Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sica schreef:@Elise: Lijkt me gaaf! Sowieso zouden wat meer laagjes in je haar het wat spannender maken en vind bruintinten in blond haar altijd mooi.
Ikwashier schreef:Ik denk dat dat heel gaaf gaat staan! Ik wil ook wel zoiets, maar een dip dye met felle kleuren vind ik dan iets 'te'. Vind je idee eigenlijk zo leuk dat ik het zelf ook wel wil
kevaro schreef:kevaro schreef:Hoihoi,
ik zit met een probleempje, zie: [LZP] Groene gloed op mn haar
Ik heb dus mn haar van zeer licht blond naar bruin (donkerblond) geverd.
Ik weet dat t dom is en dat ik het eerst had moeten voor pigmenteren, maar daar is het nu dus te laat voor.
Maar ik dacht als ik nu mn haar met nog een keer dezelfde kleur verf verf is de groene gloed dan ook weg en heb ik dan een gewone kleur, of komtdat er dan weer een hele rare gloed in ? als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik hoop dat iemand hier raad mee weet
iemand antwoord op mijn vraag?
Ikwashier schreef:Ik hoorde trouwens laatst dat je je haar ook 'permanent' kunt laten stijlen? Ik wist dit helemaal niet haha, voor hoelang is dat?
StuiterBall schreef:Ikwashier schreef:Ik hoorde trouwens laatst dat je je haar ook 'permanent' kunt laten stijlen? Ik wist dit helemaal niet haha, voor hoelang is dat?
Ja ik heb er ook wel eens van gehoord. Denk wel dat dit killing voor je haar is.
Denk dat het best lang blijft dan, zal afhankelijk zijn van de intensiteit van je krullen...
LiiNd_Y schreef:_Daniella schreef:blond is er niet in spoeling, dan heb je echt verf nodig.
En let op dat spoeling er nooit echt helemaal uit gaat.
Het vervaagd wel maar je blijft het altijd wel wat zien en moet er uit groeien
blond is er welheb ik gezien...na 24 wasbeurten is het eruit
ssssuus schreef:@xSiep : Zeker niet donkerder, ik zou eerder gaan voor een hoop highlights door je hele haar, denk dat dat super staat!