Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. MarjonTampon schreef:Ik hoorde ook alleen de horrorverhalen, maar het viel mij 100% mee. Misschien ook omdat ik dus op t allerergste voorbereid was. Maar hoe het is als ie wordt verwijderd weet ik niet. Heb hem volgend jaar februari pas 1 jaar. Daar ben ik dus ook nog lang niet bang voor.

Ik wil morgenochtend meteen naar de apotheek, maar ik neem hem altijd 's avonds, dus dan ga ik wel achter lopen..Ben ik nu onveilig?
xdniesje schreef:Hallo meiden!
Ik kom even dit topic binnen vallen met een vraag.
Ik slik nu al een aantal jaar dezelfde pil. Kan het zijn dat je over een pil heen groeit, of nouja, een zwaardere dosering nodig hebt?

Maar goed, gebruik voor de zekerheid de komende week wel condooms
De voordelen wegen wat mij betreft niet op tegen eventuele nadelen wbt mijn huid. Echter ben ik wat huiverig voor het zetten, wie geeft me even een schop onder mn kont om de dokter te gaan bellen?
en ik echt vreselijke, maar dan ook echt vreselijke, last heb tijdens menstruatie's... Ik kan dan ook bijna niet normaal functioneren, daarom slik ik de pil ook 4/5 maanden door
excuus daarvoor)
Wat je ook kunt doen is 'Mirena' linksonderin de balk te typen, dan krijg je de posts van dit topic te zien die over mirena gaan.