Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marlis

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 00:42

Bedankt, truitje is van de bershka. Vind het zelf wat te donker maar moet er maar aan wennen wil het haar niet verven. Ben benieuwd hoelang t netjes blijft zitten.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 09:12

Heeft er hier iemand ervaring met een flip-in? Ik heb nu bijna 4 maanden wax extensions gehad, zo'n 2 weken geleden heeft quellian ze er uitgehaald. Heeft ze trouwens erg netjes gedaan hoor! Het was erg gezellig en mijn eigen haar ziet er nog steeds super uit. Maar toch twijfel ik weer haha.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:42

Ik ga van de week kijken voor een flip in. Alleen als je die in hebt met bijv. uitgaan en er vliegt iemand om je nek of slaat een arm om je heen inclusief je haren die er dan onder zitten, valt deze dan niet uit? Dat zou wel erg zijn..

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 16:50

VonDutch schreef:
Ik ga van de week kijken voor een flip in. Alleen als je die in hebt met bijv. uitgaan en er vliegt iemand om je nek of slaat een arm om je heen inclusief je haren die er dan onder zitten, valt deze dan niet uit? Dat zou wel erg zijn..

Daar ben ik dus ook bang voor, dat 'ie toch niet blijft zitten als je ff gek/wild doet. Ik stoei nog wel eens met m'n zoontje, zou het dan irri vinden als m'n haar er steeds uitvalt.

En iemand ervaring met weave?

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:33

Ik heb net gister m'n weave eruit gehaald .. Me hele eigen haar was daarboven gaan klitten en heb wel 5 uur lang gezeten zodat m'n moeder het eruit kon halen . Ik zelf heb al heel dun haar , dus nu heb ik haast niks meer .. Maar bij mij komt het omdat ik op school uiterlijke verzorging doe , en mijn haar moet daar gekamt worden . Die mensen gaan met een borstel erdoor heen wauw , lijkt wel een hondenborstel . En dan rats rats rats zo hard ook over m'n weave heen dat de haren die in de vlecht zitten gaan filteren .. Ik heb zoveel haar gisteren verloren pff ..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:36

Weaves vind ik alleen geschikt voor afro haar (kroeshaar).

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 14:31

Ik heb sinds dinsdag weave. Maar het doet nu echt gewoon zeer, erg veel jeuk heel pijnlijk. Wordt er echt gek van, is dit normaal? Het gaar voelt ook echt als touw na 1 dag al zelfs na het wassen/verzorgen. Is brazilian hair

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 20:18

Quellian schreef:

hm vind ik niet , je haar word niet beschadigd als je het goed verzorgt..

Marlis schreef:
Ik heb sinds dinsdag weave. Maar het doet nu echt gewoon zeer, erg veel jeuk heel pijnlijk. Wordt er echt gek van, is dit normaal? Het gaar voelt ook echt als touw na 1 dag al zelfs na het wassen/verzorgen. Is brazilian hair

Ik had het ook de eerste paar dagen omdat het zo strak op je hoofd word gevlochten ..

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 21:58

PrinceAmos schreef:
Quellian schreef:

hm vind ik niet , je haar word niet beschadigd als je het goed verzorgt..

Marlis schreef:

Ik had het ook de eerste paar dagen omdat het zo strak op je hoofd word gevlochten ..

Me moeder heeft het er vanmiddag uitgeknipt(de draadjes dan). Pijn was niet uit te houden. elastiekjes van de vlechtjes kreeg ze er zelfs bijna niet uit/los die zaten ook zo strak en de vlechtjes ook echt niet normaal. Het haar voelt ook super droog aan. Dus bij degene die t gezet heeft neergelegd, kost me toch een godsvermogen :')
Ze heb eind vogledne week pas tijd. Wil dat ze het haar beoordeeld en het eventueel opnieuw zet maar niet TE strak.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 07:52

PA, niet omdat het slecht zou zijn, maar omdat de gemiddelde europese dame niet genoeg haar heeft om het onzichtbaar te hebben. Het is een goedkope manier, maar ik vind het echt niet mooi.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 18:41

Gelukkig zag je de matten bij mij niet zitten, he voelden ze wel maar dat is logisch.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:51

Net in een impuls luxy's besteld, spannend!

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 21:56

VonDutch schreef:

Hier dezelfde vraag! Ik heb nu ongeveer 2 jaar extensions, maar dit is voorlopig de laatste keer. Hierna moet mn eigen haar even een jaartje bijtrekken. De kapper raadde me voor uitgaan etc een flip-in aan, maar ik ben ook bang dat hij snel uit gaat..

Iemand ervaringen? Of zijn clip-ins toch fijner? Ben bang dat die uit mn eigen haar zakken omdat ik zulk fijn haar heb.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 22:22

Clip ins blijft bij mij ook niet zitten, mijn eigen haar is heel fijn en dun. Ik heb gisteren een flip-in ingehad, vind het niets, ik denk dat m'n zoontje ém er zo uitrekt bijv.

Baily12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 22:19

als je clips niet blijven zitten moet je de plukkjes haar waar de clipes opkomen touperen. Gewoon heel langzaam en voorzichtig want ander is het heel slecht.

tina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 23:28

ik heb mijn clips in nu 2 keer gedragen en geen problemen gehad dat eruit gleed
mijn haar is ook dun wegens haaruitval van mijn schildklierziekte

heb er mee gedanst en de laaste keer bij een speciale gelegenheid gedragen van morgens vroeg tot avonds

(heb alleen zo one piece clip in ,een stuk zeg meer met 5 clipjes )

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 11:38

Zat bij luxy trouwens te twijfelen tussen chocolate en chestnut brown, maar toen zag ik dat chocolate pas 5 november weer in stock was, toen was de keuze snel gemaakt :+

Ik heb nu twee kleuren in mijn haar, ik denk dat de bovenkant chestnut en de onderkant chocolate is, dus dan verf ik de onderste twee wefts denk ik ook gewoon in die kleur en dan moet het wel goed zijn.

Dit topic loopt trouwens echt een stuk slechter dan een jaar geleden :+

watnou1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 22:23

Zo Dibaise wax extensions besteld, komen morgen binnen.
Ben heel benieuwd ! Ik kon eraan komen met korting, heb deze nog nooit gehad. Dussss vriendinnetje lief aankijken wanneer ze tijd heeft om ze erin te zetten......

manfredie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 23:07

vraagje wat zijn fijne clip in extentions en waar zou ik die kunnen bestellen??

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 08:32

Thirteen schreef:
Gerbenfroh schreef:
Heeft iemand dezelfde kleur haar als ik, die mag mijn extensions overnemen, ik wil weer blond :D

Als je extensions van echt haar zijn, kan je ze gewoon (laten ?) meekleuren met als je je eigen haar gaat (laat?) verven.

Kan gewoon hoor nergens problemen mee!

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 15:32

Hoi! Mag ik mij hier ook melden?

Ik ben sinds enkele maanden gék van extensions, ik wou eerst een weave of wax, maar vond dit toch écht te duur en ben toen voor de clip-in's gegaan.
Ik heb clip in's van Balmain hair, 2B (het donkerste) en nog een set (twee stroken van 5-clips) met lichter haar, dit bij de Maxx in Enschede gehaald voor
'n erg goedkoop prijsje! :))

Hier zonder extensions:
Afbeelding

En hier een paar met (zowel de lichte als de donkere):
Afbeelding
Hier is wat kleurverschil, helaas niet helemaal dezelfde kleur maar écht opvallen valt nog mee!)

Afbeelding

Afbeelding

Binnenkort verf ik mijn haar zo donker als de onderstaande foto, de kleur van de extensions, ook bij die foto zie je het kleurverschil. Ik stoor me er niet
aan, maar ben wel een perfectionist en wil het de volgende keer toch liever precies dezelfde kleur hebben haha. :D

Ik ga nog even verder met 't topic doorkijken! :D

Edit: doorgekeken! :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 15:45

Ik vind met je eerste met extensions foto wel heel erg obvious dat het fake is. Misschien even op letten? :)

Baily12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 23:21

@Courses dat vind ik ook idd. Het moet echt een ander kleurtje want je eigen haar heeft een veel diepere rode gloed dan je clips en in het licht zie je dat alleen maar meer

Baily12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 23:27

Ik heb zelf trouwens waves laten zetten (60cm) Ben er erg blij mee! Ik heb wel een extra mat laten zetten omdat ik dik haar heb.
even fototje :)
Afbeelding

(Mijn eigen haar is tot me bh band,)

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 01:29

Wauw die zien er goed uit, hoeveel weaves heb je?