Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LisaaBloem schreef:Nies_ schreef:Toen ik nog een normale tandenborstel had poetste ik mn tanden altijd onder de douche, nu heb ik een elektrische dus lijkt me dat niet zo handig..
Ik heb gister nog met de elektrische me tanden gepoetst onder de doucheHeb hem natuurlijk niet helemaal onder de douche gedaan.

Heb ik nooit zin in, soms in het weekend of als ik vrij ben dan droog ik niet af en doe ik een badjas aan.
), wil de douchekop het liefst zo dicht mogelijk boven mijn hoofd hebben en hem er ook af kunnen halen voor het afspoelen, wil een hele harde straal (anders word je toch niet schoon?) en draai na het douchen altijd een kleine handdoek om mijn haar en gebruik een andere (grote) handdoek om mijn lijf af te drogen. 

Yasmine schreef:Gebruik ze ook meerdere keren, ik ben maar een arme student en ik ga heus geen 7 handdoeken kopen voor iedere dag van de week en dan dubbel zoveel was moeten doenVind er niks vies aan. Je bent toch schoon als je uit de douche komt? Wat is er mis met één handdoek 3x gebruiken als jij de enige bent die hem gebruikt?

Zwitsal schreef:Nog een puntje over het meerdere keren gebruiken van handdoeken (wat ik zelf trouwens ook doe)..
Meeste mensen die hier zeggen dat ze t niet erg vinden om een handdoek meerdere keren te gebruiken vinden dat prima mits 'jij de enige bent die m gebruikt'..
Maar als je je handdoek meerdere keren gebruikt omdat je na het douchen toch schoon bent, wat maakt t dan uit dat andere mensen die handdoek ook gebruiken? Die zijn toch ook schoon na t douchen?
(ik vind hetzelf ook een beetje een raar idee hoor en zou niet snel een handdoek van een ander gebruiken, al heb ik wel eena een handdoek gebruikt die een van mn beste vriendinnen een keertje had gebruikt anders bleef ik wassen.. Maar toch als je er over nadenkt blijft het een beetje..hypocriet oid)
Voor mij staat douchen ook wel symbool voor het 'einde' van de dag, daarna hoef ik niks meer (behalve koken maar dat is niet erg) en mag ik lekker relaxen. Ik probeer milieubewust te zijn, maar af en toe douche ik schandalig lang, dan ga ik lekker onder de douche zitten. Eén van de ratten gaat dan altijd mee. 

Haar wassen doe ik om de dag en dan was ik boven de badkuip.
) maar als ik douche doe ik het als volgt :