@Loody, ik zou maar vriendschap met het monstertje sluiten, die blijft nog wel even bij je!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Thuis rookte ik al nooit echt, dus de avond zal ik ook wel doorkomen.
Loody schreef:hihi zet zeker door... en ik wil juist geen vriendjes met hem worden... want dat zou betekenen dat ik weer ga roken...
Hoef ik me daar niet meer druk om te maken
En heel eerlijk gezegd mis ik het wel, maar kan ik me ook niet meer voorstellen dat ik ga roken

betadine schreef:Ik ga overstappen op e-roken. Ben mijn rokershoest meer als beu en wil niet echt stoppen gewoon omdat ik al afzie als ik eraan denk dat ik zou stoppen en me steeds ga moeten inhouden als ik een sigaret zie. Mijn vriend rookt ook en ga thuis niet in zijn rook op mijn tanden staan bijten.
E-sigaretten bevatten geen teer en zijn dus een stuk gezonder dan gewone sigaretten. Je kunt ook het nicotinegehalte van de vullingen gaan afbouwen wat ik opzich wel zie zitten om et proberen.
Ik doe mezelf er geen schade mee en ik loop niet als een mafketel naar nicotine te zoeken
) , maar vind ik op zich niet zo erg. Wil gewoon een stapje in de goede richting zetten. Hou jullie wel nog op de hoogte als ik ze besteld en ontvangen heb, de e-sig die ik gekozen heb is momenteel out of order

ik merk echt dat de momenten dat je zware behoefte heb nu nog maar zo minimaal zijn. Geweldig! 
Ik heb het nog steeds af en toe heel moeilijk, maar dat ik al 7 maanden niet rook voelt wel heel goed