dat er dit jaar drie runarchery evenementen worden gehouden. De eerste in april al!
Inschrijven kan nog niet, maar ik weet al dat ik - niet gehinderd door enige ervaring - wil meedoen.![]()
Bij interesse, zie: https://www.facebook.com/pages/Open-Dutch-Run-Archery-Cup/387732884729269?ref=profileAshley5 schreef:Dat was ik gelukkig al gewend, want mijn ruiterboog heeft ook geen oplegger
Jij hebt ook wel aan aanzienlijke verzameling.
Timbers schreef:Wij gaan alleen naar het NK runarchery, verder staat Den Helder in de planning en als Avalon weer is.
Maar wij gaan de zomer vakantie weer naar Wuppertal, BOWRA (Edertal), Viefhofen en andere parcoursen in Oostenrijk....dus veel schieten
Enne Eleanor, beginnen met minuten loopjes....mijn man is hardloop trainer geweest en die bouwt het zo op zeg maar. Beginnen met 10x 1 minuut rennen en 1 minuut wandelen en zo opbouwen heel rustig aan