[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:26

Ik mag maandag. :) Stond bijna op het punt vorige week om af te bellen, maar wil het al lang. Dus ik moet er gewoon aan geloven. Ben een schijterd denk ik. :+

Myryana

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:33

Dank jullie trouwens voor de reacties op mijn tattoos :)

Margriet_; ik weet precies hoe je je voelt hoor. Zo zat ik in de auto (en vliegtuig) naar Frankrijk ook toen ik mijn 2 tattoo's liet zetten. Ik was zo nerveus dat ik het wilde afzeggen maar toch gewoon gedaan. Je moet even door de zure appel heenbijten maar dan heb je zo iets moois op je lichaam :)

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:35

Haha ja ik zit al bijna 10 jaar te denken van hoe ik het wil enzo en nu gaat het er eindelijk van komen! Ik zal ook eens kijken of ik wat kan maken zodat het duidelijk is wat ik wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:41

Over paardentattoos. Persoonlijk ben ik totaal geen fan van tatoeages van bestaande paarden of namen etc, omdat ik het nogal jeugdig vind, zeker als je nog jong bent zou ik geen namen op mijn lijf zetten. Maar iedereen natuurlijk zijn eigen smaak, maar ik ben gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die zo denken.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:47

Ik denk er precies hetzelfde over als jou. :j mischien een hoefijzer voor het geluk, maar verder niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:48

Ook een hoefijzer zou niet mijn ding zijn. Ik heb uiteraard wel een tatoeage van een paard maar dat is een schaakstuk en heeft ook een heel andere betekenis erachter, even voor de duidelijkheid. ;)

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:52

Namen vind ik zelf ook niks. In een andere taal soms nog wel, maar dan wel als je ook 'iets' hebt met die taal.
Zelf heb ik dan een klein tribal paardenhoofdje, dat vind ik nog wel leuk. Deze heb ik vooral gezet voor de paarden die ik mis en omdat paarden mij toch vrij veel hebben beïnvloed. Een portret vind ik niet zo mooi, hoewel er zeker mooie zijn. Een hoefijzer vind ik ook leuk, maar zo saai.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:02

Namen vind ik ook niets, net als portretten van dieren of mensen.
Als ik al een tattoo zou laten zetten die voor iemand (mens/dier) zou staan, dan zou dat wel symbolisch zijn.

Nu moet ik wel zeggen dat ik niet veel mooi vind. Van die dingen als dolfijnen, vlinders, sterretjes, tribals etc. etc. vind ik vaak ook niet mooi.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:04

Mijn voorkeur gaat ook naar symbolische tattoo's, zoals wat ik zelf ook ga laten zetten.
Namen en portretten doen mij ook niks, hoewel ik bijvoorbeeld die Arabische paardennaam van vorige pagina wel mooi vind :j

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:04

Joolien schreef:
Over paardentattoos. Persoonlijk ben ik totaal geen fan van tatoeages van bestaande paarden of namen etc, omdat ik het nogal jeugdig vind, zeker als je nog jong bent zou ik geen namen op mijn lijf zetten. Maar iedereen natuurlijk zijn eigen smaak, maar ik ben gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die zo denken.

Ik vind het kul, ik draag al vanaf mijn 26e de naam van mijn ( overleden) paard op mijn buik
En nu heb ik weer afscheid moeten nemen van m'n grootste vriend en laat daar toch echt weer wat voor zetten....
Maar goed zo kies ik bijv weer niet voor de naam van een partner
Het is voor iedereen persoonlijk natuurlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:06

Dat bedoel ik, ieder zijn eigen smaak.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:11

Ik denk er hetzelfde over als Joolien en Spirit. Gelukkig maar dat iedereen iets anders mooi vindt :DGewoon iedereen zijn eigen ding...

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:18

Ik weet nooit zo goed wat ik daarvan vind :=
Opzich vind ik het ook erg aan de naam en de reden liggen. Mocht mijn verzorgpaard nu overlijden dan zou ik niet haar naam laten zetten denk ik. Hoeveel ik ook van haar hou. Puur omdat ik Milou niet zo'n bijzondere naam vind. Dan zou ik liever een mooie tekst of klein symbool (klein hartje op m'n pols ofzo) laten zetten.

Portretten hou ik sowieso niet echt van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:27

Ik wil binnenkort wel graag een toltende ijslander, gewoon simpel zwarte lijnenwerk, niet te groot ... ik ben ook niet van de namen. En aangezien je mij niet meer met een ander ras zal zien, vind ik dat dan ook wel mooi. Mijn haarbal nu sleept me echt door de zware momenten van mijn opleiding heen. Hij zal altijd blij zijn mij te zien, of ik het nu wel of niet goed doe qua opleiding of werk. Er is altijd een lichtpuntje die me goed genoeg vind zoals ik ben <3 Voor hem zou ik ook wel een uitzondering kunnen maken qua naam, maar dan wil ik zijn volledige naam .. niet alleen de roepnaam en dat is best wel lang :') Dus dat zal er waarschijnlijk ook nooit komen haha.

Mijn tattoo op mijn schouderblad valt mijn bh bandje ook over, stoor me daar niet aan .. heb af en toe in de zomer wel shirtjes dat er niks over zit, maar ga er niet speciaal naar op zoek. Die zit trouwens zo (even vergrootglas erbij, heb geen foto's van dichterbij haha):
http://i258.photobucket.com/albums/hh24 ... C03099.jpg

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:33

Mooie plek inderdaad voor je tattoo :) (moest inderdaad even een een vergrootglas er bij houden :P)

Offtopic:
IJslanders <3 * zucht smelt*
Mooie IJslander heb je ;)

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:36

idinn, ik heb een tolten ijslander op me enkel, een heel kleintje

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:41

Splash_ schreef:
Ik denk er hetzelfde over als Joolien en Spirit. Gelukkig maar dat iedereen iets anders mooi vindt :DGewoon iedereen zijn eigen ding...

ik denk ook dat als iedereen dezelfde tattoo's mooi zou vinden dat ik mijzelf nooit had laten tattoeeren :Y)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:32

Joolien schreef:

Hier idem :)
Niks met namen en al helemaal niet van paarden of een hoefijzer oid.
Moet zeggen dat ik tekst wel mooi kan vinden maar ook absoluut niet voor mezelf.
Ik hou meer van een 'tekening'.

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 00:50

Macchiato schreef:
Ik zit een beetje met de plek van mn toekomstige tattoo te vechten. Ik wil 'm erg graag op mn schouderblad, maar dan zit of mn bh bandje er vrijwel altijd over, of hij zit net altijd onder mn hempje of hij zit op een plekje van mn schouderblad die ik niet mooi vind :P aaah moeilijk moeilijk moeilijk! Misschien dan maar tochnet onder mn bh bandje? Vind het wel het mooiste plekje...

Ik lees al enorm lang mee, maar wil nu toch wel even reageren :)
Ik heb mijn tattoo ook op mijn schouderblad en m'n tattoo meneer heeft toen gekeken hoe mijn bh bandje viel en daarnaast de tattoo gezet, ik weet natuurlijk niet hoe groot je tattoo wordt maar die van mij zit vrijwel nooit onder mn bandje :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 01:16

Macchiato .. vandaar de waarschuwing van tevoren :D En bedankt, ben heel blij met mijn haarbal. En voor mij nooit meer wat anders, eerder oppassen dat het er niet teveel worden zodra ik later ga werken :')

Esmeralda, heb je daar toevallig een foto van?

Aprils_joke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 01:24

Ik zou wel nog een tattoo shop aan willen raden in brabant.

dems tattoo in vlijmen :D
helaas doet de site het nu niet.
maar zodra hij weer werkt zal ik een linkje plaatsen

dit is een van zijn tattoo,s

sorry het is de mijne dus het is geen grote, ik wil niet zomaar foto,s van anderen op internet zetten.
Afbeelding

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:09

Aprils_joke schreef:
Ik zou wel nog een tattoo shop aan willen raden in brabant.

dems tattoo in vlijmen :D
helaas doet de site het nu niet.
maar zodra hij weer werkt zal ik een linkje plaatsen

dit is een van zijn tattoo,s

sorry het is de mijne dus het is geen grote, ik wil niet zomaar foto,s van anderen op internet zetten.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8QAETYNG-D.jpg

Vind hem niet zo eerlijk gezegd....
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 11-01-12 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in quote omgezet in link

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:19

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:20

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 11:25

Dankzij Marshaha die in het trouwjurken topic opdook, ook maar weer het tattoo topic opgezocht :+

Hoi allemaal :wave: