Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VonDutch schreef:Ik ga van de week kijken voor een flip in. Alleen als je die in hebt met bijv. uitgaan en er vliegt iemand om je nek of slaat een arm om je heen inclusief je haren die er dan onder zitten, valt deze dan niet uit? Dat zou wel erg zijn..
Quellian schreef:Weaves vind ik alleen geschikt voor afro haar (kroeshaar).
Marlis schreef:Ik heb sinds dinsdag weave. Maar het doet nu echt gewoon zeer, erg veel jeuk heel pijnlijk. Wordt er echt gek van, is dit normaal? Het gaar voelt ook echt als touw na 1 dag al zelfs na het wassen/verzorgen. Is brazilian hair
PrinceAmos schreef:Quellian schreef:Weaves vind ik alleen geschikt voor afro haar (kroeshaar).
hm vind ik niet , je haar word niet beschadigd als je het goed verzorgt..Marlis schreef:Ik heb sinds dinsdag weave. Maar het doet nu echt gewoon zeer, erg veel jeuk heel pijnlijk. Wordt er echt gek van, is dit normaal? Het gaar voelt ook echt als touw na 1 dag al zelfs na het wassen/verzorgen. Is brazilian hair
Ik had het ook de eerste paar dagen omdat het zo strak op je hoofd word gevlochten ..
VonDutch schreef:Ik ga van de week kijken voor een flip in. Alleen als je die in hebt met bijv. uitgaan en er vliegt iemand om je nek of slaat een arm om je heen inclusief je haren die er dan onder zitten, valt deze dan niet uit? Dat zou wel erg zijn..