Nagellaktopic 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Delinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 22:16

Een stempelsetje staat ook nog steeds op m'n verlanglijstje, wou om te beginnen die van Essence eens uitproberen maar ze zijn hier altijd uitverkocht lijkt het wel := Misschien dat ik dan toch meteen maar een Konad setje ga bestellen, alvast een leuk paascadeautje voor mezelf ;)

Nog even een vraagje; mocht iemand Shake it Flake it van de Million Styles nog ergens tegenkomen, zou diegene die dan voor mij willen meenemen en opsturen? (ik vergoed uiteraard alle kosten). Hij was hier namelijk als eerste uitverkocht maar zou 'm nog heel graag willen hebben :)

eelk148

Re: Nagellaktopic 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 22:23

ik heb vandaag voor me verjaardag een stempel steje gekregen van WIC het een bloemetjes motieven
ben benieuwd of het goed lukt :P

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 23:34

Kreeg gisteren van mijn moeder Have an ice dat en birdy reloaded. Had 2 nagels gescheurd en nu ben ik weer goed gemotiveerd om van de rest af te blijven en deze bij te laten groeien.
Als ex-bijter vind ik dit altijd moeilijke momenten. :=

Delinda, die shake it flake hadden ze hier gisteren nog wel, kom maandagmiddag pas weer in het winkelcentrum, wil dan wel voor je kijken. Maar hoe verstuur je nagellak? In een bubbelenvelop? Wordt het dan niet een duur potje lak?

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 10:12

eelk148 schreef:
ik heb vandaag voor me verjaardag een stempel steje gekregen van WIC het een bloemetjes motieven
ben benieuwd of het goed lukt :P

Ik vond WIC echt prut :n

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 12:25

Dreamybol schreef:
Delinda, die shake it flake hadden ze hier gisteren nog wel, kom maandagmiddag pas weer in het winkelcentrum, wil dan wel voor je kijken. Maar hoe verstuur je nagellak? In een bubbelenvelop? Wordt het dan niet een duur potje lak?

Nagellak verstuur je inderdaad het beste in een bubbeltjes envelop, en de verzendkosten voor een Catrice-lakje zijn 3 postzegels (dus €1.50). Valt nog best wel mee, zeker als je de lak graag wil hebben. :)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 12:31

Thanks voor de info, Donkerblauw, dan komt zo'n potje dus op 2,75 voor de lak (geloof ik), 1,50 postzegels en een euro voor de envelop? Die heb ik ook niet standaard in huis.. Dus Delinda laat maar weten of ik maandagmiddag moet kijken. :)

NOTD: Rimmel, star kissed. Voelt gek ruw aan, maar vind ik erg mooi. :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 12:36

Anders wil ik maandag ook wel even kijken of ze die flakies-lak hier nog hebben. Bubbeltjes-enveloppen en postzegels heb ik hier nog genoeg liggen.. :)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 12:47

Afgelopen week waren die lakjes trouwens 2 voor 4 euro hier bij de kruidvat (neem aan elders ook), misschien maandag ook nog wel!

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 16:01

Ik heb maar 2 zegels op het koh lakje van dq gedaan,hoop dat het genoeg is...

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 16:15

Delinda schreef:
Een stempelsetje staat ook nog steeds op m'n verlanglijstje, wou om te beginnen die van Essence eens uitproberen maar ze zijn hier altijd uitverkocht lijkt het wel := Misschien dat ik dan toch meteen maar een Konad setje ga bestellen, alvast een leuk paascadeautje voor mezelf ;)

Nog even een vraagje; mocht iemand Shake it Flake it van de Million Styles nog ergens tegenkomen, zou diegene die dan voor mij willen meenemen en opsturen? (ik vergoed uiteraard alle kosten). Hij was hier namelijk als eerste uitverkocht maar zou 'm nog heel graag willen hebben :)

je zult eventueel ook die van essence kunnen kopen, die is precies hetzelfde!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 16:16

Koh is wel een stuk lichter dan Catrice, dus waarschijnlijk komt het allemaal wel goed. Heb ook wel eens per ongeluk een Catrice verstuurd met maar 2 postzegels, en dat is ook allemaal goed gegaan. :)

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 20:36

Ik heb nu zilver op, ik had voor het eerst geen zin om lang te wachten en dat je het weer opnieuw moet doen en ga zo maar een kilometer door.

Ik heb de zilver van Volvo, het automerk, die droogt super snel!!

Delinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 20:37

Dreamybol en Donkerblauw, heel erg bedankt voor jullie aanbod, maar het is niet meer nodig want ik ben inmiddels voorzien van flakies :# Ben vanmiddag nog even langs de KV geweest, en wat kwam ik daar (eindelijk!!) tegen: een flesje Night in Vegas van Essence (zijn hier ook iedere keer uitverkocht) en aangezien die idd hetzelfde zijn als Shake it Flake it heb ik die maar meegenomen :D

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 20:42

Afbeelding

Dat vind ik ook wel leuke kleurtjes! Lekker fel, vooral met dit weer!

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 23:09

Zo.. Ook maar even op word een wishlist gemaakt :D
Dat is veel makkelijker.
Heb gelijk lakjes erin gezet haha.

Citaat:
Wish List!

China glaze : Fairy dust – Yellow polka dot bikini

Catrice : Sold out forever -

Essence : Lime up! - Blue addicted – Fateful desire –

Elf: Twinkle - red velvet – copper -

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 23:10

dietmdb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 11:54

Ik heb gisteren bij de kruidvat 3 nieuwe lakjes gekocht,

Sold Out Forever - Catrice
Pinky And The Brain ( <3 ) - Catrice
Big City Life LE - Catrice

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 18:02

dietmdb schreef:
Ik heb gisteren bij de kruidvat 3 nieuwe lakjes gekocht,

Sold Out Forever - Catrice
Pinky And The Brain ( <3 ) - Catrice
Big City Life LE - Catrice

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De laatste, daar zijn er meerdere van.

dietmdb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 23:36

Ik heb die gele :j

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:44

Ik vroeg me af.. Ik heb alleen goedkope lakjes. Niet duurder dan 3 euro ofzo. Is het zo dat hoe duurder de lak hoe makkelijker aan te brengen en vooral hoe sneller het droogt?
Ik ben een ex-nagelbijter en moet altijd lakken anders ga ik bijten. Soms is het afgebladerd maar heb ik eigenlijk geen tijd het weer helemaal netjes op nieuw te doen. Als duurdere nagellakken makkelijker en sneller zijn is het wel de moeite waard om er een te kopen die ik dan altijd snel kan gebruiken. Gewoon een basiskleurtje.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:48

Ik vind dat die van Rimmel wel echt beduidend beter en sneller droogt dan de Catrice en Essence. Die is ook nog weleens in de aanbieding bij Kruidvat, 2 halen 1 betalen. Normaal is die 7 euro, vind ik best duur.
Heb er ook eentje van China Glaze, die is ook heel snel droog. :j

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 09:28

Nah, ik vind dat per merk verschillend hoor. Rimmel en China Glaze vind ik wel wat beter zoals Dreamybol al zegt, maar WIC van Herome wordt heel snel dik en lakt/droogt dan echt niet lekker meer. En die van de Action drogen ook best snel op en lakken wel fijn, alleen dekken ze niet zo heel goed dus je moet wel meerdere laagjes aanbrengen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 09:50

Ik vind ChG juist helemaal niet snel drogen, doorom gebruik ik altijd een sneldrogende topcoat.
Als ik jou was zou ik daar in investeren, dan maakt het lakje dat je er onder draagt eigenlijk niet uit ;)

Zelf gebruik ik Seche Vite, die is bij NPF te bestellen en ik hoor ook goede verhalen over Out the door.
Met deze topcoat is mijn lak in 10 min droog en heb ik ook nooit meer last van dekbedafdrukken.

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 10:26

Die onderste vier lakjes van Catrice zijn leuk! Binnenkort maar weer even naar de Trekpleister. O:)

LindyTH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 10:41

-
Laatst bijgewerkt door LindyTH op 05-06-24 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt