Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mear schreef:Zal me even voorstellen dan..Ik ben Marjo, 24 jaar en ik heb de combinatie Fibromyalgie + M.E.
Fibro heb ik sinds dat ik 17 ben en ben ook afgekeurd (Wajong). Momenteel slik ik Lyrica voor de neuropatische pijn, dit haalt wel de scherpe randjes er van af en maakt het dus voor mij wat dragelijker.
Share schreef:Lisaluna, mijn kerst is rustig geweest. Eerste kerstdag heb ik samen met partner en schoonmam een 3gangen diner gemaakt. Zeer goed gelukt. En savonds nog een film gekeken. Dus heb het zeer rustig gehouden. 2e kerstdag hebben wij dit jaar niets gedaan, wat slim bleek want ondanks een rustige eerste kerst, had het toch alweer uitwerking op mijn lijf. Maar heb wel genoten en dat is iets, wat niet vaak voorkomt in mijn kerstgeshiedenis hihi
Deugenietje schreef:Ik heb nu voor de tweede dag helemaal plat gelegen van de vermoeidheid en de pijn.
Ben weer net wakker.
Helaas moet ik vandaag koken, voor een groep van 10 man. Hoop dat de pijn daarna mee valt.
Lisaluna, sterkte en hoop dat je er wel achter komt wat je hebt.
LisaLuna schreef:Wat is m.e.?
Janneke2 schreef:.....het is toch ook wat: gesteld dat zo'n arts geen fybro "erkent" (alsof het daar om gaat, we hebben het tenslotte over feiten en zaken die te objectiveren zijn)
...dan heeft dat hele bezoek toch geen zin?
Dan wacht je voor niets en geef je daarna - al dan niet via je verzekering -je geld voor niets uit.
Brrrr.
randalinpony schreef:Blijft sowieso speciaal dat het welbevinden - of gebrek eraan - van een patient iets is waar je als arts wel of niet in kunt geloven....