Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ikwashier

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 19:13

Ik hoorde trouwens laatst dat je je haar ook 'permanent' kunt laten stijlen? Ik wist dit helemaal niet haha, voor hoelang is dat?

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:26

Sica schreef:
@Elise: Lijkt me gaaf! Sowieso zouden wat meer laagjes in je haar het wat spannender maken en vind bruintinten in blond haar altijd mooi.

Er zitten al heel veel lagen in maar omdat ik zóó ontzettend veel en dun haar heb vallen die redelijk weg.
Wel moet ik gewoon nodig naar de kapper en ik gok ook dat de lagen veel korter gaan worden.

Ikwashier schreef:
Ik denk dat dat heel gaaf gaat staan! Ik wil ook wel zoiets, maar een dip dye met felle kleuren vind ik dan iets 'te'. Vind je idee eigenlijk zo leuk dat ik het zelf ook wel wil :))

Haha thanks!
Ik wil graag iets spannends en brutaals, ik denk dat dit wel een mooie mogelijkheid is.
Ik vind de dip dye ook heel gaaf maar kleurtjes is niet echt iets voor mij.
En daarbij heb ik nog geen enkel mooi kapsel gezien met dye dip waarbij het haar nog 'leefde', het ziet er op google voornamelijk zwaar afgestorven uit := :o

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:27

Ik heb nu een blukje blauw in haar, helaas niet zo fel als gehoopt maar ik had ook niets gebleekt of geblondeerd.

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:47

Heb je daar een foto van minouesmee?

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:56

Ik heb het nu nog een keer in de verf gezet, als het klaar is maak ik een foto voor je. :)

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:59

Graag, ik ben erg nieuwsgierig :)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:05

Ja Ik heb dip deye en dood haar. Het voeld echt als stro :P

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:07

arans schreef:
Ja Ik heb dip deye en dood haar. Het voeld echt als stro :P

Heb je een foto? :)

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:16

kevaro schreef:
kevaro schreef:
Hoihoi,
ik zit met een probleempje, zie: [LZP] Groene gloed op mn haar
Ik heb dus mn haar van zeer licht blond naar bruin (donkerblond) geverd.
Ik weet dat t dom is en dat ik het eerst had moeten voor pigmenteren, maar daar is het nu dus te laat voor.
Maar ik dacht als ik nu mn haar met nog een keer dezelfde kleur verf verf is de groene gloed dan ook weg en heb ik dan een gewone kleur, of komtdat er dan weer een hele rare gloed in ? als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik hoop dat iemand hier raad mee weet ;)

iemand antwoord op mijn vraag? ;)

Ik weet niet of het met een groene gloed ook werkt, maar ikheb een keer op mijn blonde haren de zilvershampoo te lang laten inwerken ik kreeg dus een hele paarse gloed, ik heb toen ketchup in mn haar gedaan, een minuut laten intrekken en daarna goed uitspoelen en nog 2 keer wassen. De paarse gloed was ik kwijt. Misschien dat het voor een groene gloed ook helpt?

StuiterBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 09:52

Ikwashier schreef:
Ik hoorde trouwens laatst dat je je haar ook 'permanent' kunt laten stijlen? Ik wist dit helemaal niet haha, voor hoelang is dat?

Ja ik heb er ook wel eens van gehoord. Denk wel dat dit killing voor je haar is :o.
Denk dat het best lang blijft dan, zal afhankelijk zijn van de intensiteit van je krullen...

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:00

StuiterBall schreef:
Ikwashier schreef:

Ja ik heb er ook wel eens van gehoord. Denk wel dat dit killing voor je haar is :o.
Denk dat het best lang blijft dan, zal afhankelijk zijn van de intensiteit van je krullen...

Ja ik denk ook niet dat het erg goed is, ben ook benieuwd of al je krullen weer terug komen :))

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:05

Ik vind dat blauw echt heel lelijk bij rood haar :o ik zou voor een kleur staan die beter bij je haarkleur past, bijv een andere tint rood.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:09

LiiNd_Y schreef:
_Daniella schreef:
blond is er niet in spoeling, dan heb je echt verf nodig.

En let op dat spoeling er nooit echt helemaal uit gaat.
Het vervaagd wel maar je blijft het altijd wel wat zien en moet er uit groeien

blond is er wel ;) heb ik gezien...na 24 wasbeurten is het eruit

En het werkt niet, ik heb het ook geprobeerd. Nou, eruit ging het niet meer hoor!!

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 19:12

Fiffill schreef:
Ik vind dat blauw echt heel lelijk bij rood haar :o ik zou voor een kleur staan die beter bij je haarkleur past, bijv een andere tint rood.

Dat mag je vinden van mij hoor, we kunnen het niet allemaal leuk vinden. :P
Ik vind het wel apart, een andere tint rood vond ik zo saai.

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 17:29

Ik wil graag aan jullie vragen welke kleur jullie mijn haar zouden verven. :) Ik ga nl volgende week naar de kapper om te verven, weet alleen nog niet welke kleur.

Dit ben ik, heb echt een hekel aan voor de camera staan, dus foto's zijn bijna niet aanwezig :Y) Dit is mijn eigen kleur, vind het net niks, niet blond en niet bruin, soms beetje grauw. Heb het in laagjes, geen pony, tot iets over mijn schouders.
Afbeelding

Heb het een aantal jaren terug eens bruin (of nouja de kapper noemde het donkerblond..) geverfd. Toen vond ik dat niet zo mooi, waarschijnlijk omdat het echt één kleur had en het daardoor nogal nep leek. Vandaar dat ik nu graag highlights erin wil.
Afbeelding

Ik zou het graag iets lichter willen hebben, zoals het in de zomer is, maar weet niet welke kleur dat dan is.

Ben benieuwd naar jullie tips! :D

_Chendo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 17:54

Ja dat permanent stijlen wil ik ook erg graag maar de kapper raad het af, omdat het inderdaad killing is voor je haar.
Erg jammer want nu loop ik iedere dag met die stijltang in de weer. En ik heb er een hekel aan om lang met mijn haar bezig te zijn :P

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 18:04

xsiep dat bruine vind ik je heel mooi staan! mijn zus heeft kastanjebruin en met wat blonde lokjes. misschien is dat wat?

Look_at_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 20:35

xsiep: Ik denk dat het mooiste bij jou zou zijn om het echt donkerblond te laten verven (vind dat bruine even te donker, en inderdaad wat nep).

Ik heb lang haar, wat snel vettig is. Nu is het ook een hele bos, maar best wel stijl. Zitten laagjes in overigens. Nu had mijn kapper het laatst over een wax welke niet zo vettig was (natuurlijk blijft wax vettig, maar deze was nog even steviger en maakte het haar niet zo extra vettig als de meeste waxen doen). Met deze wax kreeg ik hele mooie slag in mn haar, wat ook goed bleef zitten. Maar, ik heb geen idee meer welke wax het kan zijn geweest.. Iemand een idee? Of een idee wat voor spul hetzelfde effect kan geven? (dus niet extra vettig maken, wel goede stevigheid wat goed blijft zitten)
Haarlak maakt mijn haar weer te droog (/uitgedroogd).

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 03:25

Siep je moet het echt niet te donker doen! Dat past niet bij je huidskleur en.lichte wenkbrauwen. Ik zou heel veel highlights en lowlights in je eigen kleur doen of één teint donkerder maar zeker niet donkerder dan donkerblond.

Dess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 11:16

Afbeelding

Dit is mijn haar, hebben jullie ook tips om het dikker te laten lijken?
Hier heb ik het trouwens in een vlecht gehad.. normaal lijkt het dunner

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 16:30

Oh wat een geweldig topic is dit :D

Ik loop al een tijdje letterlijk met mijn handen in het haar :)
Mijn haar is redelijk droog, heb gespleten punten en mijn haar breekt zo ontzettend snel af. Ik stijl, droog of krul mijn haar soms maar altijd gebruik ik een heat protector. Nu was mijn vraag of iemand mij hier de ideale producten eens kon opsommen :)
Het moet echt dienen voor : droog, beschadigd en breekbaar haar.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, ohja ik ben absoluut geen fan van SLS of SLES :)

Groetjes :)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 16:53

@xSiep : Zeker niet donkerder, ik zou eerder gaan voor een hoop highlights door je hele haar, denk dat dat super staat!

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 18:26

ssssuus schreef:
@xSiep : Zeker niet donkerder, ik zou eerder gaan voor een hoop highlights door je hele haar, denk dat dat super staat!

Denk ik ook omdat ze ook een lichte huid en wenkbrauwen heeft. Dan wordt donker al snel te hard. Ik heb overigens dezelfde kleur haar, denk nog wel donkerder zelfs, heel donkerblond, maar geen bruin, echt zo'n niks kleur :') Ik heb ook highlights, dat maakt het stukken minder grauw :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 19:14

Dess; ik zou veel laagjes doen en een pony!

banditlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 16:05

GRAAAG REACTTIIIESSS

hallo mensen!
'
ik heb tijd geleden mijn haar kersenzwart geverft maar ik wou het weer blond hebben heb het toen met garnier ontkleuring ontkleurd maar het werd toen fel oranje ben toen naar de kapper geweest die heeft het gebleekt maar het bleef nog roze /oranje wel lichter ze hebben het toen blond geverft maar het is nog meer oranje dan blond ? weten jullie hoe ik weer blond krijg? mijn eigen haarkleur is ook blond.. kan ik het denk je nog een keer lichtblond verven dat het nog blond word na nu nog een keer verven? of zou dat niet werken?
OF KAN IK OVER DEZE ORANJE /BLOND WEL GEWOON LICHT BLONDE VERF VERVEN EN DAT HET DAN BLOND WORD?