Ik heb een vraagje. Ik vind de forward helix een erg mooie piercing! Maar ik twijfel erg met het zetten. Ik heb namelijk al een tragus en heb daar erg veel gedoe mee gehad. Ik ben super blij dat hij het nu al lang goed doet. Ik durf niet een het staafje te wisselen! Deze is wel lang maar niet hinderlijk.
Maar mijn vraag was dan wat geeft naar jullie ervaring meer complicaties, een tragus of helix? Ik weet dat het bij iedereen anders is. Maar misschien hebben jullie een groot verschil gemerkt met genezing.
Groetjes!
, bij mij iig wel
overigens mocht ik van de shop na 5 dagen terugkomen als ik dat wilde en dan zouden ze even kijken, omdat ik al voorspelde dat mijn tong niet zou gaan zwellen net als vorige keer. En dat was inderdaad zo
)
) dus dan zou je 'm er thuis toch weer uit moeten halen. 
Alhoewel ze ook niet moeilijk deed over mijn 4e gaatjes die ik zonder overleg heb laten schieten
Maar ik laat ze dan wel 1 voor 1 piercen, niet 3 in één keer. Kan alles rustig los van elkaar genezen. Met mijn helix heb ik geen problemen gehad, hij heeft alleen even een tijdje pijn gedaan toen ik mijn scooterhelm te lomp van mijn hoofd trok

Wel dus die mails ivm de terugbetaling, maar niets over de bestelling zelf. Heb een beetje schrik dat ze nu denken dat mijn bestelling geannuleerd is ofzo, aangezien ze 'iets' hebben terugbetaald, maar heb dus wel degelijk betaald voor mijn bestelling nu ook ... Echt vervelend!