Dewii schreef:Welke nagellakremover heb je dan?
De aceton-vrije van het Kruidvat-huismerk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mavelle schreef:Too bad. Ik zit in de trein met 3 nieuwe lakjes van essence: gleam in blue, circus confetti en een zwarte stamp nagellak. Ook nog 2 stampy designs gekocht, maar ik vrees dat ik de stamper vergeten ben. Of kan het ook zonder?
Calimero_ schreef:Hee allemaal.. Ik waag me toch maar eens aan dit topic..
IK ben jaren lang een vreselijke nagel en velletjes bijter geweest. Maar sinds een tijdje lukt het me mijn nagels langer te houden..
Ik zou graag eens ene french manicure willen proberen.. Maar hoe, wat en welk merk is daar het beste voor?
En hoe kun je je nagels het beste vijlen/verzorgen??
amanda1980 schreef:Mavelle schreef:Too bad. Ik zit in de trein met 3 nieuwe lakjes van essence: gleam in blue, circus confetti en een zwarte stamp nagellak. Ook nog 2 stampy designs gekocht, maar ik vrees dat ik de stamper vergeten ben. Of kan het ook zonder?
ik zou niet weten hoe?
Mowoah schreef:Haha meiden toch.
Hmm die van Nicki Minaj vallen inderdaad tegen, zo uit het potje vond ik het holo lijken maar dat is het duidelijk niet.
Ik mag van mezelf ook niks meer kopen, zou nu graag naar de KV gaan maaarrrr ik heb nog een aantal lakjes die ik nog nooit op heb gehad (ja om te kijken hoe ze waren, 1 nagel) dus die moeten eerst gelakt worden.
Pffff ik heb een scalelakje van GR op en ik ging net vol goede moed het eraf halen, maar het wordt duidelijk aluminium-werk want ohhh het gaat bijna niet op de normale manier...