Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Over paardentattoos. Persoonlijk ben ik totaal geen fan van tatoeages van bestaande paarden of namen etc, omdat ik het nogal jeugdig vind, zeker als je nog jong bent zou ik geen namen op mijn lijf zetten. Maar iedereen natuurlijk zijn eigen smaak, maar ik ben gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die zo denken.
Joolien schreef:Over paardentattoos. Persoonlijk ben ik totaal geen fan van tatoeages van bestaande paarden of namen etc, omdat ik het nogal jeugdig vind, zeker als je nog jong bent zou ik geen namen op mijn lijf zetten. Maar iedereen natuurlijk zijn eigen smaak, maar ik ben gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die zo denken.
Macchiato schreef:Ik zit een beetje met de plek van mn toekomstige tattoo te vechten. Ik wil 'm erg graag op mn schouderblad, maar dan zit of mn bh bandje er vrijwel altijd over, of hij zit net altijd onder mn hempje of hij zit op een plekje van mn schouderblad die ik niet mooi vindaaah moeilijk moeilijk moeilijk! Misschien dan maar tochnet onder mn bh bandje? Vind het wel het mooiste plekje...
Aprils_joke schreef:Ik zou wel nog een tattoo shop aan willen raden in brabant.
dems tattoo in vlijmen
helaas doet de site het nu niet.
maar zodra hij weer werkt zal ik een linkje plaatsen
dit is een van zijn tattoo,s
sorry het is de mijne dus het is geen grote, ik wil niet zomaar foto,s van anderen op internet zetten.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8QAETYNG-D.jpg
Marshaha schreef:de vlinder ziet er leuk uit
vind je hem zo speciaal?
spam [LZP] Nintendo DS voor meisje van 4 jaar??
er zijn vast ook mamas hier